Gaum logo

1Temat szkolenia

Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

2Korzyści

  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi
  • Poznasz zasady komunikacji, które wspierają porozumienie oraz eliminują bariery
  • Nauczysz się przedstawiać tak aby zrobić dobre pierwsze wrażenie
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową
  • Poznasz różne rodzaje pytań aby uzyskać potrzebne informacje
  • Nauczysz się jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy
  • Dowiesz się jak przekazywać informacje i zadania – aby były dobrze zrozumiane i poprawnie wykonane
  • Poznasz mechanizm konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Rozwiniesz umiejętności skutecznego porozumiewania się z różnymi typami osobowości
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego budowania i utrzymania relacji
  • Rozwiniesz umiejętności zachowań w trudnych sytuacjach w kontakcie z ludźmi i radzenia sobie z emocjami
  • Nauczysz się być osobą bardziej asertywną wobec innych

3Trener

Mariusz Wójcik

Absolwent podyplomowych studiów Europejski Model Zarządzania oraz Elektroniki na Politechnice Gdańskiej. Certyfikowany Trener Biznesu.

Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym; 7 lat jako kierownik zespołu a także trener wewnętrzny i produktowy w międzynarodowej korporacji w branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, asertywności, typologii klientów, sprzedaży, negocjacji i profesjonalnej obsługi klienta

Jego hobby to piłka nożna (czynnie) i całoroczne kąpiele w Bałtyku.

4Kiedy i gdzie?

2020-09-14
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym; mają kontakt z klientami lub kontrahentami, współpracują z innymi, przekazują innym swoją wiedzę, prowadzą spotkania/zebrania/konferencje, wykonują zadania organizacyjne/koordynacyjne
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Pracownicy Działów Sprzedaży i Działów Handlowych
  • Menedżerowie

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Podręcznik

7Zakres szkolenia

  1. Istota komunikacja międzyludzkiej, rodzaje komunikacji:
  • Model efektywnej komunikacji.
  • Relacja nadawca-odbiorca komunikatu i wzajemne zależności.
  • Typy komunikatów.
  1. Zasady skutecznej komunikacji pomiędzy ludźmi:
  • Określenie kluczowych elementów efektywnej komunikacji.
  • Mosty i bariery w efektywnej komunikacji.
  • Komunikacja jedno i dwustronna.
  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego a nasza wiarygodność osobista.
  1. Podstawowe techniki skutecznej komunikacji:
  • Aktywne słuchanie.
  • Sztuka zadawania pytań.
  • Komunikat „JA”.
  • Bufory i bezpieczniki w komunikacji.
  • Trudne pytania.
  1. Osobowość a komunikacja:
  • Wstęp, rys historyczny.
  • Indywidualny test osobowości.
  • Typy osobowości: charakterystyka, po czym poznać określony typ?
  • Mocne i słabe strony poszczególnych typów osobowości.
  • Podobieństwa i różnice pomiędzy poszczególnymi typami.
  • Wymiary osobowości: introwersja/ekstrawersja, decyzyjność, cel/zadania vs ludzie/emocje.
  1. Dopasowanie pomiędzy typami osobowości i wpływ na jakość współpracy:
  • Dopasowanie do partnera, podwładnego, przełożonego, współpracownika.
  • Ton głosu, wyraz twarzy, postawa, gestykulacja.
  • Słowa (język: używanie tych samych słów i zwrotów, co rozmówca).
  • Zestrojenie emocjonalne (empatia, współodczuwanie).
  1. Trudne sytuacje:
  • Jak radzić sobie z emocjami rozmówcy?
  • Komunikacja bez Przemocy – NVC.
  • Odróżnianie faktów od interpretacji.
  1. Zachowania asertywne:
  • Definicja asertywności, uległości i agresji.
  • Istota zachowań asertywnych.
  • Zachowania asertywne, agresywne i uległe.
  • Asertywne odmawianie.
  • Proszenie o coś.
  • Wyrażanie własnej opinii.
  • Przyjmowanie krytyki.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

  • Termin: 10-11.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

  • Termin: 19-20.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Motywująca informacja zwrotna

  • Termin: 24-25.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

  • Termin: 26-27.08.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy