Gaum logo

1Temat szkolenia

Motywująca informacja zwrotna

2Korzyści

  • Poznasz zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się motywującej komunikacji z pracownikami.
  • Poznasz różne formy udzielania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się jak dopasować feedback do celu rozmowy.
  • Nauczysz się dopasowywać feedback do różnych osobowości.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności udzielania motywującej informacji zwrotnej.

3Trener

Joanna Makuch
Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener i Egzaminator na Kursie trenerskim Akademii Trenerów z Pasją, konsultant i doradca. Od 11 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.

W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.

Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

 

4Kiedy i gdzie?

2023-02-06
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Rola informacji zwrotnej w pracy menedżerskiej:
  • Wprowadzenie
  • Informacja zwrotna jak podstawa jako podstawa pracy menedżera.
  • Cele informacji zwrotnej.
  • Komunikat JA jako podstawa udzielania informacji zwrotnej.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  • Podstawowe błędy w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Opinia czy ocena?
  • Oddzielanie faktów od interpretacji.
  1. Rozwojowa informacja zwrotna:
  • Cele rozwojowej informacji zwrotnej.
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • „Kanapka krytyki”.
  • Pochwała.
  • Konstruktywna krytyka.
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku.
  1. Coachingowa motywująca informacja zwrotna:
  • Cele coachingowej informacji zwrotnej.
  • Rola pytań w cochingowej informacji zwrotnej.
  • Metoda C4.
  • Pytania z poziomu Faktów.
  • Pytania z poziomu Emocji.
  • Pytania z poziomu Interpretacji.
  • Pytania z poziomu Zmian.
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku.
  1. Informacja zwrotna w korygowaniu zachowań:
  • Cele informacji zwrotnej w zmianie zachowań pracowników.
  • Elementy korygowania zachowań pracowników.
  • Fakt jak podstawa unikania niepotrzebnych dyskusji z pracownikami.
  • Dopasowanie feedbacku do osobowości i postaw pracowniczych.
  • Jak skutecznie zmieniać silne osobowości.
  • Jak udzielać informacji zwrotnej osobom o zaburzonym poczuciu własnej wartości.
  • Scenki praktycznego korygowania zachowań.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe

9Cena

Firmy
1370 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1370 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 13.02.2023 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 14-15.02.2023 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by dogadać się z każdym?

    • Termin: 16-17.02.2023 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Komunikacja lidera. Jak przekonywać podwładnych do realizacji Twoich celów?

    • Termin: 20-21.02.2023 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy