Gaum logo

1Temat szkolenia

Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji
  • Poznasz jakie kompetencje niezbędne są do stosowania modelu sprzedaży doradczej
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2022-08-30
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Handlowców i Menedżerów z branży B2B
  • Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
  • Pracowników i Menedżerów firm sprzedających produkty zaawansowane technologicznie
  • Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sprzedaż doradcza – jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych:
  • Filozofia sprzedaży doradczej.
  • Różnice pomiędzy sprzedażą doradczą a sprzedażą transakcyjną.
  • Kluczowe kompetencje w sprzedaży doradczej.
  1. Budowanie relacji i zaufania:
  • Co wpływa na budowanie relacji.
  • Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej.
  • Co mówić o firmie aby budować zaufanie.
  • Jak zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Zdobywanie informacji w modelu sprzedaży doradczej:
  • Co potrzebne jest klientowi?
  • Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje.
  • Jak przygotować się do wizyty u klienta.
  1. Bank pytań:
  • Wypracowanie pytań do stosowania na rozmowie z klientem.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
  1. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
  • Jak przedstawić produkty/rozwiązania aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów.
  • Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe.
  1. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu klientów.
  • Strach przed zmianą – czego boją się klienci?
  • Pokonywanie obiekcji klientów.
  • Jak przekonywać klientów o silnej osobowości.
  • Wskaźniki odniesienia.
  • Storytelling jako metoda zmiany przekonań.
  • Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1190 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1190 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Motywująca informacja zwrotna

    • Termin: 17-18.10.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

    • Termin: 19-20.10.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 27-28.10.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy