Perswazyjne techniki sprzedaży.

KORZYŚCI
Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów.
Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe.
ZAKRES SZKOLENIA:
1. Sztuka robienia świetnego wrażenia :
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
  • Co mówić aby wzbudzić zainteresowanie.
  • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
2.  Skąd bierze się opór klientów:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
  • Komunikacja a opór.
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
  • Trudne tematy- negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji.
  • Dlaczego klient mówi NIE.
3. Zdobywanie informacji:
  • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać.
  • Zasady zdobywania informacji.
  • Umiejętność zadawania właściwych pytań.
  • Dochodzenie do sedna problemu.
  • Pytania pogłębiające.
  • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań.
  • Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić.
  • Technika trudnych pytań.
4. Sztuka prezentacji produktów i usług :
  • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji.
  • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów.
  • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
  • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
5. Techniki perswazyjnej  argumentacji :
  • Jak mówić przekonywująco.
  • Zasady skutecznej argumentacji.
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
  • Historie i cytaty.
6. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów :
  • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
  • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
  • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami.
  • Schematy pokonywania obiekcji.
  • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy.
  • Jak dojść do sedna problemu.
  • Czego unikać w trakcie pokonywania obiekcji.
7. Zamykanie sprzedaży :
  • Kiedy przejść do finalizacji sprzedaży?
  • Sygnały zakupu.
  • Techniki perswazyjnego zamykania sprzedaży.
  • Trudny klient. Jak zmienić wroga w przyjaciela.
    KORZYŚCI
    • Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu  z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
    •  Wyrobisz umiejętności komunikowania się z trudnymi klientami. 
    • Nauczysz się  łatwiej i szybciej łagodzić konflikty.
    • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
    • Zdobędziesz umiejętności panowania nad emocjami rozmówców.
    • Nauczysz się asertywnych zachowań w kontaktach z klientami.
    ZAKRES SZKOLENIA:
    1.  Trudny klient :
    • Kto jest trudnym klientem?
    • Jak „powstaje” trudny klient
    • Zakazane zwroty.
    • Słowa „miny”. Jak nie dopuszczać by klient się zdenerwował.
    2. Emocje w rozmowach z klientem:
    • Skąd się biorą  emocje klientów.
    • Jak rozładowywać złe emocje klienta.
    • Technika przełamywania.
    3. Atak klienta. Jak unikać konfliktów:
    • Komunikat JA.
    • Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi.
    • Techniki przyjmowania krytyki.
    • Łagodzenie konfliktów.
    4. Techniki prowadzenia rozmowy w trudnych sytuacjach:
    • Bufory i bezpieczniki w rozmowie z klientem.
    • Metoda „ sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
    • Pytania pogłębiające.
    5. Perswazja  rozmowach z klientami:
    • Reguły wywierania wpływu.
    • Jak skutecznie argumentować.
    6. Techniki asertywne w rozmowach z klientami:
    • Czym jest asertywność?
    • Zachowania asertywne w rozmowie z klientem
    • Sztuka  asertywnej  odmowy.
    7. Reklamacje klientów:
    • Sytuacje reklamacyjne
    • Jak przyjmować reklamacje.
    8. Bank trudnych sytuacji:
    • Trudne sytuacje w rozmowach z klientami.
    • Wspólne wypracowanie schematów rozmów.
    • Praktyczne rozmowy z trudnymi klientami.

  • Skuteczny handlowiec. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe.
    KORZYŚCI
    • Dowiesz się jak przygotowywać się do spotkań by realizować z łatwością cele sprzedażowe. 
    • Poznasz zasady biznesowego 
    • Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
    • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
    • Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
    • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
    • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe
    ZAKRES SZKOLENIA:
    1.Jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych:
    • Przygotowanie do wizyty.
    • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
    • Jak stworzyć dobre relacje z klientem.
    2.  Skąd bierze się opór klientów:
    • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
    • Komunikacja a opór.
    • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
    • Trudne tematy- negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji.
    • Dlaczego klient mówi NIE.
    • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać.
    • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
    3.Biznesowy savoir- vivre:
    • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
    • Jak umawiać się na spotkania.
    • Zasady nawiązywania kontaktu.
    4. Zdobywanie informacji:
    • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać.
    • Zasady zdobywania informacji.
    • Umiejętność zadawania pytań.
    • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań.
    • Zdobywanie informacji w praktyce – scenki sprzedażowe.
    5. Sztuka prezentacji produktów i usług:
    • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji.
    • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów.
    • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
    • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów.
    • Techniki podnoszenia wiarygodności
    • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
    • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
    6. Zamykanie sprzedaży:
    • Sygnały zakupu
    • Techniki zamykania sprzedaży

  • Aktualności

    Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

    Kontakt

    Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

    T: 608 414 802

    M: biuro@gaum.pl