Gaum logo

1Temat szkolenia

Skuteczny handlowiec. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak przygotowywać się do spotkań by realizować z łatwością cele sprzedażowe.
  • Poznasz zasady biznesowego.
  • Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
  • Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
  • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe.

3Trener

Magdalena Komiago

Certyfikowany trener biznesu z 12-letnim doświadczeniem, coach, magister psychologii. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywałam zarówno w dużych koncernach, jak i w mniejszych firmach rodzinnych. Zaczynałam jako handlowiec w międzynarodowej firmie farmaceutycznej. Przygodę z korporacją zakończyłam na stanowisku wewnętrznego trenera sprzedaży. Moja specjalność to rozwijanie kompetencji sprzedażowych z uwzględnieniem standardów obsługi ukierunkowanych na budowanie długofalowych relacji z klientem.

„Tylko bardzo zadowolony klient jest lojalny” – ta myśl przyświeca filozofii sprzedaży, którą wdrażam. Dlatego też ważny jest dla mnie nie tylko solidny warsztat narzędziowy, ale też budowanie w uczestnikach silnej motywacji do działania oraz wiary w produkt/ usługę. Moje szkolenia to solidna porcja wiedzy, nowych umiejętności oraz atmosfery sprzyjającej osiąganiu sukcesów.

4Kiedy i gdzie?

2020-05-08
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

2020-06-18
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Sprzedaży
  • KAM
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

1. Jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych:
  • Przygotowanie do wizyty.
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
  • Jak stworzyć dobre relacje z klientem.
2. Skąd bierze się opór klientów:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
  • Komunikacja a opór.
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”.
  • Trudne tematy- negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji.
  • Dlaczego klient mówi NIE.
  • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
3. Biznesowy savoir-vivre:
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
  • Jak umawiać się na spotkania.
  • Zasady nawiązywania kontaktu.
4. Zdobywanie informacji:
  • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać.
  • Zasady zdobywania informacji.
  • Umiejętność zadawania pytań.
  • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań.
  • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
5. Sztuka prezentacji produktów i usług:
  • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji.
  • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
6. Zamykanie sprzedaży:
  • Sygnały zakupu.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by się dogadać z każdym?

  • Termin: 06-07.04.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Budowanie współpracy, czyli jak stworzyć efektywniejszy zespół z FRIS®?

  • Termin: 13-14.04.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Wystąpienia w biznesie. Jak przemawiać skutecznie i w komforcie?

  • Termin: 15-16.04.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

  • Termin: 20-21.04.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy