Gaum logo

1Temat szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji ? Zdobywanie Klientów

2Korzyści

  • Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
  • Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
  • Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
  • Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami.

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2019-02-25
2 dni
16h
9.00 - 16.00
Gdańsk

05Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

06Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

07Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia:
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
  • Co mówić, aby wzbudzić zainteresowanie.
  • Co powiedzieć, żeby nie dać się zbyć klientowi.
  • Co zrobić, aby klient zaczął Ci ufać.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  1. Pokonywanie oporu w pierwszym kontakcie-budowanie relacji:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
  • Komunikacja a opór.
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”.
  • Dlaczego klient mówi NIE.
  • Techniki zjednywania klientów.
  • „Czytanie w myślach”.
  • Wciąganie w dialog.
  1. Rozmowa „Urodzonego zdobywcy” – jak z NIE przejść do TAK:
  • „Sprzedaj siebie”.
  • „Zapanuj nad emocjami”.
  • „Zamień wroga w przyjaciela”.
  • „ Zbuduj klientowi furtkę do wyjścia z twarzą”.
  • „Żałuj, że ze mną nie współpracujesz”.
  1. Dopasowanie do klienta:
  • Co to jest raport?
  • Na czym naprawdę polega dopasowanie.
  • Werbalne, niewerbalne aspekty dopasowania i ich wpływ na sprzedaż.
  • Słowa „miny”.
  • Co motywuje do działania poszczególne typy klientów.
  1. Sztuka ciekawej prezentacji produktów i usług oddziaływującej na podświadomość:
  • Jak przedstawić  firmę, usługę, produkt, aby wyróżnić się od konkurencji.
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
  • Skąd się biorą obiekcje klientów.
  • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
  • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
  • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami.
  • Schematy pokonywania obiekcji.
  • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy.
  1. Jak skutecznie przekonywać silne osobowości:
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania.
  • Wskaźniki odniesienia.

08Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

09Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska

11Zapytaj o szkolenie



+48 58 351 44 81

12Najbliższe szkolenia

Wartości w świadomej komunikacji i efektywnej pracy. Wartości i etyka w zarządzaniu sobą i/lub organizacją.

  • Termin: 25.03.2019 (8h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja ?

  • Termin: 01-02.04.2019 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Uwierz w siebie. Jak zbudować poczucie własnej wartości i osiągać lepsze efekty w pracy?

  • Termin: 13.04.2019 (8h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych ?

  • Termin: 18-19.04.2019 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy