Wystąpienia publiczne.

KORZYŚCI
  • Nauczysz się tworzyć prezentacje dostosowane do tematyki i grona odbiorców.
  • Dowiesz się jak formułować przekaz w sposób jasny i klarowny.
  • Będziesz potrafił zapanować nad emocjami w czasie prezentowania.
  • Zdobędziesz umiejętność dostosowania komunikatów niewerbalnych do werbalnych.
  • Nauczysz się budować swój wizerunek jako osoby wiarygodnej i skutecznej.
  • Będziesz potrafił zainspirować ludzi poprzez zbudowanie emocjonalnie nacechowanego komunikatu.
ZAKRES SZKOLENIA:

1. Proces przygotowania

  • Zasady przygotowywania prezentacji i/lub wystąpień publicznych
  • Sekwencyjność i znaczenie kolejności poszczególnych etapów
  • Wejście w energię sceny
  • 10 technik wygrywania ze stresem
  • Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych oraz etyka mówcy

2. Moc celu i struktury

  • Teoria jednego celu
  • Dostosowanie wystąpienia do tematyki i grona odbiorców
  • Znaczenie esencji dla celów całego wystąpienia
  • Zasady przetwarzania informacji przez umysł
  • Przykłady struktur do różnych wystąpień biznesowych

3. Techniki interesującego rozpoczęcia

  • Metamowa i jej destruktywny wpływ
  • Łańcuch relacji z widzami od uwagi po działanie
  • Przykłady technik rozpoczynania wystąpień (cytat, referencja bieżąca, pytanie ankietowe, żart, statystyka i inne)

4. Dobór treści na rzecz jasnego i klarownego przekazu

  • Klątwa wiedzy i sposoby jej eliminacji
  • Klątwa francuskiego farmera a zasada esencjalisty
  • Odcedzanie wystąpień i profesjonalizm treści
  • Zasady argumentacji

5. Emisja głosu i mowa ciała

  • Dostosowanie komunikatów niewerbalnych do werbalnych
  • Głośność, artykulacja i akcentowanie
  • Embolofrazje i sposoby ich eliminacji
  • Podstawy gestykulacji, pozycja na scenie i jej wykorzystanie
  • Techniki zaawansowanej gestykulacji

6. Mowa zagadkowa i rekwizyty

  • Zasady budowy mowy zagadkowej
  • Sposoby użycia zagadki do przedstawiania współwystępujących
  • Moc rekwizytów i ich wpływ na emocje, dynamikę i kotwiczenie
  • Ryzyka związane z rekwizytami oraz sposoby radzenia sobie z nimi

7. Techniki skutecznego zakończenia

  • Domknięcie łańcucha relacji a cel mowy
  • Przykłady technik zakończenia wystąpień (krótko mówiąc, wielka wizja, wezwanie do działania i inne).
  • Techniki odpowiedzi na trudne pytania

Aktualności

Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl