Gaum logo

1Temat szkolenia

Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

2Korzyści

  • Nauczysz się jak radzić sobie z oporem pracowników
  • Zdobędziesz wiedzę jak pracować w konflikcie
  • Nauczysz się jak skutecznie odmawiać pracownikom, aby nadal byli zmotywowani
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak korygować zachowania podwładnych
  • Nauczysz się komunikować faktami, by zapobiec konfliktom lub je łagodzić
  • Dowiesz się jak karać, by motywować
  • Nauczysz się zwalniać pracowników, aby nie wpływało to negatywnie na cały zespół

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2024-03-12
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby w strukturach MLM

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Asertywność szefa:
  • Wprowadzenie
  • Asertywna odmowa
  • Stawianie granic
  • Techniki radzenia sobie z krytyką
  1. Komunikacja lidera w trudnych sytuacjach z pracownikami:
  • Komunikat JA
  • NVC w komunikacji menedżerskiej
  • Język faktów
  • Jak odróżnić fakty od interpretacji i ocen
  • Komunikacja intencji i potrzeb
  • Dochodzenie do sedna problemu
  • Pytania pogłębiające i trudne pytania
  1. Konflikty w pracy:
  • Czym jest konflikt
  • Nasze naturalne zachowania w konflikcie – Test Killmana
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Narzędzia komunikacji szefa przydatne w rozwiązywaniu konfliktów
  • Negocjacje z podwładnymi
  1. Trudne rozmowy z pracownikami:
  • Jak zmienić pracowników stawiających opór
  • Kiedy korygować zachowania  trudnych pracowników
  • Rozmowa korygująca
  • Rozmowa korygująca z sankcją
  1. Karanie pracowników:
  • Kiedy stosować kary jako motywację
  • Jak karać, by motywować
  • Kary nieregulaminowe
  • Schemat karania
  1. Zwalnianie pracowników:
  • Zasady zwalniania
  • Jak poprowadzić rozmowę, aby rozstać się z pracownikiem z szacunkiem dla obu stron
  • Schemat zwalniania
  • Podsumowanie szkolenia

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska
Polecam fantastyczne szkolenia ! Zdecydowanie warto !
Agata Gotz
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman

11Zapytaj o szkolenie



     

    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

    • Termin: 27-28.02.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy