Gaum logo

1Temat szkolenia

Motywująca informacja zwrotna

2Korzyści

  • Poznasz zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej
  • Nauczysz się motywującej komunikacji z pracownikami
  • Poznasz różne formy udzielania informacji zwrotnej
  • Dowiesz się jak dopasować feedback do celu rozmowy
  • Nauczysz się dopasowywać feedback do różnych osobowości
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności udzielania motywującej informacji zwrotnej

3Trener

Joanna Makuch
Trener FRIS, Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener i Egzaminator na Kursie trenerskim Akademii Trenerów z Pasją, konsultant i doradca. Od 13 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.

W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.

Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

 

4Kiedy i gdzie?

2024-05-16
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Rola informacji zwrotnej w pracy menedżerskiej:
  • Wprowadzenie
  • Informacja zwrotna jak podstawa jako podstawa pracy menedżera
  • Cele informacji zwrotnej
  • Komunikat „JA” jako podstawa udzielania informacji zwrotnej
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Podstawowe błędy w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Opinia czy ocena?
  • Oddzielanie faktów od interpretacji
  1. Rozwojowa informacja zwrotna:
  • Cele rozwojowej informacji zwrotnej
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • „Kanapka krytyki”
  • Pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Coachingowa motywująca informacja zwrotna:
  • Cele coachingowej informacji zwrotnej
  • Rola pytań w cochingowej informacji zwrotnej
  • Metoda C4
  • Pytania z poziomu Faktów
  • Pytania z poziomu Emocji
  • Pytania z poziomu Interpretacji
  • Pytania z poziomu Zmian
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Informacja zwrotna w korygowaniu zachowań:
  • Cele informacji zwrotnej w zmianie zachowań pracowników
  • Elementy korygowania zachowań pracowników
  • Fakt jak podstawa unikania niepotrzebnych dyskusji z pracownikami
  • Dopasowanie feedbacku do osobowości i postaw pracowniczych
  • Jak skutecznie zmieniać silne osobowości
  • Jak udzielać informacji zwrotnej osobom o zaburzonym poczuciu własnej wartości
  • Scenki praktycznego korygowania zachowań

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe

9Cena

Firmy
1590 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1590 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz
Szkolenie ciekawe, aktywnie angażujące uczestników, praca na przykładach. Jestem zadowolona i mogę polecić.
Aleksandra Zimmerman
Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

    • Termin: 13-14.01.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 23-24.01.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Trudne rozmowy z pracownikami. Jak skutecznie realizować zadania pomimo oporu pracowników?

    • Termin: 05-06.02.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sprzedaż Doradcza. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe?

    • Termin: 11-12.02.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy