Gaum logo

1Temat szkolenia

Podstawy marketingu dla zabieganych przedsiębiorców

2Korzyści

  • Poznasz zasady budowania długofalowej i głębokiej relacji z klientem poprzez narzędzia internetowe
  • Dowiesz się jak analizować potrzeby i zachowania Twoich potencjalnych klientów
  • Nauczysz się zasad obsługi podstawowych narzędzi marketingu internetowego
  • Rozwiniesz lub zbudujesz profile w social mediach oraz newsletter

3Trener

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim CIPT (ACI).

Dyrektor rejonu światowej organizacji mówców Toastmasters International z tytułem Kompetentnego Mówcy. Konsultant wystąpień na wydarzeniach biznesowych oraz akademickich, takich jak TEDxGdynia, Google Warsaw AI Hackathon czy Polish-Israeli Innocamp. Juror i wielokrotny medalista konkursów mówczych.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC.

4Kiedy i gdzie?

2019-12-12
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Osoby odpowiedzialne za promocję firmy
  • Blogerzy, vlogerzy i inni twórcy internetowi

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji

7Zakres szkolenia

  1. Podstawy marketingu
  • Długofalowa relacja z klientem – jak ją budować i utrzymywać
  • Korzyści z wdrożenia idei zarządzania relacjami i pojęcie LTV
  • Związek między strategią generalną a strategią marketingową
  • Klepsydra marketingu jako czynnik wpływający na lojalność klienta oraz service recovery paradox
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jako marketing wartości – etyka w biznesie

 

  1. Diagnoza, analiza i interpretacja badań potrzeb i oczekiwań klientów
  • Segmentacja przez bucketowanie – jak badać potrzeby i oczekiwania różnych grup klientów
  • Narzędzia oraz analiza i interpretacja badań marketingowych
  • Real time marketing jako bieżąca potrzeba i okazja marketingowa
  • Mapy ciepła w służbie w analizie potrzeb
  • Analiza lingwistyczna i TagCloud

 

  1. Narzędzia elektroniczne w celu nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem
  • Wizytówka Google – co warto wiedzieć?
  • Narzędzie Customerly – szybka rozmowa i odpowiedzi na zapytania sprzedażowe
  • Indywidualizacja i personalizacja oferty oraz form kontaktu

 

  1. Social media i dostępne technologie marketingowe
  • Jak zbudować atrakcyjny wizualnie fanpage? Narzędzia i rozwiązania
  • Facebook pixel – serce marketingu social media
  • Optymalizacja reklam i precyzyjne określanie grup docelowych komunikacji
  • LinkedIN – siła marki osobistej oraz strategie marketingowe

 

  1. Techniki marketingowe a PR
  • Podstawowe różnice między pojęciem marketingu a public relations
  • Narzędzia do badania sentymentu i śledzenia opinii o firmie – nowoczesne kanały komunikacji
  • Dlaczego content marketing „króluje”, ale nie tak jak o tym myślimy?
  • Zasady tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych – poradnik copywritera
  • Newsletter – przeżytek czy żyła złota? Dostępne narzędzia i dobre praktyki

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia i superwizja
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Moderacja

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Generalnie łazisz na te szkolenia i teraz każdy uczy czegokolwiek oznaczając się managerem i coachem. Przeważnie to takie zdanie "Twardo stąpający 25letnie manager, coach, mówca z 40letnim doświadczeniem " itd... A Joseph? A GAUM? To prawdziwa bajka, real life poparte naprawdę dużą dawką praktyki, wielu opowieści z życia biznesu, opowieści tych dobrych i złych oraz masa innych informacji, które przydadzą się każdemu. Polecam Serdecznie Josepha i całe GAUM tylko, jeśli zależy Ci na własnym rozwoju.
Małgorzata Kępińska
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Zarządzanie projektami. Jak przejść od pomysłu do realizacji?

  • Termin: 18-19.11.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Mindfulness. Jak żyć świadomie i uważnie w pędzącym świecie?

  • Termin: 23.11.2019 (8h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe

  • Termin: 25-26.11.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Firma w czasie zmiany. Jak szybko i z sukcesem wprowadzić zmiany w firmie?

  • Termin: 25-26.11.2019 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy