Gaum logo

1Temat szkolenia

Lean Office. Tworzenie przyjaznych procedur w firmie. cz. II

2Korzyści

Część II, poziom dla zaawansowanych – Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do identyfikacji, mapowania, opisu, zarządzania i doskonalenia procesów.

  • Nauczysz się upraszczać i modyfikować procedury tak, aby odbiorcy chcieli je czytać – aby były zrozumiałe dla każdego – aby szybko móc podjąć odpowiednie czynności – aby skrócić czas potrzebny na ich poznanie
  • Dowiesz się, jak identyfikować oraz nadzorować procesy
  • Zobaczysz jak mapować i opisywać procesy
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak upraszczać procedury
  • Nauczysz się komunikować w firmie informacje w zakresie procesów i na temat procesów

3Trener

4Kiedy i gdzie?

2024-04-08
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby, które chcą, aby procedury przez nie tworzone były czytelne i proste
  • Osoby odpowiedzialne za wyszczuplenie procesów w organizacji (Lean Management)
  • Pracownicy firmy odpowiedzialni za systemy ISO i TQM
  • Pracownicy firmy odpowiedzialni za tworzenie procedur

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat
  • Wiedzę i praktyczne umiejętności tworzenia czytelnych i przyjaznych procedur
  • Umiejętność identyfikacji głównych procesów w firmie
  • Umiejętność opisu procesów w organizacji

7Zakres szkolenia

  1. Omówienie roli procedur w firmie
  2. Przepływ informacji, dokumentów i zadań – podejście procesowe
  3. Określenie głównych procesów w firmie. Lean Office / Lean Management
  4. Omówienie używanego oprogramowania i generowanych dokumentów w danej firmie
  5. Nauka mapowania procesów – utworzenie schematu przepływu informacji i dokumentów w firmie (co kto robi, jaki dokument się tworzy i co z tego wynika)
  6. Utworzenie szablonu procedury, struktura procedur
  7. Ćwiczenia: Pisanie procedur dla istniejących procesów w firmie
  8. Różnice między procedurą a instrukcją, kiedy i jak należy pisać procedury i kiedy instrukcje
  9. Co należy opisywać, w jaki sposób, a co może pozostać w zakresie obsługi intuicyjnej
  10. Co powinna zawierać Księga procedur w firmie
  11. Jak odbiera opis procedury użytkownik / klient wewnętrzny procesu – nauka pisania procedur dostosowanych do użytkowników
  12. Wizualizacja procedur/ instrukcji, zadań
  13. 5S w firmie, wdrożenie Kaizen w firmie
  14. Po co audit w firmie, jak go wykonać prawidłowo
  15. Ciągłe doskonalenie procesów, audit, kto, jak, w jakim celu, mierzenie wyników, wprowadzanie zmian. Działania korygujące i zapobiegawcze
  16. PDCA – zaplanuj, wdróż, zmierz, sprawdź, popraw, nadzoruj, poprawiaj. Podczas szkolenia będziemy ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć…
    • Jak identyfikować oraz nadzorować procesy
    • Jak mapować i opisywać procesy
    • Jak upraszczać procedury
    • Jak komunikować w firmie informacje w zakresie procesów i na temat procesów

8Cena

Firmy
1590 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1590 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

9Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

10Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    11Najbliższe szkolenia

    Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

    • Termin: 13-14.01.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 23-24.01.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

    • Termin: 05-06.02.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 11-12.02.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy