Gaum logo

1Temat szkolenia

Lean Office. Tworzenie przyjaznych procedur w firmie. cz. II

2Korzyści

Część II, poziom dla zaawansowanych – Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do identyfikacji, mapowania, opisu, zarządzania i doskonalenia procesów.

  • Nauczysz się upraszczać i modyfikować procedury tak, aby odbiorcy chcieli je czytać – aby były zrozumiałe dla każdego – aby szybko móc podjąć odpowiednie czynności – aby skrócić czas potrzebny na ich poznanie
  • Dowiesz się, jak identyfikować oraz nadzorować procesy
  • Zobaczysz jak mapować i opisywać procesy
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak upraszczać procedury
  • Nauczysz się komunikować w firmie informacje w zakresie procesów i na temat procesów

3Trener

4Kiedy i gdzie?

2024-04-08
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby, które chcą, aby procedury przez nie tworzone były czytelne i proste
  • Osoby odpowiedzialne za wyszczuplenie procesów w organizacji (Lean Management)
  • Pracownicy firmy odpowiedzialni za systemy ISO i TQM
  • Pracownicy firmy odpowiedzialni za tworzenie procedur

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat
  • Wiedzę i praktyczne umiejętności tworzenia czytelnych i przyjaznych procedur
  • Umiejętność identyfikacji głównych procesów w firmie
  • Umiejętność opisu procesów w organizacji

7Zakres szkolenia

  1. Omówienie roli procedur w firmie
  2. Przepływ informacji, dokumentów i zadań – podejście procesowe
  3. Określenie głównych procesów w firmie. Lean Office / Lean Management
  4. Omówienie używanego oprogramowania i generowanych dokumentów w danej firmie
  5. Nauka mapowania procesów – utworzenie schematu przepływu informacji i dokumentów w firmie (co kto robi, jaki dokument się tworzy i co z tego wynika)
  6. Utworzenie szablonu procedury, struktura procedur
  7. Ćwiczenia: Pisanie procedur dla istniejących procesów w firmie
  8. Różnice między procedurą a instrukcją, kiedy i jak należy pisać procedury i kiedy instrukcje
  9. Co należy opisywać, w jaki sposób, a co może pozostać w zakresie obsługi intuicyjnej
  10. Co powinna zawierać Księga procedur w firmie
  11. Jak odbiera opis procedury użytkownik / klient wewnętrzny procesu – nauka pisania procedur dostosowanych do użytkowników
  12. Wizualizacja procedur/ instrukcji, zadań
  13. 5S w firmie, wdrożenie Kaizen w firmie
  14. Po co audit w firmie, jak go wykonać prawidłowo
  15. Ciągłe doskonalenie procesów, audit, kto, jak, w jakim celu, mierzenie wyników, wprowadzanie zmian. Działania korygujące i zapobiegawcze
  16. PDCA – zaplanuj, wdróż, zmierz, sprawdź, popraw, nadzoruj, poprawiaj. Podczas szkolenia będziemy ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć…
    • Jak identyfikować oraz nadzorować procesy
    • Jak mapować i opisywać procesy
    • Jak upraszczać procedury
    • Jak komunikować w firmie informacje w zakresie procesów i na temat procesów

8Cena

Firmy
1590 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1590 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

9Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora

10Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    11Najbliższe szkolenia

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 27-28.02.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 13-14.03.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

    • Termin: 17-18.03.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy