Podstawy marketingu dla przedsiębiorców.

KORZYŚCI
  • Dowiesz się jak wykorzystać aktywność społecznościową w procesie komunikacji.
  • Nauczysz się poszukiwać informacji na temat trendów w branży, w której działa przedsiębiorstwo.
  • Będziesz potrafił swobodnie poruszać się w sieci i korzystać z multimediów.
  • Zdobędziesz umiejętność prowadzenia analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
  • Będziesz potrafił dopasować działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
  • Nauczysz się określać grupy docelowe formułowanych komunikatów i dobierać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
  • Zdobędziesz umiejętność stosowania technik marketingowych.
  • Będziesz potrafił dokonać analizy i interpretacji badań marketingowych i proponować zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań.
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem.
ZAKRES SZKOLENIA:

1. Podstawy marketingu

  • Długofalowa relacja z klientem – jak ją budować i utrzymywać
  • Korzyści z wdrożenia idei zarządzania relacjami i pojęcie LTV
  • Związek między strategią generalną a strategią marketingową
  • Klepsydra marketingu jako czynnik wpływający na lojalność klienta oraz service recovery paradox
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jako marketing wartości – etyka w biznesie

2. Diagnoza, analiza i interpretacja badań potrzeb i oczekiwań klientów

  • Segmentacja przez bucketowanie – jak badać potrzeby i oczekiwania różnych grup klientów
  • Narzędzia oraz analiza i interpretacja badań marketingowych
  • Real time marketing jako bieżąca potrzeba i okazja marketingowa
  • Mapy ciepła w służbie w analizie potrzeb
  • Analiza lingwistyczna i TagCloud

3. Narzędzia elektroniczne w celu nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem

  • Wizytówka Google – co warto wiedzieć?
  • Narzędzie Customerly – szybka rozmowa i odpowiedzi na zapytania sprzedażowe
  • Indywidualizacja i personalizacja oferty oraz form kontaktu

4. Social media i dostępne technologie marketingowe

  • Jak zbudować atrakcyjny wizualnie fanpage? Narzędzia i rozwiązania
  • Facebook pixel – serce marketingu social media
  • Optymalizacja reklam i precyzyjne określanie grup docelowych komunikacji
  • LinkedIN – siła marki osobistej oraz strategie marketingowe

5. Techniki marketingowe a PR

  • Podstawowe różnice między pojęciem marketingu a public relations
  • Narzędzia do badania sentymentu i śledzenia opinii o firmie – nowoczesne kanały komunikacji
  • Dlaczego content marketing „króluje”, ale nie tak jak o tym myślimy?
  • Zasady tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych – poradnik copywritera
  • Newsletter – przeżytek czy żyła złota? Dostępne narzędzia i dobre praktyki

Aktualności

Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl