Gaum logo

1Temat szkolenia

Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników? (2 dni: 19 i 24.05.2022)

2Korzyści

  • Nauczysz się jak radzić sobie z oporem pracowników
  • Zdobędziesz wiedzę jak pracować w konflikcie
  • Nauczysz się jak skutecznie odmawiać pracownikom, aby nadal byli zmotywowani
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak korygować zachowania podwładnych
  • Nauczysz się komunikować faktami, by zapobiec konfliktom lub je łagodzić
  • Dowiesz się jak karać, by motywować
  • Nauczysz się zwalniać pracowników, aby nie wpływało to negatywnie na cały zespół

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2022-05-19
1 dni
8h
09.00 - 16.00
Sopot

2022-05-24
1 dni
8h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby w strukturach MLM

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Asertywność szefa:
  • Wprowadzenie
  • Asertywna odmowa
  • Stawianie granic
  • Techniki radzenia sobie z krytyką
  1. Komunikacja lidera w trudnych sytuacjach z pracownikami:
  • Komunikat JA
  • NVC w komunikacji menedżerskiej
  • Język faktów
  • Jak odróżnić fakty od interpretacji i ocen
  • Komunikacja intencji i potrzeb
  • Dochodzenie do sedna problemu
  • Pytania pogłębiające i trudne pytania
  1. Konflikty w pracy:
  • Czym jest konflikt
  • Nasze naturalne zachowania w konflikcie – Test Killmana
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Narzędzia komunikacji szefa przydatne w rozwiązywaniu konfliktów
  • Negocjacje z podwładnymi
  1. Trudne rozmowy z pracownikami:
  • Jak zmienić pracowników stawiających opór
  • Kiedy korygować zachowania  trudnych pracowników
  • Rozmowa korygująca
  • Rozmowa korygująca z sankcją
  1. Karanie pracowników:
  • Kiedy stosować kary jako motywację
  • Jak karać, by motywować
  • Kary nieregulaminowe
  • Schemat karania
  1. Zwalnianie pracowników:
  • Zasady zwalniania
  • Jak poprowadzić rozmowę, aby rozstać się z pracownikiem z szacunkiem dla obu stron
  • Schemat zwalniania
  • Podsumowanie szkolenia

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1190 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1190 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 19.05.2022 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników? (2 dni: 19 i 24.05.2022)

    • Termin: 19.05.2022 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 01-02.06.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Motywująca informacja zwrotna

    • Termin: 20-21.06.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy