Gaum logo

1Temat szkolenia

Renegocjacje kontraktów

2Korzyści

  • Zdobędziesz umiejętności renegocjacji kontraktów dla uzyskania optymalnych warunków
  • Dowiesz się jak przygotować się do trudnych negocjacji
  • Nauczysz się jak znajdywać najlepsze strategie negocjacyjne
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności renegocjacji kontraktów
  • Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z emocjami negocjatorów
  • Nauczysz się unikalnych technik komunikacyjnych do trudnych rozmów
  • Zdobędziesz umiejętności doprowadzenia do porozumienia w trudnych sytuacjach

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2020-09-09
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Przygotowanie do trudnych negocjacji:
  •  Kiedy renegocjować kontrakty.
  •  Przygotowanie profesjonalisty.
  •  Jak się przygotować do renegocjacji kontraktów.
  •  Analiza i planowanie negocjacji.
  •  Analiza interesów i sytuacji klienta.
  •  BATNA – siła negocjatora.
  •  Matryca ustępstw.
  •  Wybór strategii negocjacyjnej.
  1. Jak nie dopuścić do powstania negatywnych emocji – żywotne interesy klienta:
  •  Renegocjacje a wzrost emocji w procesie negocjacyjnym.
  •  Uznanie.
  •  Przynależność.
  •  Autonomia.
  •  Pozycja.
  •  Zakazane zwroty.
  1. Techniki prowadzenia rozmów podczas trudnych negocjacji:
  •  Komunikacja nastawiona na rozwiązania.
  •  Komunikowanie intencji.
  •  Komunikacja bez przemocy (NVC) jako narzędzie rozwiązywania konfliktów.
  •  Skupianie się na faktach. Fakty kontra interpretacje.
  •  Interpretacje – jak w prosty sposób doprowadzić do zerwania negocjacji.
  •  Metoda „sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
  •  Pytania o interesy i pytania  pogłębiające.
  1. Renegocjacje kontraktów w praktyce:
  •  Prezentacja interesów i  stanowisk.
  •  „Kotwiczenie warunków”.
  •  Skuteczna argumentacja oparta o fakty i interesy.
  •  Poszukiwanie optymalnych opcji porozumienia.
  •  Przetarg negocjacyjny.
  •  Skuteczna obrona swoich interesów.
  •  Techniki asertywne w renegocjacjach kontraktów.
  •  Casy study.
  1. Argumentacja w sytuacjach konfliktowych:
  •  Obiektywne kryteria jako podstawa argumentacji.
  •  Jak uspakajać emocje.
  •  Nazywanie emocji.
  •  Technika przełamywania.
  •  Jak przekonywać silne osobowości.
  •  Schematy decyzyjne klientów.
  •  Nieokreślony wskaźniki odniesienia.
  •  Metafory.
  1. Impas jako narzędzie negocjacyjne:
  •  Psychologia kompromisu.
  •  Kiedy ludzie są gotowi bardziej na kompromis?
  •  Jak pracować z trudnymi  klientami, którzy chcą postawić na swoim.
  •  Jak pozwolić klientowi „wyjść z twarzą”.
  •  Planowanie impasu.
  •  Jak komunikować impas, aby klient nie uznał tego jako szantaż.
  •  Jak zachowywać się w czasie impasu, aby klient czuł, że traci przez swój brak kompromisu.
  •  Jak wrócić do rozmów w impasie.
  •  Casy study.
  •  Podsumowanie szkolenia.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Super szkolenia, Super Trenerzy !
Andrzej Świątkowski
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Polecam fantastyczne szkolenia ! Zdecydowanie warto !
Agata Gotz

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

  • Termin: 10-11.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

  • Termin: 19-20.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Motywująca informacja zwrotna

  • Termin: 24-25.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

  • Termin: 26-27.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy