Gaum logo

1Temat szkolenia

Motywująca informacja zwrotna

2Korzyści

  • Poznasz zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej.
  • Nauczysz się motywującej komunikacji z pracownikami.
  • Poznasz różne formy udzielania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się jak dopasować feedback do celu rozmowy.
  • Nauczysz się dopasowywać feedback do różnych osobowości.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności udzielania motywującej informacji zwrotnej.

3Trener

Joanna Makuch
Certyfikowany trener, Doradca Kariery, Specjalista ds. przedsiębiorczości. Od 7 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia Socjolog. Specjalizuje się w szkoleniach: poruszanie się po rynku pracy, radzenie sobie ze stresem, asertywność, autoprezentacja, motywacja, praca nad celem, analiza i rozwój własnego potencjału.
Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

4Kiedy i gdzie?

2020-06-09
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Rola informacji zwrotnej w pracy menedżerskiej:
  • Wprowadzenie
  • Informacja zwrotna jak podstawa jako podstawa pracy menedżera.
  • Cele informacji zwrotnej.
  • Komunikat JA jako podstawa udzielania informacji zwrotnej.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  • Podstawowe błędy w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Opinia czy ocena?
  • Oddzielanie faktów od interpretacji.
  1. Rozwojowa informacja zwrotna:
  • Cele rozwojowej informacji zwrotnej.
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • „Kanapka krytyki”.
  • Pochwała.
  • Konstruktywna krytyka.
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku.
  1. Coachingowa motywująca informacja zwrotna:
  • Cele coachingowej informacji zwrotnej.
  • Rola pytań w cochingowej informacji zwrotnej.
  • Metoda C4.
  • Pytania z poziomu Faktów.
  • Pytania z poziomu Emocji.
  • Pytania z poziomu Interpretacji.
  • Pytania z poziomu Zmian.
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku.
  1. Informacja zwrotna w korygowaniu zachowań:
  • Cele informacji zwrotnej w zmianie zachowań pracowników.
  • Elementy korygowania zachowań pracowników.
  • Fakt jak podstawa unikania niepotrzebnych dyskusji z pracownikami.
  • Dopasowanie feedbacku do osobowości i postaw pracowniczych.
  • Jak skutecznie zmieniać silne osobowości.
  • Jak udzielać informacji zwrotnej osobom o zaburzonym poczuciu własnej wartości.
  • Scenki praktycznego korygowania zachowań.

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe

9Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda

11Zapytaj o szkolenie



608 414 802

12Najbliższe szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

  • Termin: 01-02.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Lew Salonowy. Jak budować wizerunek profesjonalisty i prowadzić konwersacje z kontrahentami?

  • Termin: 01-02.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

  • Termin: 03-04.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Motywująca informacja zwrotna

  • Termin: 09-10.06.2020 (16h)
  • Miejsce: Sopot

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy