Gaum logo

1Temat szkolenia

ONLINE!!! Technologie do realizowania zdalnych usług rozwojowych (16 godz. – 3 warsztaty)

2Korzyści

Po szkoleniu uczestnik:

  • swobodnie korzysta z narzędzi online zaplanowanych do realizacji zdalnej usługi rozwojowej
  • wymienia zalety i wady poszczególnych kanałów komunikacji
  • wymienia programy i aplikacje służące do prezentacji poszczególnych typów komunikatów
  • potrafi obsłużyć pakiet programów do prezentowania treści w różnych formatach: tekst, zdjęcia, audio, wideo
  • potrafi zamieścić w Internecie materiał dydaktyczny w różnych formatach: tekst, zdjęcia, audio, wideo
  • wybiera takie kanały komunikacji podczas realizowania zdalnych rozwiązań usługi rozwojowej, aby zmaksymalizować doświadczenie zdalnego uczenia się i transferu wiedzy
  • wymienia i potrafi obsłużyć różne systemy i rozwiązania e-learningowe oraz informatyczne narzędzia wspierające uczenie, pracę grupową, komunikację, udostępnianie i współdzielenie zasobów
  • udziela uczestnikom procesu wsparcia w przypadku pojawienia się podstawowych problemów technicznych wynikających z ich słabej znajomości obsługi narzędzi
  • przy realizowaniu zdalnych usług rozwojowych korzysta z połączenia między światem online i offline, w szczególności wymienia i stosuje podczas realizowania zdalnych usług rozwojowych, metody online i offline stymulowania aktywności uczestników wyszukuje i kontaktuje się z innymi użytkownikami narzędzi online używanych do realizacji usługi rozwojowej
  • filtruje otrzymywane komunikaty, korzysta z potencjału mediów społecznościowych, w celach związanych z realizacją usługi rozwojowej np. aby lansować wyniki pracy grupy szkoleniowej; dzieli się treściami sieciowymi, np. przez ich udostępnienie w serwisach społecznościowych
  • dzieli się (udziela i przyjmuje) opiniami na temat wyników pracy online i offline
  • czuje się pewnie i komfortowo w komunikacji online

3Trener

Jakub Felczak

Psycholog, trener warsztatów śmiechu oraz kompetencji miękkich, wykładowca umiejętności TIK na Uniwersytecie Trzeciego Wieku.

W ramach współpracy z Mentorzy Rozwoju w latach 2017 – 2019 przeprowadził 13 zdalnych usług rozwojowych dla nauczycieli (z czego 5 przypadało na rok 2019). Od 2020 prowadzi zdalne usługi rozwoje dla studentów i seniorów (w sumie 6 usług). W latach 2019- 2020 zrealizował 11 zdalnych usług rozwojowych. Prezentuje znajomość programów, które omawia na poziomie zaawansowanym.

Swoje doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń zaczął zdobywać, już od początku studiów. Jego cierpliwość, otwartość i umiejętność prostego tłumaczenia przekłada się na owocną współpracę z różnorodnymi grupami odbiorców.

Swojego kształcenia nie zaprzestał na studiach psychologicznych, z powodzeniem ukończył międzynarodową certyfikację trenerską ACI, szkolenie certyfikacyjne ICC, pierwszy stopień TSR, jak również inne przydatne w pracy szkoleniowej i dydaktycznej.

Jest zafascynowany i stara się wprowadzać do swojej pracy elementy gamifikacji, mechanizmy kooperacyjne i strategie działania win-win.

W wolnym czasie wielki fan gier z i bez prądu oraz majsterkowania i druku 3d.

4Kiedy i gdzie?

2021-06-01
1 dni
5h
16.30 - 20.30
Sopot

2021-06-03
1 dni
5h
16.30 - 20.30
Sopot

2021-06-05
1 dni
6h
10.00 - 14.15
Sopot

5Dla kogo?

  • Trenerzy freelancerzy
  • Trenerzy wewnętrzni
  • Osoby prowadzący szkolenia

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Niezbędnik ze skrótem najważniejszych informacji
  • Listę przydatnych akcesoriów przy prowadzeniu webinarów (wraz z propozycjami konkretnych produktów)
  • Checklistę – co należy sprawdzić przed rozpoczęciem webinaru

7Zakres szkolenia

1. Podstawowe narzędzia online do realizacji zdalnej usługi rozwojowej:

  • Bezpłatne vs płatne (wady i zalety)
  • Podstawowe funkcje wybranych platform (Youtube, Facebook, Clickmeeting)

2. Dodatkowe programy do obsługi webinarów:

  • Open Broadcaster Software
  • Evenea

3. Jak zaaranżować pomieszczenie (1h teoretyczna i testy w praktyce):

  • Nagłośnienie
  • Oświetlenie
  • Obraz i kamera
  • Tło
  • Sprawdzanie i redukcja echa

4. Metody przygotowania i publikowania treści:

  • Zdjęcia
  • Audio
  • Wideo

5. Zasady efektywnej komunikacji online:

  • Różnice pomiędzy pracą „na żywo”, a online
  • Jak uniknąć zakłóceń
  • Specyfika komunikacji online
  • Efektywne wykorzystanie czatu w komunikacji z uczestnikami

6. Jak zachęcić uczestników do aktywności:

  • Pytania
  • Ankiety
  • Quizy

7. Jak wspierać uczestników w kwestiach technicznych:

  • Instrukcja dołączenia do spotkania
  • Udzielanie wsparcia na bieżąco

8. Praktyka i teoria realizacji usługi zdalnej poprzez obsługę wybranych platform:

  • Tworzenie nowej transmisji
  • Zapraszanie uczestników
  • Udostępnianie obrazu z kamery i prezentacji
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Przełączanie pomiędzy kamerami (kadrami)
  • Dopasowanie ustawień do własnych potrzeb

9. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, czyli problemy techniczne – wykład (1h) jak ich unikać i trening jak sobie z nimi radzić:

  • Diagnostyka (co spowodowało problem)
  • Software (programowy)
  • Hardware (sprzętowy)
  • Co wpływa na prędkość transmisji
  • Jak zadbać o plan „B”

8Cena

Firmy
1920 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1920 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

9Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski
Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda

10Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    11Najbliższe szkolenia

    Motywująca informacja zwrotna

    • Termin: 27-28.09.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

    • Termin: 27-28.09.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 28.09.2021 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Lew Salonowy. Jak budować wizerunek profesjonalisty i prowadzić konwersacje z kontrahentami?

    • Termin: 29-30.09.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy