Na podstawie Twoich odpowiedzi można stwierdzić, że żaden z badanych obszarów nie wymaga pilnej interwencji. Można jednak łatwo zidentyfikować możliwości doskonalenia. Z analizy potrzeb wynika kilka propozycji rozwoju kompetencji w firmie. Poniżej wskazania. Aby doprecyzować najpilniejsze potrzeby, skontaktuj się z naszym Konsultantem.
I. Zarządzanie (strategiczne i operacyjne):
- działania związane z przeglądem celów, wykorzystania zasobów, identyfikacji przeszkód utrudniających realizację strategii
- szkolenia odświeżające świadomość celów strategicznych
- przegląd wykonanych projektów związanych z realizacją strategii
- szkolenia dedykowane rozwiązywaniu problemów w procesach
- warsztaty projektowe dedykowane funkcjonowaniu organizacji
II. Organizacja i struktura (zasoby i procesy):
- audyt kultury organizacyjnej
- analiza zakresu obowiązków i modelu kompetencji
- przegląd stosowanych w firmie standardów zarządzania
- badania opinii pracowników
- badania 180/360 stopni
- szkolenia menedżerskie dedykowane wypełnianiu konkretnej funkcji kierowniczej
- warsztaty dedykowane rozwiązywaniu problemów organizacyjnych
III. Sprzedaż:
- analiza efektywności procesu sprzedaży
- przegląd kompetencji sprzedażowych pracowników
- szkolenia z procedur sprzedaży
- warsztaty dedykowane rozwiązywaniu różnych sytuacji z klientami
- szkolenia z zaawansowanych technik sprzedażowych i negocjacyjnych
IV. Marketing:
- audyt realizacji działań marketingowych
- szkolenia z najnowszych trendów i metod budowania marki firmy
- warsztaty dedykowane rozwijaniu działań marketingowych
V. Motywacja:
- badania motywacji pracowników
- przegląd skuteczności systemu motywacyjnego
- szkolenia z zakresu zarządzania motywacją
- działania związane z budowaniem identyfikacji z marką i organizacją
- warsztaty dedykowane eliminowaniu barier motywacyjnych
- szkolenia połączone z działaniami angażującymi pracowników
Artur Pleskot
27 grudnia, 2016