Gaum logo

1Temat szkolenia

Motywująca informacja zwrotna

2Korzyści

  • Poznasz zasady udzielania motywującej informacji zwrotnej
  • Nauczysz się motywującej komunikacji z pracownikami
  • Poznasz różne formy udzielania informacji zwrotnej
  • Dowiesz się jak dopasować feedback do celu rozmowy
  • Nauczysz się dopasowywać feedback do różnych osobowości
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności udzielania motywującej informacji zwrotnej

3Trener

Joanna Makuch
Trener FRIS, Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener i Egzaminator na Kursie trenerskim Akademii Trenerów z Pasją, konsultant i doradca. Od 13 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.

W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.

Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

 

4Kiedy i gdzie?

2025-05-12
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Kadra kierownicza/ menedżerska
  • Osoby przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze/ menedżerskie
  • Pracownicy Działów Handlowych

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Rola informacji zwrotnej w pracy menedżerskiej:
  • Wprowadzenie
  • Informacja zwrotna jak podstawa jako podstawa pracy menedżera
  • Cele informacji zwrotnej
  • Komunikat „JA” jako podstawa udzielania informacji zwrotnej
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Podstawowe błędy w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Opinia czy ocena?
  • Oddzielanie faktów od interpretacji
  1. Rozwojowa informacja zwrotna:
  • Cele rozwojowej informacji zwrotnej
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • „Kanapka krytyki”
  • Pochwała
  • Konstruktywna krytyka
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Coachingowa motywująca informacja zwrotna:
  • Cele coachingowej informacji zwrotnej
  • Rola pytań w cochingowej informacji zwrotnej
  • Metoda C4
  • Pytania z poziomu Faktów
  • Pytania z poziomu Emocji
  • Pytania z poziomu Interpretacji
  • Pytania z poziomu Zmian
  • Scenki praktycznego udzielania feedbacku
  1. Informacja zwrotna w korygowaniu zachowań:
  • Cele informacji zwrotnej w zmianie zachowań pracowników
  • Elementy korygowania zachowań pracowników
  • Fakt jak podstawa unikania niepotrzebnych dyskusji z pracownikami
  • Dopasowanie feedbacku do osobowości i postaw pracowniczych
  • Jak skutecznie zmieniać silne osobowości
  • Jak udzielać informacji zwrotnej osobom o zaburzonym poczuciu własnej wartości
  • Scenki praktycznego korygowania zachowań

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Ćwiczenia
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe

9Cena

Firmy
1590 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1590 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Polecam fantastyczne szkolenia ! Zdecydowanie warto !
Agata Gotz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Generalnie łazisz na te szkolenia i teraz każdy uczy czegokolwiek oznaczając się managerem i coachem. Przeważnie to takie zdanie "Twardo stąpający 25letnie manager, coach, mówca z 40letnim doświadczeniem " itd... A Joseph? A GAUM? To prawdziwa bajka, real life poparte naprawdę dużą dawką praktyki, wielu opowieści z życia biznesu, opowieści tych dobrych i złych oraz masa innych informacji, które przydadzą się każdemu. Polecam Serdecznie Josepha i całe GAUM tylko, jeśli zależy Ci na własnym rozwoju.
Małgorzata Kępińska

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

    • Termin: 05-06.05.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

    • Termin: 05-06.05.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Wystąpienia w biznesie. Jak komfortowo prezentować przed grupami?

    • Termin: 05-06.05.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sprzedaż przez telefon. Jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami?

    • Termin: 05-06.05.2025 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy