Gaum logo
Istniejemy od 2007 roku. Posiadamy doświadczenie w szkoleniach firm z branży FMCG, B2B, a nawet firm z branży zbrojeniowej. Operujemy na obszarach biznesu związanych ze szkoleniami, coachingiem, doradztwem biznesowym, rekrutacją oraz psychologią biznesu. Wielu z Naszych Trenerów to wykładowcy MBA. Jak mówią nam Klienci, to co jest mocną stroną naszej firmy to doświadczeni Trenerzy – największy nasz Kapitał. Moglibyśmy powiedzieć tak jak większość firm, że mamy najlepszych, doświadczonych trenerów, którzy prowadzą zajęcia w ciekawy sposób, ucząc i bawiąc jednocześnie, ale tego nie zrobimy. Czy jest tak w rzeczywistości, możesz ocenić tylko Ty sam. Więc zanim zdecydujesz się na współpracę z nami, przekonaj się czy nasi Trenerzy spełniają Twoje wymagania…
Joseph Wera

Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

Magdalena Barszewska

Trener, konsultant posiadający 15-letnie doświadczenie w świecie biznesu w branży FMCG. Doświadczony logistyk, praktyk w zakresie wdrażania innowacji i prowadzenia projektów, również w środowisku międzynarodowym. Specjalizuje się w szkoleniach: Zarządzanie zapasami, Zarządzanie procesem produkcji, Zarządzanie zmianą w łańcuchu dostaw, Efektywna kooperacja z dostawcami w nowoczesnym Łańcuchu Dostaw.

Zawodowe pasje to perfekcyjna obsługa klienta, wdrażanie innowacji i usprawnienia w łańcuchu dostaw.

Leszek Gimel

Pedagog, trener biznesu i menedżer sprzedaży w firmach branży wydawniczej i finansowej. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, magister geografii i pedagogiki, uczestnik studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni na kierunku Komunikacja i marketing. Ma za sobą liczne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym, zarządzania przez cele, negocjacji, NLP oraz szkoleń dla trenerów biznesu. Pasjonat żeglarstwa morskiego (nie gardzi szuwarowo-bagiennym, czasami odwiedza Jeziorak) i nurkowania (Divmaster). Sprzedaje od 15 lat, aktualnie pełni wysoką funkcję menedżerską w firmie branży finansowej. Wyznawca najsilniejszej zasady motywacyjnej – UNWP (Udowodnij Na Własnym Przykładzie).
Uczy innych jak sprzedawać i miażdżyć konkurencję. Potrafi uruchomić w ludziach wyzwania i wszystkie siły do realizacji celów nadrzędnych. Nadaje ludziom rozpędu. Specjalizuje się w rozwoju sił sprzedażowych w firmie, rozwoju kompetencji menedżerskich, strategii prezentacji marketingowej, efektywnym komunikowaniem w grupie – zasadami moderacji pracy zespołowej, technikami negocjacji. Prowadzi również szkolenia dla nauczycieli, rozszerzając zakres stosowanych dotychczas metod pedagogicznych o wiedzę i umiejętności z zakresu zdolności wpływania na innych.

Grzegorz Mąkosa

Doświadczony praktyk zarządzania, przedsiębiorca, certyfikowany trener NLP, trener biznesowy umiejętności twardych z kilkuletnim doświadczeniem, audytor firm certyfikacyjnych i konsultant systemów zarządzania ISO 9001 – zarządzanie jakością i ISO 27001 – zarządzanie bezpieczeństwem informacji. Przeprowadził wdrożenia systemów ISO dla ok. 50 firm, przeprowadził kilkadziesiąt audytów certyfikacyjnych, ma na swym koncie kilkaset dni szkoleniowych. Wcześniej dyrektor generalny i menedżer sprzedaży w firmach branży informatycznej.

Absolwent studiów magisterskich na wydziale nauczycielskim – informatyka i studiów podyplomowych: organizacja i zarządzanie oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji, a także wielu kursów i szkoleń biznesowych.

W obszarze zainteresowania zawodowego – psychologia biznesu, efektywność osobista, systemy i standardy zarządzania oraz systemy IT w biznesie.

Paulina Bujwid

Certyfikowany trener biznesu, menedżer, absolwentka socjologii Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla polskich i międzynarodowych firm lotniczych, początkowo jako stewardessa, później na stanowiskach kierowniczych.

Pasjonuje się tematyką savoir – vivre. Swoją wiedzę w zakresie etykiety i protokołu dyplomatycznego pogłębiała na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała m.in. dla Olt Express Regional i Wizz Air Hungary Sp. z o.o.

Viktoryia Trudnowska

Certyfikowany trener biznesu, coach, przedsiębiorca. Wykłada na menedżerskich studiach podyplomowych na UG (Coaching) i SWPS (modelowanie strategii mistrzowskich).

Swoje umiejętności w zakresie szkoleń biznesowych zdobywała pracując w działach sprzedaży i przechodząc drogę od najniższego szczebla do menedżera zarządzającego zespołem. Otwierała oddział spółki polskiej na Ukrainie i zarządzała tym odziałem, negocjowała umowy wdrożeniowe dla dużej korporacji informatycznej, uwzględniając specyfikę rynków wschodnich. 

Szkoli z pasją i stawia nacisk na interaktywne formy pracy i uczenia się. Specjalizuje się w szkoleniach handlowych, szkoleniach dla zespołów, warsztatach dla kadry zarządzającej i coachingu, szkoleniach rosyjskojęzycznych oddziałów korporacji międzynarodowych.

„Po godzinach” pływa na windsurfingu, nurkuje, zachłannie czyta książki, spotyka się z przyjaciółmi i na nowo odkrywa świat wraz z małym człowiekiem – córką Sonią.

Alicja Maziarek

Psycholog, terapeuta, trener. Studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Jest terapeutą potraumatycznych zaburzeń stresowych (PTSD), psychologiem transportu, interwentem kryzysowym. Ma doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Specjalizuje się w szkoleniach: komunikacja interpersonalna, komunikacja w zespole, asertywność, radzenie sobie ze stresem, motywacja, tolerancja, aktywizacja zawodowa, samoocena, techniki sprzedaży, trudny klient, szkoła dla rodziców.
W wolnych chwilach lubi aktywny wypoczynek.

Tomasz Wypych

Trener, coach, konsultant biznesu, doświadczony wieloletni menedżer, dziennikarz motoryzacyjny, konsultant biznesowy, także w obszarze motoryzacji, trener, PR-owiec, spiker. Współautor wprowadzenia na rynek „Auto Dziś i Jutro” i „Auto Moto”, współtwórca „Gazety Auto” – dodatku motoryzacyjnego do „Gazety Wyborczej”. Uczestnik Rajdu Paryż Dakar. Absolwent Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Łodzi, studiów executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Management and Training IMS School i Amerykańskiej Szkoły dla Dziennikarzy Europy Wschodniej. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jako trener przez 12 lat zrealizował samodzielnie ponad 1500 dni szkoleniowych i sesji coachingowych. Konsultant i interim manager – analiza i diagnoza sytuacji organizacji, przygotowanie planów naprawczych i rozwojowych wraz z ich wdrożeniem w celu zwiększania efektywności firmy. W komunikacji i PR – autor ok. 3 tys. tekstów, kilkudziesięciu audycji RTV z zakresu kultury, publicystyki interwencyjnej, motoryzacji oraz wywiadów, a także kilkunastu kampanii komunikacyjnych i wizerunkowych.

Zajmuje się szkoleniami zespołów sprzedażowych i handlowych, restrukturyzacją działów sprzedaży, zwiększaniem efektywności i rentowności działań, pozyskiwaniem nowych klientów i obszarów rynku dla wiodących firm na rynku w swoich branżach. W motoryzacji szkoliłem m.in. Daimler Chrysler Polska, Mitsubishi Poland, Hyundai Poland, Nissan, Fiat odpowiadałem za PR w Auto Traper Jeep.  Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty m.in. ze sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, priorytetami, ludźmi, terytorium, budżetem, compliance, rekrutacji, komunikacji i PR.

Sylwia Karwacka

Psycholog, Coach, Specjalistka ds. HR, Certyfikowana Trenerka Biznesu. W swojej pracy kieruje się zasadami partnerstwa i komunikacji bez przemocy. Używając różnych narzędzi do rozwoju pomaga w znalezieniu własnej drogi, osiąganiu celów i zadowolenia z życia. Obszary, którymi się głównie interesuje to: komunikacja międzykulturowa, praca z emocjami, zarządzanie stresem, przełamywanie lęków, myślenie twórcze, zapobieganie wypaleniu zawodowemu, Work Life Balance.
W swoim podejściu kierując się holistycznym podejściem do rozwoju łączy techniki zmiany osobistej z Ericksonowskiej terapii zorientowanej na rozwiązanie, RTZ, terapii wewnętrznego dziecka oraz Soul Body Fusion. Autorka Projektu Rozwiń Skrzydła.

Monika Szczerbińska-Inglot

Certyfikowana Trenerka Biznesu, konsultant i facylitator projektów. Specjalizuje się w tematach związanych z Zarządzaniem Projektami (PMI® PMBoK® Guide i PRINCE2™ a także SCRUM). Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich. Z wykształcenia magister Zarządzania i Marketingu. Jej mocne strony to szkolenia z Zarządzanie projektami – różne metodyki, Zarządzanie ryzykiem w projekcie, Harmonogramowanie, Budowanie zespołu projektowego, Zarządzanie efektywnych zespołem projektowym, Komunikacja w projekcie, SCRUM – zwinne zarządzanie projektami, MSProject jako wsparcie dla projektu i Kreatywne rozwiązywanie problemów.

Prywatnie uwielbia kulturę dalekowschodnią i stara się żyć zgodnie z jej filozofią. Interesuje się sztukami walki, filozofią i psychologią. Jest zapalonym brydżystą a wolne chwile poświęca na naukę japońskiego.

Maciej Sowiński

Manager, trener, konsultant i wykładowca. Specjalizuje się w tematyce zarządzania finansami, analizy finansowej, analizy opłacalności projektów inwestycyjnych, wyceny wartości przedsiębiorstw, zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem oraz zarządzania ciągłością działania. Autor i współautor wielu wycen wartości przedsiębiorstw. Zrealizował wiele projektów doradczych i szkoleniowych dla wielu firm i organizacji. Wykładowca na studiach podyplomowych, w tym na studiach Master of Business Administration (MBA). Certyfikowany Menedżer Zarządzania Ryzykiem metodyki IRM oraz metodyki M_o_R ® (Management of Risk). Jako menedżer ryzyka odpowiadał za opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania ryzykiem oraz za zarządzanie ryzykiem w jednej z polskich energetycznych grup kapitałowych.

Kierownik projektów i Konsultant w projektach opracowania, wdrożenia, rozwoju oraz integracji systemów wspierających zarządzanie – zarządzania strategicznego, zarządzania wartością (VBM), zarządzania przez cele (MBO), zarządzania finansami, zarządzania projektami, zarządzania procesami, zarządzania ryzykiem (ERM) i ciągłością działania (BCM).

Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK oraz FERMA – Federacji Europejskich Stowarzyszeń Zarządzania Ryzykiem z siedzibą w Brukseli.

Magdalena Bielicka

Trener Biznesu z certyfikacją międzynarodową Certified Professional International Trainer® American Certification Institute (CIPT® ACI). Najwyższe uprawnienia do zarządzania i certyfikacji w obszarze HR Certified Human Resource Manager Executive® American Certification Institute (CHRME® ACI). Ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR. Główne doświadczenie to międzynarodowe korporacje, prowadziła również projekty HR dla firm o strukturze nie korporacyjnej, w których budowała struktury. Przygodę z biznesem rozpoczynała w firmie rodzinnej. Z wykształcenia prawnik. Specjalizuje się w szkoleniach HRowych oraz prawnych, wprowadza i realizuje filozofię NVC. Jest mistrzem rekrutacji. Zarządza Akademią HR GAUM.

Prowadzi Klub Akademii Trenerów z Pasją w GAUM, jest członkiem Klubu Marka jest Kobietą.

Pasjonuje się: góry, jazz, literatura faktu, podróże małe i duże (wszędzie tam gdzie świeci słońce), medytacja tantryczna. Wolne chwile spędza aktywnie: rower, siłownia, rolki, narty. Lubi fotografować kwiaty.

Małgorzata Pracoń

Certyfikowany Trener biznesu i  Coach, instruktor fitness. W pracy kieruje się podejściem holistycznym do klienta. Prowadzi warsztaty rozwojowe, podczas których uświadamia, inspiruje i zachęca ludzi  do pracy nad sobą. Rozwijając uczestników swoich szkoleń, łączy wiedzę biznesową z 10-letnim doświadczeniem instruktora fitness.

Największą jej pasją jest coaching i praca nad wzmocnieniem zasobów swoich klientów.

Fascynuje ją  życie Tu i Teraz, wyciszanie umysłu na zajęciach jogi, życie świadome w zgodzie ze sobą, aby osiągnąć szczęście, spokój i harmonię.

Jej  motto życiowe: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein.

Paweł Błaszkiewicz

Trener konsultant, doktor psychologii, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. W pracy naukowej zajmuje się problematyką badania satysfakcji pracy. Ukończył socjologię, podyplomowe studia z doradztwa personalnego oraz Studium Menedżerów Personalnych w Gdańsku.

Zanim rozpoczął pracę jako trener-konsultant, zdobył doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych firm produkcyjnych: Philips Consumer Electronics Industries w Kwidzynie oraz Flextronics International w Tczewie. Uczestniczył w transferze najlepszych metod zarządzania zasobami ludzkimi na grunt polskiego przedsiębiorstwa (zarządzanie kompetencjami, wycena zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki, wskaźniki biznesowe w dziale personalnym).

Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Toruniu. Przeprowadził adaptację narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Opracowuje strategie personalne oraz zarządza projektami zmiany organizacyjnej. Kierownik merytoryczny programów szkoleniowych realizowanych w ramach dotacji Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).

Marcin Pankow

Certyfikowany trener biznesu i coach, dyplomowany ekonomista, magister zarządzania. Jako przedsiębiorca, handlowiec, menedżer oraz trener wewnętrzny i coach doskonale poznał praktyczną stronę biznesu. Doświadczenia trenerskie i coachingowe zdobywał w realizacji projektów m.in. dla firm sektora finansowego, handlowego, produkcyjnego, instytucji publicznych i innych. Trener – praktyk, który bardzo lubi uczyć i chętnie dzieli się swoim doświadczeniem. Specjalizuje się w realizacji szkoleń rozwojowych dla kadry zarządzającej, doradców i handlowców. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania, wystąpień publicznych, prezentacji, windykacji.

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, prowadzi ćwiczenia z przedmiotów: techniki sprzedaży, zachowania konsumenckie, coaching i mentoring. Doświadczenie zawodowe zdobywał po części w ramach własnej działalności gospodarczej, po części na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą, zakupami, konsultingiem i szkoleniami. Jako handlowiec i menedżer pracował w branży finansowej i ubezpieczeniowej, nieruchomości, chemii przemysłowej oraz sprzedaży bezpośredniej, m.in. dla Commercial Union, AEGON Polska, Polbank EFG, Metrohouse, Home Broker, Scandex AG, DLF. Przez kilka lat zajmował stanowiska dyrektora ekonomicznego w jednostkach sektora finansów publicznych.

W wolnych chwilach biega ultramaratony, trenuje crossfit i pomaga innym realizować sportowe marzenia jako trener personalny.

Violetta Nowacka

Trener z ośmioletnim stażem, magister psychologii, terapeuta NLP, specjalista ds. edukacji seksualnej, prowadzi praktykę psychologiczną. Posiada dyplom trenera biznesu (MODERATOR).
W tym roku uzyskuje międzynarodowy certyfikat coucha ICF. Specjalizuje się w szkoleniach tj. umiejętności menedżerskie, komunikacja w zespole, perswazja i manipulacje w sprzedaży, psychologiczne metody zwiększania efektywności sprzedaży i obsługa klienta, sztuka prowadzenia wystąpień publicznych oraz prezentacji, trening asertywności zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem, szkolenia z umiejętności trenerskich, wizerunek zewnętrzny pracowników i kanony ubioru w biznesie, radzenie sobie na rynku pracy, szkolenia integracyjne.
Współpracuje z ogólnopolskimi czasopismami kobiecymi i portalem Onet.pl, w którym konsultuje zagadnienia psychologiczne. Autorka książki o życiu polskich singli „Jak żyć bez gwizdka”.

Jej pasja to poszukiwania duchowe w nurcie New Age, dalekie podróże, eksperymenty kulinarne i taniec arabski.

Ewa Kryszkiewicz

Certyfikowany Trener Biznesu, Psycholog, Menedżer Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, oraz studiów podyplomowych z Prawa Pracy na WSZP w Warszawie.
Prowadzi szkolenia dla firm, korporacji, kadry zarządzającej. Od jedenastu lat trener kompetencji osobistych i biznesowych. Coach Zarządów firm produkcyjnych i dystrybucyjnych, handlowych. Projektuje autorskie programy w oparciu o bardzo dokładne rozpoznanie potrzeb klienta, aby wdrażane przez nią programy przynosiły wymierne efekty i zysk dla odbiorców szkoleń, całych firm. Zafascynowana możliwościami jakie daje kontakt z drugim człowiekiem. Nieustająco i z ciągłą pasją poszukująca możliwości własnego rozwoju i rozwoju innych ludzi jedynie w taki sposób jak każdy z nas indywidualnie tego potrzebuje.

Magdalena Suppan

Trener biznesu, psycholog i psychoterapeuta. Wykładowca Wyżej Szkoły Bankowej w Toruniu i Kujawsko-Pomorskich Szkołach NEKS.
Swoje umiejętności w zakresie szkoleń biznesowych zdobywała pracując w dziale sprzedaży w międzynarodowej firmie farmaceutycznej. Doświadczenie trenerskie rozwijała prowadząc szkolenia dla handlowców różnych branż, służby zdrowia, kadr kierowniczych oraz rad pedagogicznych. Jej specjalność to treningi doskonalenia kompetencji osobistych i społecznych (skuteczna komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, zarządzania czasem, wizerunek w biznesie) , szkolenia biznesowe (techniki sprzedaży, trudny klient, podejmowanie decyzji) oraz szkolenia dla nauczycieli i pedagogów (motywowanie uczniów do nauki, trudny uczeń, praca z uczniem wybitnie zdolnym, obiektywne ocenianie, trudny rodzic, asertywność w pracy w szkole).W ramach swojej pracy psychologa prowadzi terapię dzieci z trudnościami w nauce, nadpobudliwością psychoruchową oraz zaburzeniami zachowania i emocji.
Interesują ją podróże intelektualne w zakamarki ludzkiego umysłu :)

Tomasz Piwoński

Trener-konsultant z ponad 12-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym 9 lat na stanowiskach kierowniczych.  Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach umiejętności analitycznych, narzędziach rozwoju rynku i dystrybucji, analizach sprzedaży, segmentacji, badaniach rynkowych, jak również zarządzaniu projektami. Przygotowuje i prowadzi praktyczne szkolenia rozwijające umiejętności efektywnego wykorzystania narzędzi pakietu Office (Exel, Access, Power Point, Word). Z wykształcenia finansista, pasjonat analiz danych, systemów komputerowych, zarządzania projektami. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu na kierunku Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw. Doświadczenie biznesowe zdobywał w Działach Sprzedaży, Marketingu i Trade Marketingu w międzynarodowych koncernach ( Ovita Nutricia, Seagram Polska, Wyborowa SA, JTI Polska). Tworzył systemy baz danych, analiz sprzedaży i zarządzania. Jako menedżer projektów wdrażał z sukcesami w życie projekty zarządzania działami handlowymi jak  międzynarodowe projekty  CRM oparte na systemie Siebel.

Jego pasją jest fotografia.

Dorota Walas

Trener, psycholog, doradca zawodowy. Doradca indywidualny i grupowy w zakresie: planowania ścieżki kariery zawodowej, budowania skuteczności osobistej, wyznaczania indywidualnego planu rozwoju w oparciu o testy psychometryczne. Specjalista w zakresie doradztwa organizacyjnego i personalnego w tym m.in.: przeprowadzanie sesji Assessment/Development Centre, projektowanie systemów ocen pracowniczych, budowanie modeli kompetencyjnych pracowników w oparciu o diagnozę wstępną i końcową poziomu kompetencji, badanie potrzeb rozwojowych. Trener z zakresu umiejętności poruszania się po rynku pracy, radzenia sobie ze stresem, asertywności i autoprezentacji. Swoją karierę zaczęła w organizacji pozarządowej pełniąc funkcję koordynatora projektu szkoleniowego. Współpracowała z wieloma firmami na różnorodnych stanowiskach co pozwoliło na wszechstronność i szybkie dostosowanie się do rynku szkoleń. Przygotowuje programy szkoleniowe „ na miarę”, bada potrzeby rozwojowe indywidualnych osób. Szkoli osoby, które z własnej woli chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i które dbają o swój rozwój osobisty w tym: kierowników małych i średnich przedsiębiorstw, pracowników administracji publicznej, handlowców. Czerpie przyjemność z podróży i spotkań z przyjaciółmi.

Artur Pleskot

Certyfikowany Trener Biznesu – konsultant, doradca biznesowy. Od 10 lat zajmuje się szeroko pojętym marketingiem serwisów internetowych ze szczególnym naciskiem na ich pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Prowadził kampanie SEO dla małych stron, ale także dla jednych z największych sklepów internetowych w kraju. Swoją karierę z Internetem zaczynał 12 lat temu jako programista jednego z największych wtedy serwisów w Polsce – PRV.PL.

Do niedawna zawodowo Prezes Zarządu firmy Seo Power, zajmującej się pozycjonowaniem i promocją serwisów internetowych w wyszukiwarce Google. Obecnie Prezes Zarządu w firmie InfluBe, zajmującej się marketingiem internetowym z naciskiem na Content Marketing. Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords.

Wolne chwile spędza z aparatem fotograficznym w ręku szukając nieco innego spojrzenia na otaczający nas świat. Od kilku lat członek Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego. Miłośnik Sportów Walki. Certyfikowany trener systemu walki Krav Maga.

Joanna Makuch

Certyfikowany trener, Doradca Kariery, Specjalista ds. przedsiębiorczości. Od 7 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia Socjolog. Specjalizuje się w szkoleniach: poruszanie się po rynku pracy, radzenie sobie ze stresem, asertywność, autoprezentacja, motywacja, praca nad celem, analiza i rozwój własnego potencjału. Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

Magdalena Pettke

Radca prawny, której praktyka zawodowa skupia się na zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i prawa spółek. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego oraz Chicago-Kent Collage of Law. Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku. Właścicielka Kancelarii i prawnik in-house. Certyfikowany Doradca Alternatywnego Systemu Obrotu NewConnect przy Giełdzie Papierów Wartościowych S.A.

Od 2008 roku do chwili obecnej zdobywała doświadczenie w obsłudze korporacyjnej przedsiębiorców. Początkowo związana z czołowymi trójmiejskimi kancelariami, gdzie obsługiwała spółki z sektora paliwowo – naftowego z kapitałem Skarbu Państwa. Aktualnie właścicielka Kancelarii Prawnej, radca prawny i prawnik in-house Grupy Kapitałowej ATC CARGO S.A. z branży spedycji i logistyki. Oprócz bieżącej obsługi prawnej przedsiębiorców, zajmuje się zadaniami nietypowymi, jak: areszty statków, zakładanie spółek kapitałowych i joint-venture na terenie Chin, wprowadzaniem spółek akcyjnych na rynek NewConnect i Giełdę Papierów Wartościowych S.A., przekształcenia i łączenie spółek prawa handlowego.

 

 

Izabela Trafalska

Certyfikowany Trener Biznesu. Logistyk posiadający 20-letnie  doświadczenie w świecie  biznesu w branży FMCG. Praktyk w zakresie zarządzania zespołem, wdrażania innowacji i prowadzenia projektów również w środowisku międzynarodowym. Zawodowe inspiracje to optymalizacja procesów łańcucha dostaw, planowania produkcji oraz obsługa klienta. Przez wiele lat pracowała w międzynarodowych korporacjach Unilever UK (Planista ds. Usprawnień w Logistyce), Francja (Specjalista ds. Obsługi Klienta), Szwajcaria (Europejski Planista Produktów i Polska (Kierownik Działu Planowania i Obsługi Klienta) oraz TLC Nigeria (Kierownik ds. Rozwoju Firmy- transport morski) specjalizując się w zagadnieniach logistycznych, organizacyjnych, usprawniających i lean managament. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu usprawniania działalności firmy z wykorzystaniem narzędzi Kaizen, efektywna kooperacja z dostawcami w nowoczesnym łańcuchu dostaw, zarządzanie procesem planowania produkcji, perfekcyjny proces obsługi klienta, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, Program 5s, Program TPM. Prywatnie, wielbicielka podróży…

Piotr Wysocki

Z wykształcenia ekonomista, ukończył studia podyplomowe w zakresie BHP oraz w zakresie Lean Six Sigma, doradca biznesowy i certyfikowany trener biznesu.

W ciągu ostatnich 18 lat zrealizował ponad 100 projektów doradczych, min. w zakresie wdrażania i usprawniania systemów zarządzania, zarządzania procesami, zarządzania projektami oraz zarządzaniu ryzykiem.



Misją Naszej firmy jest szybki rozwój Naszych Klientów

Nasi Klienci mówią o nas, że jesteśmy nowoczesną firmą szkoleniowo-doradczą, która w nowatorski i skuteczny sposób rozwija ich największy kapitał, czyli LUDZI. Cenią nas nie tylko za nNasza Firma, Nasze Wartościowoczesną wiedzę, która gwarantuje  im szybki  rozwój, ale także za doświadczonych i kompetentnych trenerów w swojej dziedzinie. To dzięki nim powstał  nasz oryginalny system AKADEMIA SUKCESU – SYSTEM BIZNES KNOW-HOW®, który rozwija biznes naszych klientów.

Możesz to w łatwy sposób zmierzyć przez wzrost swoich kompetencji, rentowności, sprzedaży, czy dystrybucji. Ten skuteczny efekt osiągamy przez udzielanie prostych i najlepszych odpowiedzi na nurtujące Cię w codziennej pracy pytania. Naszym zdaniem dobre szkolenia to szkolenia rentowne, które przyniosą Twojej firmie wymierne korzyści, takie  jakie sobie zaplanowałeś inwestując pieniądze. Jesteśmy w pełni przekonani, że aby Klienci byli zadowoleni z naszych usług, naszym podstawowym zadaniem jest współpraca z Klientem w celu analizy rzeczywistych potrzeb szkoleniowych. Dopiero po zbadaniu jakich kompetencji brakuje Twoim pracownikom lub Tobie, możemy rozpocząć efektywny proces szkolenia, dedykowany właściwym potrzebom.

Służymy swoim doświadczeniem, wiedzą, praktyką oraz charyzmatycznymi Trenerami i Doradcami. Wieloletnie doświadczenie wskazuje, że najlepsze efekty osiągają Klienci, którzy korzystają z rozwiązań szkoleniowo – doradczych w sposób kompleksowy i zaplanowany. Wówczas dedykowane rozwiązania są korzystną, rozwojową i rentowną inwestycją. Z badań wynika, że szkolenia przynoszą najlepsze efekty wtedy, gdy:

  • są elementem szerszej wizji zmiany i strategii rozwoju firmy
  • połączone są ze strategią wdrożenia szkolonych umiejętności (np.  coaching)
  • dochodzi do  ścisłej  współpracy między zlecającym szkoleniem a trenerem prowadzącym, zwłaszcza na etapie przygotowania szkolenia
  • właściwie zbadamy potrzeby szkoleniowe i  zdefiniujemy wspólnie problemy
  • dobrze  dobrane ćwiczenia  nastawione są na realizację celów szkoleniowych
  • forma szkolenia angażuje uczestników w proces uczenia

Zwłaszcza ten ostatni element jest kluczowy, bo dzięki niemu ludzie chętniej  przełamują swoje wewnętrzne bariery, zdobywają nową wiedzę i  umiejętności oraz uczą się właściwych postaw. Żeby to osiągnąć stosujemy różne formy uczenia się pamiętając zawsze o celach szkoleniowych Klienta, które konsekwentnie realizujemy.


METODY SZKOLENIOWE GAUM

KARTA PRAW USŁUG SZKOLENIOWYCH

REKLAMACJA – PROCEDURA GAUM

Zobacz dla kogo pracowaliśmy