„Wielcy specjaliści nie rodzą się wielcy, Oni się na takich szkolą”
Jak zostać poszukiwanym Trenerem, Managerem, Wykładowcą? Jak poprowadzić spotkanie? Jak zapanować nad stresem? Dlaczego robisz szkolenia od czasu do czasu, a innym trenerom brakuje wolnych terminów? Jak robić ciekawe, nietuzinkowe warsztaty? Jak zostać poszukiwanym Trenerem, Managerem, Wykładowcą? Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach? Jak budować szkolenie i pisać ćwiczenia? Jak zarządzać procesem grupowym? Jak okiełznać nowoczesne narzędzia, technikę i gadżety na szkolenie? – jeśli zadajesz sobie takie lub podobne pytania dotyczące swojej pracy, to Kurs Trenerski GAUM jest idealną odpowiedzią. Akademia Trenerów z Pasją to kompletny projekt rozwojowy, który kompleksowo przygotowuje do pracy Trenera Biznesu.
Na rynku jest wiele osób z dużym doświadczeniem w swojej dziedzinie, którzy uczą ludzi nowych umiejętności. Pytanie tylko czy robią to w pełni profesjonalnie ?
Wszyscy chodziliśmy do szkoły, wielu z Nas brało udział w rozmaitych szkoleniach, wykładach, ćwiczeniach, warsztatach, czy lekcjach. Mamy z nimi związane różne wspomnienia. Zwłaszcza z osobami, które je prowadziły. Pamiętamy jednak tylko niektórych. Takich, którzy mieli to „COŚ”, co powodowało, że nie zauważaliśmy kiedy minęło przysłowiowe „45 minut”, lub śpieszyliśmy się, aby nie spóźnić się na następne zajęcia. Cóż Oni mieli takiego w sobie, że chętnie Ich słuchałeś, że wiedza sama wchodziła Ci do głowy i jeszcze mile Ich wspominasz ?
Jeżeli chcesz się tego dowiedzieć i być równie dobrym trenerem, managerem, czy wykładowcą zapraszamy Cię do Akademii Trenerów z Pasją. Jak zostać trenerem poszukiwanym przez klientów i słuchaczy?
Akademia Trenerów z Pasją to 23 dni zajęć, w tym 18 dni intensywnych warsztatów na sali, 4 dni asysty na profesjonalnych szkoleniach, 3 godziny mentoringu i konsultacji indywidualnych pod okiem doświadczonych trenerów z różnych dziedzin biznesu i psychologii. Czy jesteś osobą z doświadczeniem, czy stoisz na początku swojej drogi zawodowej zawsze możesz być lepszy w swoim fachu. Dlatego do naszej Akademii przychodzą wszyscy, którzy chcą:
Na każdym szkoleniu będziesz mógł ćwiczyć nowe umiejętności i uzyskać cenne wskazówki, tak aby z treningu na trening stawać się lepszym trenerem.
Podczas nauki zdobędziesz praktyczne umiejętności jak:
Te i inne umiejętności pozwolą Ci być jeszcze lepszym specjalistą, który nie szuka pracy, bo praca szuka jego.
Zajęcia będą odbywać się w Gdańsku i Warszawie w:
Warunkiem otrzymania certyfikatu trenera jest uczestnictwo w minimum 80% zajęć oraz zaliczenie egzaminu polegającego na przygotowaniu i przeprowadzaniu samodzielnego warsztatu (1,5 h).
Edycja GDAŃSK | |
---|---|
|
|
Kurs Trenerski zawiera:
|
Gdańsk | ||
---|---|---|
ZJAZD | TERMIN | TYTUŁ SZKOLENIA: |
I | 18 X | Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników |
19 X | Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników | |
20 X | Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć | |
II | 15 XI | Ciekawe rozpoczęcie szkolenia – ćwiczenia praktyczne |
16 XI | Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju | |
17 XI | Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe | |
III | 13 XII | Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności – metoda 6P |
14 XII | Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych | |
15 XII | Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację | |
IV | 10 I | Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników – analiza przypadku |
11 I | Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera | |
12 I | Super przekonywujący trener – techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników | |
V | 7 II | Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie |
8 II | Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji | |
9 II | Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze | |
VI | 28 II | Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących |
1 III | Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących | |
2 III | Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących |
Warszawa | ||
---|---|---|
ZJAZD | TERMIN | TYTUŁ SZKOLENIA |
I | Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników | |
Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników | ||
Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak aktywizować grupą w czasie zajęć | ||
II | Ciekawe rozpoczęcie szkolenia – ćwiczenia praktyczne | |
Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju | ||
Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe | ||
III | Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności – metoda 6P | |
Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych | ||
Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację | ||
IV | Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników – analiza przypadku | |
Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera | ||
Super przekonywujący trener – techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników | ||
V | Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie | |
Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji | ||
Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze | ||
VI | Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących | |
Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących | ||
Prezentacje uczestników szkolenia – superwizja trenerów prowadzących |
This will close in 0 seconds