Gaum logo

1Temat szkolenia

Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by się dogadać z każdym?

2Korzyści

  • Nauczysz się przedstawiać tak, by rozmówca pozytywnie zapamiętał Cię na długo
  • Zobaczysz jak nawyki komunikacyjne przekładają się na wszystkie Twoje relacje
  • Poznasz zasady komunikacji, które wspierają porozumienie oraz wyeliminujesz bariery
  • Podniesiesz swoją inteligencję emocjonalną i zobaczysz wpływ emocji na zrozumienie
  • Opanujesz zasady komunikacji pisemnej, by unikać nieporozumień

3Trener

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim CIPT (ACI).

Dyrektor rejonu światowej organizacji mówców Toastmasters International z tytułem Kompetentnego Mówcy. Konsultant wystąpień na wydarzeniach biznesowych oraz akademickich, takich jak TEDxGdynia, Google Warsaw AI Hackathon czy Polish-Israeli Innocamp. Juror i wielokrotny medalista konkursów mówczych.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC.

4Kiedy i gdzie?

2020-09-17
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby w strukturach MLM

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji

7Zakres szkolenia

  1. Podstawy networkingu
  • Sedno nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Klepsydra marketingu i teoria działania umysłu
  • Model WIIFM (what’s in it for me)
  1. Szablon autoprezentacji i prezentacja partnerska
  • Bazowy model autoprezentacji
  • Przedstawianie a chwalenie
  • Model prezentacji partnerskiej
  1. Zasady efektywnej komunikacji
  • Trójpodział aktu komunikacji
  • Zasady formułowania poprawnych wypowiedzi
  • 3 fundamentalne reguły komunikacji prowadzącej do porozumienia i współdziałania
  • Etyczność i odpowiedzialność w komunikacji
  • Jak mówić swobodnie i logicznie, a przy tym jasno i zrozumiale przekazywać informacje
  1. Mowa nieantagonizująca
  • Różne sposoby przekazywania informacji
  • Podstawowe elementy mowy nieantagonizującej
  • Komunikat JA i jego znaczenie w konwersacji
  • Wpływ ogólników i wyrażeń deontycznych
  • Eliminacja imperatywów i negacji
  • Eposoby zastępowania spójników przeciwstawnych
  • Profesjonalizm w komunikacji interpersonalnej
  1. Podstawy konwersacji
  • Budowa wzajemnego zrozumienia i moc parafrazy
  • Sztuka aktywnego słuchania oraz odpowiedzialność za przekazywanie i odbiór informacji
  • Znaczenie pytań i dobre praktyki w ich zadawaniu
  • Technika 3 Czasów jako narzędzie budowania relacji interpersonalnej
  • Rozumienie potrzeb rozmówcy i budowa raportu ze słuchaczem poprzez empatię
  1. Inteligencja emocjonalna w konwersacji
  • Emocje wrodzone i wykształcone na drodze socjalizacji
  • Podstawowe funkcje emocji
  • Zarządzanie swoimi emocjami, panowanie nad nimi i rozumienie cudzych
  1. Komunikacja werbalna vs niewerbalna
  • Zrozumienie podstawowych różnic w komunikacji na żywo a pisemnej
  • Radzenie sobie z pułapkami komunikacji pisemnej (listy, maile, komunikatory)
  • Etyka i profesjonalizm w komunikacji interpersonalnej

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia i superwizja
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Moderacja

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Sztuka magnetycznej prezentacji. Jak skutecznie przekonywać innych do swoich pomysłów?

  • Termin: 28-29.09.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

  • Termin: 01-02.10.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

  • Termin: 05-06.10.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Motywująca informacja zwrotna

  • Termin: 12-13.10.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy