Gaum logo

1Temat szkolenia

Renegocjacje kontraktów

2Korzyści

  • Zdobędziesz umiejętności renegocjacji kontraktów dla uzyskania optymalnych warunków
  • Dowiesz się jak przygotować się do trudnych negocjacji
  • Nauczysz się jak znajdywać najlepsze strategie negocjacyjne
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności renegocjacji kontraktów
  • Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z emocjami negocjatorów
  • Nauczysz się unikalnych technik komunikacyjnych do trudnych rozmów
  • Zdobędziesz umiejętności doprowadzenia do porozumienia w trudnych sytuacjach

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2020-11-26
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Przygotowanie do trudnych negocjacji:
  •                 Kiedy renegocjować kontrakty.
  •                 Przygotowanie profesjonalisty.
  •                 Jak się przygotować do renegocjacji kontraktów.
  •                 Analiza i planowanie negocjacji.
  •                 Analiza interesów i sytuacji klienta.
  •                 BATNA – siła negocjatora.
  •                 Matryca ustępstw.
  •                 Wybór strategii negocjacyjnej.
  1. Jak nie dopuścić do powstania negatywnych emocji – żywotne interesy klienta:
  •                 Renegocjacje a wzrost emocji w procesie negocjacyjnym.
  •                 Uznanie.
  •                 Przynależność.
  •                 Autonomia.
  •                 Pozycja.
  •                 Zakazane zwroty.
  1. Techniki prowadzenia rozmów podczas trudnych negocjacji:
  •                 Komunikacja nastawiona na rozwiązania.
  •                 Komunikowanie intencji.
  •                 Komunikacja bez przemocy (NVC) jako narzędzie rozwiązywania konfliktów.
  •                 Skupianie się na faktach. Fakty kontra interpretacje.
  •                 Interpretacje – jak w prosty sposób doprowadzić do zerwania negocjacji.
  •                 Metoda „sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
  •                 Pytania o interesy i pytania  pogłębiające.
  1. Renegocjacje kontraktów w praktyce:
  •                 Prezentacja interesów i  stanowisk.
  •                 „Kotwiczenie warunków”.
  •                 Skuteczna argumentacja oparta o fakty i interesy.
  •                 Poszukiwanie optymalnych opcji porozumienia.
  •                 Przetarg negocjacyjny.
  •                 Skuteczna obrona swoich interesów.
  •                 Techniki asertywne w renegocjacjach kontraktów.
  •                 Casy study.
  1. Argumentacja w sytuacjach konfliktowych:
  •                 Obiektywne kryteria jako podstawa argumentacji.
  •                 Jak uspakajać emocje.
  •                 Nazywanie emocji.
  •                 Technika przełamywania.
  •                 Jak przekonywać silne osobowości.
  •                 Schematy decyzyjne klientów.
  •                 Nieokreślony wskaźniki odniesienia.
  •                 Metafory.
  1. Impas jako narzędzie negocjacyjne:
  •                 Psychologia kompromisu.
  •                 Kiedy ludzie są gotowi bardziej na kompromis?
  •                 Jak pracować z trudnymi  klientami, którzy chcą postawić na swoim.
  •                 Jak pozwolić klientowi „wyjść z twarzą”.
  •                 Planowanie impasu.
  •                 Jak komunikować impas, aby klient nie uznał tego jako szantaż.
  •                 Jak zachowywać się w czasie impasu, aby klient czuł, że traci przez swój brak kompromisu.
  •                 Jak wrócić do rozmów w impasie.
  •                 Casy study.
  •                 Podsumowanie szkolenia.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 28-29.10.2020 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 03-04.11.2020 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Magnetyczna prezentacja. Jak profesjonalnie występować przed ludźmi w biznesie?

    • Termin: 09-10.11.2020 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Motywująca informacja zwrotna

    • Termin: 16-17.11.2020 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy