Gaum logo

1Temat szkolenia

Skuteczny handlowiec. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak przygotowywać się do spotkań by realizować z łatwością cele sprzedażowe.
  • Poznasz zasady biznesowego.
  • Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
  • Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
  • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe.

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2024-06-18
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Sprzedaży
  • KAM
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

1. Jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych:
  • Przygotowanie do wizyty.
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
  • Jak stworzyć dobre relacje z klientem.
2. Skąd bierze się opór klientów:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
  • Komunikacja a opór.
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”.
  • Trudne tematy- negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji.
  • Dlaczego klient mówi NIE.
  • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
3. Biznesowy savoir-vivre:
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
  • Jak umawiać się na spotkania.
  • Zasady nawiązywania kontaktu.
4. Zdobywanie informacji:
  • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać.
  • Zasady zdobywania informacji.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
5. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji.
  • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
6. Zamykanie sprzedaży:
  • Sygnały zakupu.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Super szkolenia, Super Trenerzy !
Andrzej Świątkowski
Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 07.05.2024 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 09-10.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

    • Termin: 14-15.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak budować skuteczną komunikację i współpracę w zespole w oparciu o FRIS®?

    • Termin: 15-16.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy