Gaum logo

1Temat szkolenia

Motywująca informacja zwrotna

2Korzyści

  • Poznasz zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej
  • Nauczysz się motywującej komunikacji z pracownikami
  • Poznasz różne formy udzielania informacji zwrotnej
  • Dowiesz się jak dopasować feedback do celu rozmowy
  • Nauczysz się dopasowywać feedback do różnych osobowości
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności udzielania motywującej informacji zwrotnej

3Trener

Joanna Makuch
Trener FRIS, Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener i Egzaminator na Kursie trenerskim Akademii Trenerów z Pasją, konsultant i doradca. Od 13 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.

W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.

Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

 

4Kiedy i gdzie?

2024-05-16
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Rola informacji zwrotnej w pracy menedżerskiej:
  • Wprowadzenie
  • Informacja zwrotna jak podstawa jako podstawa pracy menedżera
  • Cele informacji zwrotnej
  • Komunikat „JA” jako podstawa udzielania informacji zwrotnej
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Podstawowe błędy w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Opinia czy ocena?
  • Oddzielanie faktów od interpretacji
  1. Rozwojowa informacja zwrotna:
  • Cele rozwojowej informacji zwrotnej
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • „Kanapka krytyki”
  • Pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Coachingowa motywująca informacja zwrotna:
  • Cele coachingowej informacji zwrotnej
  • Rola pytań w cochingowej informacji zwrotnej
  • Metoda C4
  • Pytania z poziomu Faktów
  • Pytania z poziomu Emocji
  • Pytania z poziomu Interpretacji
  • Pytania z poziomu Zmian
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Informacja zwrotna w korygowaniu zachowań:
  • Cele informacji zwrotnej w zmianie zachowań pracowników
  • Elementy korygowania zachowań pracowników
  • Fakt jak podstawa unikania niepotrzebnych dyskusji z pracownikami
  • Dopasowanie feedbacku do osobowości i postaw pracowniczych
  • Jak skutecznie zmieniać silne osobowości
  • Jak udzielać informacji zwrotnej osobom o zaburzonym poczuciu własnej wartości
  • Scenki praktycznego korygowania zachowań

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by dogadać się z każdym?

    • Termin: 18-19.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

    • Termin: 25-26.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 07.05.2024 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak budować skuteczną komunikację i współpracę w zespole w oparciu o FRIS®?

    • Termin: 07-08.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy