„To, co powiesz ludziom, może wywołać odruch obronny albo wzbudzić zaufanie, zwiększyć opór albo nastawić przychylnie, dolać oliwy do ognia albo zaowocować porozumieniem”
Każdego dnia miliony ludzi negocjują – czy to warunki umów, kontrakty, zakupy lub sprzedaż. Nawet jeśli nie negocjujesz zawodowo, a kiedykolwiek sprzedawałeś samochód, dom lub inne dobra, wiesz jakim wyzwaniem mogą być negocjacje. Są osoby, które naturalnie znajdują porozumienie, choć nie zawsze w pełni satysfakcjonujące. Inni zupełnie nie potrafią dogadać się z drugą stroną nie wiedząc zupełnie dlaczego, obwiniając drugą stronę za porażkę. Inni negocjują aby tylko dojść do porozumienia kosztem ogromnych ustępstw. Wśród tych milionów negocjujących są i tacy, którzy w trakcie negocjacji osiągają konsekwentnie swoje cele bo w pełni zarządzają procesem negocjacji i nauczyli się jak osiągać satysfakcjonujące porozumienie . Nikt nie rodzi się umiejąc chodzić jak i negocjować. Tych umiejętności warto się nauczyć jeśli chcemy osiągać ambitne i w pełni satysfakcjonujące umowy czy kontrakty. Od tych nieprzeciętnych umiejętności negocjacyjnych zależy wynik oraz poziom zadowolenia z transakcji a czasami nawet przyszłość całej organizacji lub też nasze życie prywatne. Bo któż nie chciałby sobie wynegocjować satysfakcjonującej podwyżki zwłaszcza w okresie szalejącej inflacji.
Bez znajomości i stosowania odpowiednich zasad i technik możemy co najwyżej instynktownie, od czasu do czasu ugrać coś w negocjacjach. A jeżeli negocjujesz zawodowo, dobrze wiesz, że „od czasu do czasu” nigdy nie zadowoli Ciebie lub Twoich przełożonych, szefa czy zarządu. Jeżeli Twój sukces zawodowy uzależniony jest od skuteczności rozmów handlowych, ustalania warunków kontraktów, pozyskiwania nowych partnerów biznesowych – po prostu warto poznać tajniki negocjacji.
Dobry negocjator aby osiągać zawsze ambitne cele, musi posiadać wiele kompetencji, porównywalnych często do kompetencji top menedżerów i pewną mentalność która pozwala mu łatwiej poruszać się w konflikcie i znajdywać porozumienie wtedy gdy inni w tym czasie odchodzą w emocjach od stołu negocjacyjnego.
Akademia Negocjatora to obszerny, 80-godzinny kurs prowadzony przez zawodowego negocjatora i certyfikowanego trenera, którzy zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów w negocjacjach.
Negocjuje w swoim życiu każdy, jednak dla niektórych jest to umiejętność niezbędna w karierze zawodowej. Do tych grup kierujemy Akademię Negocjatora:
Jeżeli należysz do powyższych grup, ten kurs jest przeznaczony właśnie dla Ciebie! Pozwoli Ci on kompleksowo prowadzić negocjacje negocjacji, a Twoje kompetencje potwierdzone będą certyfikatem Profesjonalnego Negocjatora wydanym przez Gdańską Akademię Umiejętności Menedżerskich oraz (opcjonalnie) przez Amercian Certification Institute (ACI).
Zapraszamy na 11. edycję Akademii Negocjatora – ruszamy od 8 października 2024. Do tej pory skutecznie przygotowaliśmy 109 osób w ramach 10 edycji. W trakcie 80 godzin kursu dokładnie poznasz zasady negocjacji i nauczysz się je stosować w praktyce. Osiągniesz to dzięki programowi przygotowanemu i prowadzonemu przez certyfikowanego trenera i zawodowego negocjatora posiadającego najwyższe międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone przez American Certification Institute.
Celem tego szkolenia jest nauczyć Cię jak:
Warunkiem otrzymania Certyfikatu Negocjatora jest uczestnictwo w minimum 90% zajęć oraz zaliczenie egzaminu polegającego na przeprowadzaniu efektywnych negocjacji (1,5 h).
Dla chętnych uczestników Akademii Negocjatora istnieje możliwość zdobycia Międzynarodowego Certyfikatu Profesjonalnego Negocjatora – „Certified International Professional Negotiator” – CIPN – wydawanego przez American Certification Institute (ACI).
ZJAZD | TERMIN | TEMATYKA: |
I | 8 X 2024 | Sztuka skutecznych negocjacji w Modelu Harvardzkim |
9 X 2024 | Jak dogadywać kontrakty na bardziej korzystnych warunkach? | |
II | 7 XI 2024 | Sztuka argumentacji w negocjacjach |
8 XI 2024 | Jak skutecznie przekonywać klienta do swoich celów? | |
III | 17 XII 2024 | Jak efektywnie rozmawiać, aby realizować swoje cele w negocjacjach? |
18 XII 2024 | Skuteczna obrona przed manipulacją | |
IV | 9 I 2025 | Emocje w negocjacjach i trudni rozmówcy |
10 I 2025 | Jak doprowadzić do porozumienia tam, gdzie inni wchodzą w konflikt? | |
V | 30 I 2025 | Egzamin certyfikacyjny |
31 I 2025 | Egzamin certyfikacyjny |
Wszystkie zjazdy odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Joseph Wera | Małgorzata Horydowiec | ||
Trener trenerów, certyfikowany trener ACI, negocjator z międzynarodową certyfikacją, coach, wykładowca MBA. Praktyk negocjacji, sprzedaży i zarządzania z 34 letnim doświadczeniem w biznesie. W swojej karierze zawodowej przeprowadził kilka tysięcy negocjacji na różnych poziomach biznesowych, zaczynając od umów o wartości kilku tysięcy, po wielomilionowe kontrakty z takimi firmami, jak Makro Cash&Carry, Auchan, Geant, Orlen. Od lat wspiera polski biznes, szkoląc, doradzając lub negocjując w ich imieniu z dużymi korporacjami. Często wynajmowany przez klientów do poprowadzenia w ich imieniu „trudnych” negocjacji, jaki i renegocjacji zawartych już umów, osiągając stuprocentową skuteczność. Z pasji i doświadczenia trener od 27 lat. Jako trener i coach zrealizował samodzielnie ponad 3196 dni szkoleniowych (w tym 517 coachingów). Twórca Akademii Negocjatora®, Akademii Trenerów z Pasją® oraz Akademii Sukcesu – System Biznes Know-how®. |
Certyfikowany Trener i Negocjator ACI, praktyk biznesu. Na stanowiskach managerskich od 1995 roku. Od 2001 roku Top Menadżer w firmach z branży spożywczej oraz bankowości. Doświadczenie w negocjacjach zdobywała w międzynarodowych korporacjach w działach sprzedaży, gdzie negocjowała warunki kontraktów z partnerami biznesowymi, klientami i dostawcami. Uczestniczyła w wielu projektach międzynarodowych, holdingowych oraz krajowych, wprowadzających usprawnienia efektywności procesów, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej firmy, które wymagały interdyscyplinarnej wiedzy oraz umiejętności negocjacji na najwyższym poziomie. Wprowadzała w życie kulturę zorientowaną na Klienta, odpowiadała za badania satysfakcji i lojalności Klientów i za wdrażanie działań CSR-owych. |
Akademia Negocjatora w Trójmieście |
|
Nasz kurs zawiera: |
|
This will close in 0 seconds