- Dowiesz się jak wykorzystać aktywność społecznościową w procesie komunikacji.
- Nauczysz się poszukiwać informacji na temat trendów w branży, w której działa przedsiębiorstwo.
- Będziesz potrafił swobodnie poruszać się w sieci i korzystać z multimediów.
- Zdobędziesz umiejętność prowadzenia analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
- Będziesz potrafił dopasować działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
- Nauczysz się określać grupy docelowe formułowanych komunikatów i dobierać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
- Zdobędziesz umiejętność stosowania technik marketingowych.
- Będziesz potrafił dokonać analizy i interpretacji badań marketingowych i proponować zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań.
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem.
Artur Pleskot
20 września, 2019