Gaum logo

1Temat szkolenia

Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji
  • Poznasz jakie kompetencje niezbędne są do stosowania modelu sprzedaży doradczej
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2022-07-05
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Handlowców i Menedżerów z branży B2B
  • Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
  • Pracowników i Menedżerów firm sprzedających produkty zaawansowane technologicznie
  • Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sprzedaż doradcza – jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych:
  • Filozofia sprzedaży doradczej.
  • Różnice pomiędzy sprzedażą doradczą a sprzedażą transakcyjną.
  • Kluczowe kompetencje w sprzedaży doradczej.
  1. Budowanie relacji i zaufania:
  • Co wpływa na budowanie relacji.
  • Zaufanie jako podstawa sprzedaży doradczej.
  • Co mówić o firmie aby budować zaufanie.
  • Jak zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Zdobywanie informacji w modelu sprzedaży doradczej:
  • Co potrzebne jest klientowi?
  • Jakie informacje warto pozyskać – definiowanie obszarów.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania o cele, problemy, możliwości, opcje.
  • Jak przygotować się do wizyty u klienta.
  1. Bank pytań:
  • Wypracowanie pytań do stosowania na rozmowie z klientem.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
  1. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Czym kieruję się klient w podejmowaniu decyzji.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
  • Jak przedstawić produkty/rozwiązania aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klientów.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do nowych pomysłów.
  • Prezentacja rozwiązań – scenki sprzedażowe.
  1. Skuteczna argumentacja perswazyjna:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu klientów.
  • Strach przed zmianą – czego boją się klienci?
  • Pokonywanie obiekcji klientów.
  • Jak przekonywać klientów o silnej osobowości.
  • Wskaźniki odniesienia.
  • Storytelling jako metoda zmiany przekonań.
  • Pokonywanie oporu klienta – scenki sprzedażowe.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1190 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1190 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 19.05.2022 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników? (2 dni: 19 i 24.05.2022)

    • Termin: 19.05.2022 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 01-02.06.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Motywująca informacja zwrotna

    • Termin: 20-21.06.2022 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy