Gaum logo

1Temat szkolenia

Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by dogadać się z każdym?

2Korzyści

  • Nauczysz się przedstawiać tak, by rozmówca pozytywnie zapamiętał Cię na długo
  • Zobaczysz jak nawyki komunikacyjne przekładają się na wszystkie Twoje relacje
  • Poznasz zasady komunikacji, które wspierają porozumienie oraz wyeliminujesz bariery
  • Podniesiesz swoją inteligencję emocjonalną i zobaczysz wpływ emocji na zrozumienie
  • Opanujesz zasady komunikacji pisemnej, by unikać nieporozumień

3Trener

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie zbiera od 2013 roku w rolach mówcy, konferansjera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera. Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC. Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

4Kiedy i gdzie?

2024-04-18
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby w strukturach MLM

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji

7Zakres szkolenia

  1. Podstawy networkingu
  • Sedno nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Klepsydra marketingu i teoria działania umysłu
  • Model WIIFM (what’s in it for me)
  1. Szablon autoprezentacji i prezentacja partnerska
  • Bazowy model autoprezentacji
  • Przedstawianie a chwalenie
  • Model prezentacji partnerskiej
  1. Zasady efektywnej komunikacji
  • Trójpodział aktu komunikacji
  • Zasady formułowania poprawnych wypowiedzi
  • 3 fundamentalne reguły komunikacji prowadzącej do porozumienia i współdziałania
  • Etyka i odpowiedzialność w komunikacji
  • Jak mówić swobodnie i logicznie, a przy tym jasno i zrozumiale przekazywać informacje
  1. Mowa nieantagonizująca
  • Różne sposoby przekazywania informacji
  • Podstawowe elementy mowy nieantagonizującej
  • Komunikat JA i jego znaczenie w konwersacji
  • Wpływ ogólników i wyrażeń deontycznych
  • Eliminacja imperatywów i negacji
  • Sposoby zastępowania spójników przeciwstawnych
  • Profesjonalizm w komunikacji interpersonalnej
  1. Podstawy konwersacji
  • Budowa wzajemnego zrozumienia i moc parafrazy
  • Sztuka aktywnego słuchania oraz odpowiedzialność za przekazywanie i odbiór informacji
  • Znaczenie pytań i dobre praktyki w ich zadawaniu
  • Technika 3 Czasów jako narzędzie budowania relacji interpersonalnej
  • Rozumienie potrzeb rozmówcy i budowa raportu ze słuchaczem poprzez empatię
  1. Inteligencja emocjonalna w konwersacji
  • Emocje wrodzone i wykształcone na drodze socjalizacji
  • Podstawowe funkcje emocji
  • Zarządzanie swoimi emocjami, panowanie nad nimi i rozumienie cudzych
  1. Poligon komunikacyjny, czyli trudne rozmowy
  • Stawianie granic, czyli ochrona siebie i swoich potrzeb
  • Sztuka empatycznej odmowy z zachowaniem relacji
  • Przeramowanie jako metoda radzenia sobie z krytyką

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia i superwizja
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Moderacja

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Super szkolenia, Super Trenerzy !
Andrzej Świątkowski
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 07.05.2024 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 09-10.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

    • Termin: 14-15.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak budować skuteczną komunikację i współpracę w zespole w oparciu o FRIS®?

    • Termin: 15-16.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy