Gaum logo

1Temat szkolenia

Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

2Korzyści

  • Nauczysz się jak zrobić świetne wrażenie nawiązując kontakt przez telefon
  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego budowania relacji
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach i usługach w sposób bardzo przekonywujący
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się skutecznie zamykać sprzedaż

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2024-06-04
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Handlowców i Menedżerów z branży B2B
  • Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
  • Pracowników i Menedżerów firm sprzedających produkty zaawansowane technologicznie
  • Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sprzedaż przez telefon:
  • Wprowadzenie
  • Filozofia  sprzedaży przez telefon
  • Opór ludzi w kontakcie telefonicznym
  • Kluczowe kompetencje w rozmowie przez telefon
  1. Budowanie relacji i zaufania:
  • Nawiązanie kontaktu przez telefon
  • Co wpływa na budowanie relacji
  • Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej
  • Co mówić o firmie aby budować zaufanie
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie
  • Techniki podnoszenia wiarygodności
  1. Zdobywanie informacji:
  • Zarządzanie rozmową przez pytania
  • Co potrzebne jest klientowi?
  • Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów
  • Umiejętność zadawania pytań
  • Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje
  1. Bank pytań:
  • Wypracowanie pytań do stosowania w rozmowie z klientem
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe
  • Trudne pytania
  1. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji?
  • Jak przedstawić produkty/usługi aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do skutecznej argumentacji
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów?
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów
  • Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe
  1. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
  • Jak przekonywać klientów do zakupu naszych produktów/usług?
  • Pokonywanie obiekcji klientów
  • Wskaźniki odniesienia
  • Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe
  1. Finalizacja rozmów:
  • Jak łagodnie przejść od prezentacji oferty do sprzedaży
  • Sygnały zakupu
  • Techniki finalizacji
  • Podsumowanie

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 07.05.2024 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 09-10.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

    • Termin: 14-15.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak budować skuteczną komunikację i współpracę w zespole w oparciu o FRIS®?

    • Termin: 15-16.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy