Gaum logo

1Temat szkolenia

Renegocjacje kontraktów

2Korzyści

  • Zdobędziesz umiejętności renegocjacji kontraktów dla uzyskania optymalnych warunków
  • Dowiesz się jak przygotować się do trudnych negocjacji
  • Nauczysz się jak znajdywać najlepsze strategie negocjacyjne
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności renegocjacji kontraktów
  • Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z emocjami negocjatorów
  • Nauczysz się unikalnych technik komunikacyjnych do trudnych rozmów
  • Zdobędziesz umiejętności doprowadzenia do porozumienia w trudnych sytuacjach

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2021-10-11
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Przygotowanie do trudnych negocjacji:
  •                 Kiedy renegocjować kontrakty.
  •                 Przygotowanie profesjonalisty.
  •                 Jak się przygotować do renegocjacji kontraktów.
  •                 Analiza i planowanie negocjacji.
  •                 Analiza interesów i sytuacji klienta.
  •                 BATNA – siła negocjatora.
  •                 Matryca ustępstw.
  •                 Wybór strategii negocjacyjnej.
  1. Jak nie dopuścić do powstania negatywnych emocji – żywotne interesy klienta:
  •                 Renegocjacje a wzrost emocji w procesie negocjacyjnym.
  •                 Uznanie.
  •                 Przynależność.
  •                 Autonomia.
  •                 Pozycja.
  •                 Zakazane zwroty.
  1. Techniki prowadzenia rozmów podczas trudnych negocjacji:
  •                 Komunikacja nastawiona na rozwiązania.
  •                 Komunikowanie intencji.
  •                 Komunikacja bez przemocy (NVC) jako narzędzie rozwiązywania konfliktów.
  •                 Skupianie się na faktach. Fakty kontra interpretacje.
  •                 Interpretacje – jak w prosty sposób doprowadzić do zerwania negocjacji.
  •                 Metoda „sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
  •                 Pytania o interesy i pytania  pogłębiające.
  1. Renegocjacje kontraktów w praktyce:
  •                 Prezentacja interesów i  stanowisk.
  •                 „Kotwiczenie warunków”.
  •                 Skuteczna argumentacja oparta o fakty i interesy.
  •                 Poszukiwanie optymalnych opcji porozumienia.
  •                 Przetarg negocjacyjny.
  •                 Skuteczna obrona swoich interesów.
  •                 Techniki asertywne w renegocjacjach kontraktów.
  •                 Casy study.
  1. Argumentacja w sytuacjach konfliktowych:
  •                 Obiektywne kryteria jako podstawa argumentacji.
  •                 Jak uspakajać emocje.
  •                 Nazywanie emocji.
  •                 Technika przełamywania.
  •                 Jak przekonywać silne osobowości.
  •                 Schematy decyzyjne klientów.
  •                 Nieokreślony wskaźniki odniesienia.
  •                 Metafory.
  1. Impas jako narzędzie negocjacyjne:
  •                 Psychologia kompromisu.
  •                 Kiedy ludzie są gotowi bardziej na kompromis?
  •                 Jak pracować z trudnymi  klientami, którzy chcą postawić na swoim.
  •                 Jak pozwolić klientowi „wyjść z twarzą”.
  •                 Planowanie impasu.
  •                 Jak komunikować impas, aby klient nie uznał tego jako szantaż.
  •                 Jak zachowywać się w czasie impasu, aby klient czuł, że traci przez swój brak kompromisu.
  •                 Jak wrócić do rozmów w impasie.
  •                 Casy study.
  •                 Podsumowanie szkolenia.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska
Generalnie łazisz na te szkolenia i teraz każdy uczy czegokolwiek oznaczając się managerem i coachem. Przeważnie to takie zdanie "Twardo stąpający 25letnie manager, coach, mówca z 40letnim doświadczeniem " itd... A Joseph? A GAUM? To prawdziwa bajka, real life poparte naprawdę dużą dawką praktyki, wielu opowieści z życia biznesu, opowieści tych dobrych i złych oraz masa innych informacji, które przydadzą się każdemu. Polecam Serdecznie Josepha i całe GAUM tylko, jeśli zależy Ci na własnym rozwoju.
Małgorzata Kępińska

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sztuka magnetycznej prezentacji. Jak skutecznie przekonywać innych do swoich pomysłów?

    • Termin: 28-29.10.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Zarządzanie ryzykiem. Poziom: Praktyk

    • Termin: 28-29.10.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 04-05.11.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

    • Termin: 15-16.11.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy