Gaum logo

1Temat szkolenia

Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

2Korzyści

  • Nauczysz się jak zrobić świetne wrażenie nawiązując kontakt przez telefon
  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego budowania relacji
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach i usługach w sposób bardzo przekonywujący
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się skutecznie zamykać sprzedaż

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2020-06-17
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Handlowców i Menedżerów z branży B2B
  • Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
  • Pracowników i Menedżerów firm sprzedających produkty zaawansowane technologicznie
  • Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sprzedaż przez telefon:
  • Wprowadzenie.
  • Filozofia  sprzedaży przez telefon.
  • Opór ludzi w kontakcie telefonicznym.
  • Kluczowe kompetencje w rozmowie przez telefon.
  1. Budowanie relacji i zaufania:
  • Nawiązanie kontaktu przez telefon.
  • Co wpływa na budowanie relacji.
  • Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej.
  • Co mówić o firmie aby budować zaufanie.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Zdobywanie informacji:
  • Zarządzanie rozmową przez pytania.
  • Co potrzebne jest klientowi?
  • Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje.
  1. Bank pytań:
  • Wypracowanie pytań do stosowania w rozmowie z klientem.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
  • Trudne pytania.
  1. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji?
  • Jak przedstawić produkty/usługi aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do skutecznej argumentacji.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów?
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów.
  • Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe.
  1. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
  • Jak przekonywać klientów do zakupu naszych produktów/usług?
  • Pokonywanie obiekcji klientów.
  • Wskaźniki odniesienia.
  • Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe.
  1. Finalizacja rozmów:
  • Jak łagodnie przejść od prezentacji oferty do sprzedaży.
  • Sygnały zakupu.
  • Techniki finalizacji.
  • Podsumowanie.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Generalnie łazisz na te szkolenia i teraz każdy uczy czegokolwiek oznaczając się managerem i coachem. Przeważnie to takie zdanie "Twardo stąpający 25letnie manager, coach, mówca z 40letnim doświadczeniem " itd... A Joseph? A GAUM? To prawdziwa bajka, real life poparte naprawdę dużą dawką praktyki, wielu opowieści z życia biznesu, opowieści tych dobrych i złych oraz masa innych informacji, które przydadzą się każdemu. Polecam Serdecznie Josepha i całe GAUM tylko, jeśli zależy Ci na własnym rozwoju.
Małgorzata Kępińska
Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

  • Termin: 01-02.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Lew Salonowy. Jak budować wizerunek profesjonalisty i prowadzić konwersacje z kontrahentami?

  • Termin: 01-02.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

  • Termin: 03-04.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Motywująca informacja zwrotna

  • Termin: 09-10.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy