Trudny klient. Jak zmienić wroga w przyjaciela.

KORZYŚCI
  • Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu  z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
  •  Wyrobisz umiejętności komunikowania się z trudnymi klientami. 
  • Nauczysz się  łatwiej i szybciej łagodzić konflikty.
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
  • Zdobędziesz umiejętności panowania nad emocjami rozmówców.
  • Nauczysz się asertywnych zachowań w kontaktach z klientami.
ZAKRES SZKOLENIA:
1.  Trudny klient :
  • Kto jest trudnym klientem?
  • Jak „powstaje” trudny klient
  • Zakazane zwroty.
  • Słowa „miny”. Jak nie dopuszczać by klient się zdenerwował.
2. Emocje w rozmowach z klientem:
  • Skąd się biorą  emocje klientów.
  • Jak rozładowywać złe emocje klienta.
  • Technika przełamywania.
3. Atak klienta. Jak unikać konfliktów:
  • Komunikat JA.
  • Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi.
  • Techniki przyjmowania krytyki.
  • Łagodzenie konfliktów.
4. Techniki prowadzenia rozmowy w trudnych sytuacjach:
  • Bufory i bezpieczniki w rozmowie z klientem.
  • Metoda „ sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
  • Pytania pogłębiające.
5. Perswazja  rozmowach z klientami:
  • Reguły wywierania wpływu.
  • Jak skutecznie argumentować.
6. Techniki asertywne w rozmowach z klientami:
  • Czym jest asertywność?
  • Zachowania asertywne w rozmowie z klientem
  • Sztuka  asertywnej  odmowy.
7. Reklamacje klientów:
  • Sytuacje reklamacyjne
  • Jak przyjmować reklamacje.
8. Bank trudnych sytuacji:
  • Trudne sytuacje w rozmowach z klientami.
  • Wspólne wypracowanie schematów rozmów.
  • Praktyczne rozmowy z trudnymi klientami.

Aktualności

Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl