Gaum logo

1Temat szkolenia

Podstawy marketingu dla przedsiębiorców

2Korzyści

  • Poznasz zasady budowania długofalowej i głębokiej relacji z klientem poprzez narzędzia internetowe
  • Dowiesz się jak analizować potrzeby i zachowania Twoich potencjalnych klientów
  • Nauczysz się zasad obsługi podstawowych narzędzi marketingu internetowego
  • Rozwiniesz lub zbudujesz profile w social mediach oraz newsletter

3Trener

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim CIPT (ACI).

Dyrektor rejonu światowej organizacji mówców Toastmasters International z tytułem Kompetentnego Mówcy. Konsultant wystąpień na wydarzeniach biznesowych oraz akademickich, takich jak TEDxGdynia, Google Warsaw AI Hackathon czy Polish-Israeli Innocamp. Juror i wielokrotny medalista konkursów mówczych.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC.

4Kiedy i gdzie?

2019-10-25
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

05Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Osoby odpowiedzialne za promocję firmy
  • Blogerzy, vlogerzy i inni twórcy internetowi

06Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji

07Zakres szkolenia

  1. Podstawy marketingu
  • Długofalowa relacja z klientem – jak ją budować i utrzymywać
  • Korzyści z wdrożenia idei zarządzania relacjami i pojęcie LTV
  • Związek między strategią generalną a strategią marketingową
  • Klepsydra marketingu jako czynnik wpływający na lojalność klienta oraz service recovery paradox
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jako marketing wartości – etyka w biznesie

 

  1. Diagnoza, analiza i interpretacja badań potrzeb i oczekiwań klientów
  • Segmentacja przez bucketowanie – jak badać potrzeby i oczekiwania różnych grup klientów
  • Narzędzia oraz analiza i interpretacja badań marketingowych
  • Real time marketing jako bieżąca potrzeba i okazja marketingowa
  • Mapy ciepła w służbie w analizie potrzeb
  • Analiza lingwistyczna i TagCloud

 

  1. Narzędzia elektroniczne w celu nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem
  • Wizytówka Google – co warto wiedzieć?
  • Narzędzie Customerly – szybka rozmowa i odpowiedzi na zapytania sprzedażowe
  • Indywidualizacja i personalizacja oferty oraz form kontaktu

 

  1. Social media i dostępne technologie marketingowe
  • Jak zbudować atrakcyjny wizualnie fanpage? Narzędzia i rozwiązania
  • Facebook pixel – serce marketingu social media
  • Optymalizacja reklam i precyzyjne określanie grup docelowych komunikacji
  • LinkedIN – siła marki osobistej oraz strategie marketingowe

 

  1. Techniki marketingowe a PR
  • Podstawowe różnice między pojęciem marketingu a public relations
  • Narzędzia do badania sentymentu i śledzenia opinii o firmie – nowoczesne kanały komunikacji
  • Dlaczego content marketing „króluje”, ale nie tak jak o tym myślimy?
  • Zasady tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych – poradnik copywritera
  • Newsletter – przeżytek czy żyła złota? Dostępne narzędzia i dobre praktyki

08Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia i superwizja
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Moderacja

09Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Firma w czasie zmiany. Jak szybko i z sukcesem wprowadzić zmiany w firmie?

  • Termin: 25-26.09.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Magnetyczna prezentacja

  • Termin: 26-27.09.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Odczarujmy wartości. Świadome komunikowanie w zgodzie z własnymi wartościami.

  • Termin: 27.09.2019 (8h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Rekrutacja. Jak pozyskiwać najlepszych pracowników?

  • Termin: 05-06.10.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy