Gaum logo

1Temat szkolenia

Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

2Korzyści

  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi
  • Poznasz zasady komunikacji, które wspierają porozumienie oraz eliminują bariery
  • Nauczysz się przedstawiać tak aby zrobić dobre pierwsze wrażenie
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową
  • Poznasz różne rodzaje pytań aby uzyskać potrzebne informacje
  • Nauczysz się jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy
  • Dowiesz się jak przekazywać informacje i zadania – aby były dobrze zrozumiane i poprawnie wykonane
  • Poznasz mechanizm konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Rozwiniesz umiejętności skutecznego porozumiewania się z różnymi typami osobowości
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego budowania i utrzymania relacji
  • Rozwiniesz umiejętności zachowań w trudnych sytuacjach w kontakcie z ludźmi i radzenia sobie z emocjami
  • Nauczysz się być osobą bardziej asertywną wobec innych

3Trener

Mariusz Wójcik

Absolwent podyplomowych studiów Europejski Model Zarządzania oraz Elektroniki na Politechnice Gdańskiej. Certyfikowany Trener Biznesu.

Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym; 7 lat jako kierownik zespołu a także trener wewnętrzny i produktowy w międzynarodowej korporacji w branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, asertywności, typologii klientów, sprzedaży, negocjacji i profesjonalnej obsługi klienta

Jego hobby to piłka nożna (czynnie) i całoroczne kąpiele w Bałtyku.

4Kiedy i gdzie?

2024-03-18
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym; mają kontakt z klientami lub kontrahentami, współpracują z innymi, przekazują innym swoją wiedzę, prowadzą spotkania/zebrania/konferencje, wykonują zadania organizacyjne/koordynacyjne
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Pracownicy Działów Sprzedaży i Działów Handlowych
  • Menedżerowie

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Podręcznik

7Zakres szkolenia

  1. Istota komunikacji międzyludzkiej, rodzaje komunikacji:
  • Model efektywnej komunikacji
  • Relacja nadawca-odbiorca komunikatu i wzajemne zależności
  • Typy komunikatów
  1. Zasady skutecznej komunikacji pomiędzy ludźmi:
  • Określenie kluczowych elementów efektywnej komunikacji
  • Mosty i bariery w efektywnej komunikacji
  • Komunikacja jedno i dwustronna
  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego a nasza wiarygodność osobista
  1. Podstawowe techniki skutecznej komunikacji:
  • Aktywne słuchanie
  • Sztuka zadawania pytań
  • Komunikat „JA”
  • Bufory i bezpieczniki w komunikacji
  • Trudne pytania
  1. Osobowość a komunikacja:
  • Wstęp, rys historyczny
  • Indywidualny test osobowości
  • Typy osobowości: charakterystyka, po czym poznać określony typ?
  • Mocne i słabe strony poszczególnych typów osobowości
  • Podobieństwa i różnice pomiędzy poszczególnymi typami
  • Wymiary osobowości: introwersja/ekstrawersja, decyzyjność, cel/zadania vs ludzie/emocje
  1. Dopasowanie pomiędzy typami osobowości i wpływ na jakość współpracy:
  • Dopasowanie do partnera, podwładnego, przełożonego, współpracownika
  • Ton głosu, wyraz twarzy, postawa, gestykulacja
  • Słowa (język: używanie tych samych słów i zwrotów, co rozmówca)
  • Zestrojenie emocjonalne (empatia, współodczuwanie)
  1. Trudne sytuacje:
  • Jak radzić sobie z emocjami rozmówcy?
  • Komunikacja bez Przemocy – NVC
  • Odróżnianie faktów od interpretacji
  1. Zachowania asertywne:
  • Definicja asertywności, uległości i agresji
  • Istota zachowań asertywnych
  • Zachowania asertywne, agresywne i uległe
  • Asertywne odmawianie
  • Proszenie o coś
  • Wyrażanie własnej opinii
  • Przyjmowanie krytyki

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Polecam fantastyczne szkolenia ! Zdecydowanie warto !
Agata Gotz

11Zapytaj o szkolenie



     

    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

    • Termin: 27-28.02.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 04-05.03.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy