Gaum logo

1Temat szkolenia

Metodologia realizowania zdalnych usług rozwojowych (24 godz. – 5 warsztatów)

2Korzyści

Po szkoleniu uczestnik:

  • rozróżnia i rozumie pogłębione różnice pomiędzy realizacją stacjonarnej usługi rozwojowej a zdalnej usługi rozwojowej
  • stosuje wiedzę o głównych funkcjach procesu uczenia się, w sposób zapewniający podczas realizowania zdalnych form uczenia realizację różnych funkcji, w tym w szczególności: angażowanie, transfer wiedzy, wyrabianie postaw
  • reaguje na bieżąco na potrzeby grupy i uczestników procesu, adekwatnie do sytuacji
  • wymienia podstawowe zasady realizacji projektów, w tym w szczególności projektów edukacyjnych
  • stosuje pogłębioną wiedzę o procesie grupowym oraz dynamice współpracy online i offline w różnych formach podczas dostarczania lub realizowania zdalnych rozwiązań usługi rozwojowej
  • wymienia i charakteryzuje główne role w jakich występuje osoba ucząca w sposób stacjonarny i w sposób zdalny
  • wskazuje warunki i granice wykorzystania blogodydaktyki, wideodydaktyki oraz metody odwróconej klasy podczas realizowania usług rozwojowych
  • dba o przyjazny kontakt z grupą, np.: poprzez odnoszenie się do uczestników z sympatią, okazywanie zainteresowania reakcjami uczestników
  • dba o bezpieczeństwo uczestników, np.: poprzez wprowadzanie zasad wzmacniających poczucie bezpieczeństwa, przestrzeganie zasad udzielania informacji zwrotnych

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2021-02-15
1 dni
4h
16.30 - 20.00
Sopot

2021-02-17
1 dni
4h
16.30 - 20.00
Sopot

2021-02-27
1 dni
8h
09.00 - 16.30
Sopot

2021-03-02
1 dni
4h
16.30 - 20.00
Sopot

2021-03-04
1 dni
4h
16.30 - 20.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Trenerzy freelancerzy
  • Trenerzy wewnętrzni
  • Osoby prowadzący szkolenia

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Podręcznik

7Zakres szkolenia

  1. Andragogika w szkoleniach online:
  • Wprowadzenie
  • Zasady uczenia dorosłych
  • Różnica w szkoleniach online a „na żywo”
  • Andragogika jako podstawa aktywnego uczenia online
  • Cykl Kolba niezbędny do aktywnych metod uczenia
  1. Zasady przygotowania i prowadzenia ćwiczeń:
  • Jak konstruować ćwiczenia
  • Cel jako podstawa dobrego przygotowania i omówienia ćwiczenia
  • Dopasowanie ćwiczeń do wiedzy i możliwości uczestników
  • Wydawanie poleceń do ćwiczeń
  • Analiza ćwiczeń
  • Podsumowanie ćwiczeń
  • Jak wyliczać realny czas ćwiczeń
  1. Ćwiczenia zespołowe:
  •  Praca w grupach jako podstawowe  narzędzie aktywnego uczenia online
  •  Metody szkoleniowe wykorzystywane do pracy w grupach
  •  Jak sprawnie dzielić grupę na zespoły
  •  Jak komunikować zadania aby wszyscy wykonywali właściwie ćwiczenia
  •  Angażowanie uczestników w informację zwrotną
  •  Ewaluacja ćwiczenia
  1. Jak skutecznie uczyć umiejętności online:
  •  Metoda 6P jako podstawa uczenia umiejętności
  •  Jak zrobić ciekawy wykład
  •  Demonstracja umiejętności
  •  Jak poprowadzić i podsumować ćwiczenie – praca indywidualna lub zespołowa
  1. Scenki – jak uczyć umiejętności komunikacyjnych:
  •  Scenki diagnostyczne
  •  Scenki treningowe
  •  Scenki zespołowe
  •  Scenariusze do scenek
  •  Jak poprowadzić i podsumować scenki online
  1. Jak uczyć osoby doświadczone:
  •  Jak rozwijać osoby doświadczone
  •  Praca nad świadomością oraz rozwój kompetencji
  •  Analiza przypadku jako metoda uczenia dorosłych
  •  Kiedy stosować analizę przypadku na szkoleniu online
  •  Jak poprowadzić analizę przypadku
  •  Jak angażować ludzi podczas analizy przypadku
  •  Podsumowanie analizy przypadku
  •  Łączenie analizy przypadku ze scenkami

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Model 6P

9Cena

Firmy
2880 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
2880 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda
Polecam fantastyczne szkolenia ! Zdecydowanie warto !
Agata Gotz
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 19-20.01.2021 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Metodologia projektowania zdalnych usług rozwojowych (16 godz. – 3 warsztaty)

    • Termin: 30.01.2021 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Metodologia realizowania zdalnych usług rozwojowych (24 godz. – 5 warsztatów)

    • Termin: 15.02.2021 (4h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy