Gaum logo

1Temat szkolenia

Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

2Korzyści

  • Nauczysz się jak zrobić świetne wrażenie nawiązując kontakt przez telefon
  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego budowania relacji
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach i usługach w sposób bardzo przekonywujący
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się skutecznie zamykać sprzedaż

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2021-03-08
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Handlowców i Menedżerów z branży B2B
  • Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
  • Pracowników i Menedżerów firm sprzedających produkty zaawansowane technologicznie
  • Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sprzedaż przez telefon:
  • Wprowadzenie.
  • Filozofia  sprzedaży przez telefon.
  • Opór ludzi w kontakcie telefonicznym.
  • Kluczowe kompetencje w rozmowie przez telefon.
  1. Budowanie relacji i zaufania:
  • Nawiązanie kontaktu przez telefon.
  • Co wpływa na budowanie relacji.
  • Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej.
  • Co mówić o firmie aby budować zaufanie.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Zdobywanie informacji:
  • Zarządzanie rozmową przez pytania.
  • Co potrzebne jest klientowi?
  • Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje.
  1. Bank pytań:
  • Wypracowanie pytań do stosowania w rozmowie z klientem.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
  • Trudne pytania.
  1. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji?
  • Jak przedstawić produkty/usługi aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do skutecznej argumentacji.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów?
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów.
  • Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe.
  1. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
  • Jak przekonywać klientów do zakupu naszych produktów/usług?
  • Pokonywanie obiekcji klientów.
  • Wskaźniki odniesienia.
  • Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe.
  1. Finalizacja rozmów:
  • Jak łagodnie przejść od prezentacji oferty do sprzedaży.
  • Sygnały zakupu.
  • Techniki finalizacji.
  • Podsumowanie.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska
Super szkolenia, Super Trenerzy !
Andrzej Świątkowski

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Wystąpienia w biznesie. Jak przemawiać skutecznie i w komforcie?

    • Termin: 04-05.03.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

    • Termin: 08-09.03.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczny handlowiec. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 15-16.03.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Metodologia projektowania zdalnych usług rozwojowych (16 godz. – 4 warsztaty)

    • Termin: 17.03.2021 (4h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy