Gaum logo

1Temat szkolenia

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący
  • Dowiesz się jak ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe

3Trener

Magdalena Komiago

Certyfikowany trener biznesu z 12-letnim doświadczeniem, coach, magister psychologii. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywałam zarówno w dużych koncernach, jak i w mniejszych firmach rodzinnych. Zaczynałam jako handlowiec w międzynarodowej firmie farmaceutycznej. Przygodę z korporacją zakończyłam na stanowisku wewnętrznego trenera sprzedaży. Moja specjalność to rozwijanie kompetencji sprzedażowych z uwzględnieniem standardów obsługi ukierunkowanych na budowanie długofalowych relacji z klientem.

„Tylko bardzo zadowolony klient jest lojalny” – ta myśl przyświeca filozofii sprzedaży, którą wdrażam. Dlatego też ważny jest dla mnie nie tylko solidny warsztat narzędziowy, ale też budowanie w uczestnikach silnej motywacji do działania oraz wiary w produkt/ usługę. Moje szkolenia to solidna porcja wiedzy, nowych umiejętności oraz atmosfery sprzyjającej osiąganiu sukcesów.

4Kiedy i gdzie?

2024-05-23
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Sprzedaży
  • KAM
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia:
    • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie
    • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem
    • Co mówić aby wzbudzić zainteresowanie
    • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać
    • Jak wzbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie
  2. Skąd bierze się opór klientów:
    • Podstawowe źródła i symptomy oporu
    • Komunikacja a opór
    • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
    • Trudne tematy – negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji
    • Dlaczego klient mówi NIE
  3. Zdobywanie informacji:
    • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać
    • Zasady zdobywania informacji
    • Umiejętność zadawania właściwych pytań
    • Dochodzenie do sedna problemu
    • Pytania pogłębiające
    • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań
    • Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić
    • Technika trudnych pytań
  4. Sztuka prezentacji produktów i usług:
    • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji
    • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów
    • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów
    • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów
    • Techniki podnoszenia wiarygodności
    • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
  5. Techniki perswazyjnej  argumentacji:
    • Jak mówić przekonywująco
    • Zasady skutecznej argumentacji
    • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów
    • Historie i cytaty
  6. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
    • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
    • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
    • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami
    • Schematy pokonywania obiekcji
    • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy
    • Jak dojść do sedna problemu
    • Czego unikać w trakcie pokonywania obiekcji
  7. Zamykanie sprzedaży:
    • Kiedy przejść do finalizacji sprzedaży?
    • Sygnały zakupu
    • Techniki perswazyjnego zamykania sprzedaży

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska
Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 08-09.10.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 20-21.11.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 12-13.12.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy