Gaum logo

Tomasz Wypych

Trener, coach, konsultant biznesu, doświadczony wieloletni menedżer, dziennikarz motoryzacyjny, konsultant biznesowy, także w obszarze motoryzacji, trener, PR-owiec, spiker. Współautor wprowadzenia na rynek „Auto Dziś i Jutro” i „Auto Moto”, współtwórca „Gazety Auto” – dodatku motoryzacyjnego do „Gazety Wyborczej”. Uczestnik Rajdu Paryż Dakar. Absolwent Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Łodzi, studiów executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Management and Training IMS School i Amerykańskiej Szkoły dla Dziennikarzy Europy Wschodniej. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jako trener przez 12 lat zrealizował samodzielnie ponad 1500 dni szkoleniowych i sesji coachingowych. Konsultant i interim manager – analiza i diagnoza sytuacji organizacji, przygotowanie planów naprawczych i rozwojowych wraz z ich wdrożeniem w celu zwiększania efektywności firmy. W komunikacji i PR – autor ok. 3 tys. tekstów, kilkudziesięciu audycji RTV z zakresu kultury, publicystyki interwencyjnej, motoryzacji oraz wywiadów, a także kilkunastu kampanii komunikacyjnych i wizerunkowych.

Zajmuje się szkoleniami zespołów sprzedażowych i handlowych, restrukturyzacją działów sprzedaży, zwiększaniem efektywności i rentowności działań, pozyskiwaniem nowych klientów i obszarów rynku dla wiodących firm na rynku w swoich branżach. W motoryzacji szkoliłem m.in. Daimler Chrysler Polska, Mitsubishi Poland, Hyundai Poland, Nissan, Fiat odpowiadałem za PR w Auto Traper Jeep.  Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty m.in. ze sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, priorytetami, ludźmi, terytorium, budżetem, compliance, rekrutacji, komunikacji i PR.

Artur Pleskot 12 lutego, 2015

Zobacz dla kogo pracowaliśmy