Gaum logo

1Temat szkolenia

Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by dogadać się z każdym?

2Korzyści

  • Nauczysz się przedstawiać tak, by rozmówca pozytywnie zapamiętał Cię na długo
  • Zobaczysz jak nawyki komunikacyjne przekładają się na wszystkie Twoje relacje
  • Poznasz zasady komunikacji, które wspierają porozumienie oraz wyeliminujesz bariery
  • Podniesiesz swoją inteligencję emocjonalną i zobaczysz wpływ emocji na zrozumienie
  • Opanujesz zasady komunikacji pisemnej, by unikać nieporozumień

3Trener

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie zbiera od 2013 roku w rolach mówcy, konferansjera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera. Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC. Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

4Kiedy i gdzie?

2024-03-18
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby w strukturach MLM

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji

7Zakres szkolenia

  1. Podstawy networkingu
  • Sedno nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Klepsydra marketingu i teoria działania umysłu
  • Model WIIFM (what’s in it for me)
  1. Szablon autoprezentacji i prezentacja partnerska
  • Bazowy model autoprezentacji
  • Przedstawianie a chwalenie
  • Model prezentacji partnerskiej
  1. Zasady efektywnej komunikacji
  • Trójpodział aktu komunikacji
  • Zasady formułowania poprawnych wypowiedzi
  • 3 fundamentalne reguły komunikacji prowadzącej do porozumienia i współdziałania
  • Etyka i odpowiedzialność w komunikacji
  • Jak mówić swobodnie i logicznie, a przy tym jasno i zrozumiale przekazywać informacje
  1. Mowa nieantagonizująca
  • Różne sposoby przekazywania informacji
  • Podstawowe elementy mowy nieantagonizującej
  • Komunikat JA i jego znaczenie w konwersacji
  • Wpływ ogólników i wyrażeń deontycznych
  • Eliminacja imperatywów i negacji
  • Sposoby zastępowania spójników przeciwstawnych
  • Profesjonalizm w komunikacji interpersonalnej
  1. Podstawy konwersacji
  • Budowa wzajemnego zrozumienia i moc parafrazy
  • Sztuka aktywnego słuchania oraz odpowiedzialność za przekazywanie i odbiór informacji
  • Znaczenie pytań i dobre praktyki w ich zadawaniu
  • Technika 3 Czasów jako narzędzie budowania relacji interpersonalnej
  • Rozumienie potrzeb rozmówcy i budowa raportu ze słuchaczem poprzez empatię
  1. Inteligencja emocjonalna w konwersacji
  • Emocje wrodzone i wykształcone na drodze socjalizacji
  • Podstawowe funkcje emocji
  • Zarządzanie swoimi emocjami, panowanie nad nimi i rozumienie cudzych
  1. Poligon komunikacyjny, czyli trudne rozmowy
  • Stawianie granic, czyli ochrona siebie i swoich potrzeb
  • Sztuka empatycznej odmowy z zachowaniem relacji
  • Przeramowanie jako metoda radzenia sobie z krytyką

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia i superwizja
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Moderacja

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



     

    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

    • Termin: 27-28.02.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy