Sztuka argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów.

KORZYŚCI
  • Dowiesz się jak przekazywać informacje w sposób jasny, klarowny i zrozumiały, panując nad emocjami.
  • Nauczysz się zadawać odpowiednie pytania rozmówcy.
  • Zdobędziesz umiejętność gromadzenia kompletnych informacje na temat drugiej strony.
  • Będziesz potrafił podczas argumentacji kontrolować emocje oraz działać z rozmysłem i roztropnością.
  • Nauczysz się w sposób aktywny słuchać argumentów partnera negocjacji i zadawać pytania szczegółowe starając się zrozumieć interesy drugiej strony.
  • Dowiesz się jak zastosować szeroki wachlarz argumentacji, nazwać i ocenić stanowisko rozmówcy przyjęte w negocjacjach oraz przygotować strategię działania.
  • Będziesz potrafił stosować taktyki wpływu w sposób dostosowany do wymogów sytuacyjnych.
  • Dowiesz się jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
ZAKRES SZKOLENIA:

1. Podstawy skutecznej perswazji:

  • Perswazja czy manipulacja, co się nam bardziej opłaca?
  • Mapy postrzegania świata.
  • Dlaczego  postrzegamy rzeczywistość w różny sposób.
  • Skąd się bierze opór ludzi w przekonywaniu.
  • Magiczne słowa perswazji – słowa, które zwiększą Twoją skuteczność.

2. Prawa perswazji w argumentacji:

  • Prawa perswazji – podstawy skutecznego przekonywania.
  • Prawa perswazji w argumentacji.
  • Prawa perswazji a osobowość klientów.

3. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:

  • Skąd się biorą obiekcje klientów.
  • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
  • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
  • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami.
  • Schematy pokonywania obiekcji.
  • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy.

4. Co zrobić aby używać właściwych argumentów:

  • Zebranie właściwych informacji kluczem do skutecznej perswazji.
  • Rola pytań w procesie przekonywania.
  • Nominalizacje i generalizacje klientów.
  • Jak dojść do sedna problemu – pytania pogłębiające.
  • Zdobywanie informacji, o których klienci nie chcą mówić – trudne pytania.

5. Schematy decyzyjne rozmówców:

  • Racjonalnie czy emocjonalnie, jak podejmujemy decyzję?
  • Meta programy
  • Jak wykorzystać meta programy aby uzyskać przychylną decyzję dla siebie
  • Meta programy w rozmowie z  klientami.
  • Wskaźniki  odniesienia – jak przekonywać silne osobowości.
  • Schematy decyzyjne w rozmowach z klientami- scenki.

6. Zaawansowane techniki zmiany przekonań:

  • Metafory i analogie.
  • Cytaty.
  • Historie.

7. Perswazyjne struktury językowe:

  • Implikacje.
  • Presupozycje.

Aktualności

Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl