- Poznasz i zrozumiesz schematy myślenia rozmówcy.
- Nauczysz się skutecznie „nadawać na tych samych falach” co Twój rozmówca.
- Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufanie rozmówcy.
- Nauczysz się mówić takim językiem aby trafiać do umysłu i podświadomości rozmówcy.
- Nauczysz się unikać słów, które „torpedują” Twój przekaz.
- Zdobędziesz umiejętności skutecznego przekonywania do swoich racji.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia finansowe do lepszego zarządzania firmą.
- Nauczysz się jeszcze lepiej analizować sytuację finansową firmy.
- Zdobędziesz szczegółową wiedzę na temat analizy bilansu i sprawozdań finansowych firmy.
- Nauczysz się planować wydatki firmy.
- Będziesz potrafił skutecznie panować nad płynnością finansową firmy.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak stworzyć dobrze funkcjonujący system controllingu.
- Zdobędziesz umiejętności wdrażania projektu controllingu w firmie.
- Nauczysz się umiejętności skutecznego panowania nad finansami firmy.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz skąd bierze się opór klienta i jaki ma wpływ na biznes.
- Zdobędziesz umiejętność dogadywania się z trudnymi klientami.
- Nauczysz się panować nad negatywnymi emocjami klienta.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
- Nauczysz się szybko zaciekawiać publiczność w czasie prezentacji.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak podnieść swoją skuteczność w biznesie.
- Zdobędziesz umiejętności oddziaływania na podświadomość rozmówcy.
- Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem.
- Zdobędziesz umiejętności skutecznego raportu z klientem.
- Nauczysz się mówić językiem klienta.
- Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
- Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
- Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem
- Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
- Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji klientów.
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
- Nauczysz się wzbudzać zainteresowanie swoimi produktami i usługami.
- Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
- Zdobędziesz umiejętność finalizowania sprzedaży na pierwszym spotkaniu.
- Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem
- Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
- Nauczysz się skutecznie pokonywać obiekcje klientów.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Nauczysz się jak rozpoznawać schematy decyzyjne klientów.
- Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji klientów.
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
- Nauczysz się wzbudzać zainteresowanie swoimi produktami i usługami.
- Zdobędziesz umiejętności zwiększania swojej wiarygodność w rozmowach z klientami.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak zwielokrotnić swoją skuteczność w biznesie.
- Zdobędziesz umiejętności większego oddziaływania na podświadomość rozmówcy.
- Nauczysz się jak zwiększyć swoją siłę argumentacji.
- Zdobędziesz umiejętność wykorzystania kotwiczenia w biznesie.
- Nauczysz się mówić hipnotycznym językiem.
- Dowiesz się jak zmienić swoje przekonania by łatwiej osiągać ambitne cele
- Posiądziesz umiejętności pisania hipnotycznych tekstów marketingowych.
- Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji przy pomocy zaawansowanych technik NLP.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Poznasz złożoność procesów decyzyjnych w innych działach firmy,
- Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy poszczególnymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: marketing, sprzedaż, dystrybucja, HR, finanse, produkcja, by lepiej wdrażać plany na poziomie własnego działu, uwzględniając ich wpływ na pozostałe komórki organizacyjne i firmę jako całość
- Nabędziesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów
- Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i ustalania priorytetów działania
- Zrozumiesz dlaczego i w jaki sposób twoje codzienne decyzje i działania wpływają na inne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
- Sprawdzisz ,czy masz predyspozycje do zarządzania firmą
- Przez praktyczne działanie rozwiniesz umiejętności: pracy w grupie, komunikacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i efektywnego podejmowania decyzji
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak odczytywać i interpretować sprawozdania finansowe i czym gotówka różni się od zysku
- Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i ustalania priorytetów działania (ocena rentowności, płynności, ryzyka, wykorzystania majątku i kapitału)
- Nauczysz się identyfikować krytyczne elementy wpływające na osiągany zysk
- Poznasz relacje przyczynowo-skutkowe, które wpływają na wyniki finansowe firmy
- Zrozumiesz jak działania podejmowane na poziomie poszczególnych obszarów funkcjonalnych firmy takich jak: marketing, dystrybucja, produkcja, zarządzanie zasobami ludzkimi wpływają na sytuację finansową firmy jako całości
- Zrozumiesz dlaczego i w jaki sposób twoje codzienne decyzje i działania wpływają na inne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
- Nabędziesz umiejętność efektywnej komunikacji z osobami z działów finansowych
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Podniesiesz efektywność podejmowania decyzji menedżerskich na poziomie strategicznym i operacyjnym poprzez rozwój orientacji biznesowej obejmującej umiejętności:
- szybkiego analizowania i podejmowania trafnych decyzji,
- logicznego myślenia,
- kreatywności,
- przedsiębiorczości
- otwartości na pomysły innych osób,
- komunikacji i negocjacji w grupie,
- działania w środowisku zmiany.
- Sprawdzisz efekty wdrażania różnych strategii biznesowych, których realizacja nie jest możliwa lub jest zbyt ryzykowna w warunkach własnej organizacji,
- Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy poszczególnymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: marketing, sprzedaż, dystrybucja, HR, finanse, produkcja by lepiej wdrażać plany na poziomie poszczególnych departamentów
- Podniesiesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów,
- Rozwiniesz umiejętność szybkiej analizy finansowej i wyciągania wniosków na podstawie otrzymywanych informacji
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Rozwiniesz umiejętności z zakresu strategicznego zarządzania marketingowego: analizy, planowania, wdrażania i kontroli strategii,
- Sprawdzisz efekty wdrażania różnych strategii marketingowych, których realizacja nie jest możliwa lub jest zbyt ryzykowna w warunkach własnej organizacji,
- Dowiesz się jakie czynniki decydują o sukcesie produktów i usług na rynku i które mają największy wpływ,
- Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy decyzjami marketingowymi a pozostałymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: logistyka, HR, finanse, produkcja, by lepiej wdrażać strategię marketingową, uwzględniając jej wpływ na pozostałe komórki organizacyjne i firmę jako całość
- Poznasz istotę strategicznego zarządzania marketingowego (w przypadku pracowników innych działów) i dowiesz się w jaki sposób wpływa ono na funkcjonowanie twojego departamentu i całej firmy
- Nabędziesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów
- Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji firmy i ustalania priorytetów działania
- Przez praktyczne działanie rozwiniesz umiejętności: pracy w grupie, komunikacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i efektywnego podejmowania decyzji
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak przygotowywać się do spotkań by realizować z łatwością cele sprzedażowe.
- Poznasz zasady biznesowego
- Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
- Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
- Dowiesz się jak ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
- Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
- Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
- Wyrobisz umiejętności komunikowania się z trudnymi klientami.
- Nauczysz się łatwiej i szybciej łagodzić konflikty.
- Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
- Zdobędziesz umiejętności panowania nad emocjami rozmówców.
- Nauczysz się asertywnych zachowań w kontaktach z klientami.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
Dowiesz się jak ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów.
Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się nawiązywać kontakt z klientem by wzbudzić zainteresowanie.
- Zdobędziesz umiejętności przełamywania oporu klienta
- Poznasz techniki skutecznej sprzedaży przez telefon.
- Nauczysz się jak radzić sobie z emocjami klientów.
- Poznasz osobowość klienta i wpływ jej na reakcje ludzkie.
- Nauczysz się rozmawiać z trudnymi osobowościami.
- Nabędziesz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w klientem.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się dlaczego klienci mówią NIE.
- Nauczysz się odróżniać prawdziwe obiekcje od wydumanych.
- Posiądziesz umiejętności kasowania wydumanych obiekcji.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
- Poznasz skuteczne techniki pokonywania obiekcji.
- Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Poznasz różne typy osobowości i ich wpływ na sprzedaż.
- Dowiesz się dlaczego z niektórymi osobami dogadujesz się a z innymi nie możesz znaleźć wspólnego języka
- Nauczysz się jak dopasowywać się do każdego rozmówcy.
- Poznasz i nauczysz się wykorzystywać schematy decyzyjne klientów.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności zastosowania technik wywierania wpływu
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
- Wyrobisz umiejętności komunikowania się z klientem.
- Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
- Nauczysz się być bardziej asertywną wobec żądań klientów
- Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie z klientem.
- Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Pracownicy zwiększą swoją skuteczność.
- Spotkania / telefony handlowe będą przebiegać efektywniej, co przyspieszy zawieranie umów.
- Handlowcy nauczą się, ze oprócz ceny dla klienta ważny jest standard obsługi.
- Sprzedawcy będą bardziej pewni swoich umiejętności i zwiększą motywację do podejmowania wyzwań.
- Wypracujesz dobre nawyki u swoich handlowców.
- Firma będzie szybciej osiągać swoje cele.
- Organizacja podniesie swoją zyskowność.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
– Dowiesz się jak nie dopuszczać do negatywnych emocji klienta
– Nauczysz się rozładowywać negatywne emocje klienta.
– Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania.
– Nauczysz się rozmawiać z trudnymi klientami.
– Nabędziesz umiejętności przełamywania oporu klienta.
– Dowiesz się jak prowadzić rozmowy aby wyprzedzić konkurencję.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się skutecznie i szybko wprowadzać zmiany w firmie
- Dowiesz się jak radzić sobie z konfliktami i oporem pracowników
- Zdobędziesz wiedzę podejmowania właściwych decyzji
- Nauczysz się szybko zdobywać autorytet podwładnych
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę pomaga w utrzymaniu wysokiego zaangażowania podwładnych
- Firma będzie skuteczniej zarządzana
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się szybko zdobywać autorytet podwładnych.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę pomaga w utrzymaniu wysokiego zaangażowania podwładnych
- Nauczysz się jak właściwie stawiać cele pracownikom aby były szybko i właściwie realizowane.
- Poznasz metody pozafinansowej motywacji pracowników.
- Dowiesz się jak radzić sobie z konfliktami i oporem pracowników
- Zdobędziesz wiedzę jak zwiększać efektywność pracowników.
- Nauczysz się jak skuteczniej zarządzać nowymi zespołami ludzi.
- Firma będzie łatwiej realizować swoje cele.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się, jak działają efektywne zespoły.
- Zdobędziesz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi.
- Nauczysz się rozmawiać z przeciwnymi do Ciebie typami osobowości.
- Nauczysz się wspólnie pracować podczas spotkań i narad roboczych.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą zasad organizacji pracy w zespole.
- Poznasz swoje mocne strony podczas pracy w zespole.
- Przekonasz się, że w grupie można osiągnąć więcej niż pracując indywidualnie.
- Dowiesz się, jak ustalić wspólne cele dla pracy zespołu.
- Wypracujesz wspólne standardy pracy dla całego zespołu.
- Dowiesz się, jak zorganizować proces zarządzania wiedzą w zespole.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się tworzyć jeszcze lepsze relacje ze współpracownikami.
- Zdobędziesz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi.
- Nauczysz się rozmawiać z przeciwnymi do Ciebie typami osobowości.
- Dowiesz się jak rozmawiać na trudne tematy.
- Dowiesz się jak stworzyć jeszcze bardziej efektywny zespół.
- Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie
- ze współpracownikami.
- Nauczysz się jak szybko zmieniać niewłaściwe zachowania innych.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się umiejętności właściwego definiowania problemów w firmie.
- Nabędziesz umiejętności podejmowania właściwych decyzji i tworzenie planu działań.
- Nauczysz się wykorzystywać potencjał swoich podwładnych do rozwiązywania problemów w firmie.
- Zdobędziesz umiejętności kreatywnego myślenia i znajdywania optymalnych rozwiązań i pomysłów.
- Nauczysz się unikać niepotrzebnych konfliktów.
- Dowiesz jak radzić sobie z emocjami podwładnych.
- Nabędziesz umiejętności korygowania zachowań podwładnych.
- Nauczysz się komunikacji nastawionej na rozwiązywanie konfliktów.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się łatwiej osiągać cele firmy.
- Dowiesz się jak motywować zespół w trudnych sytuacjach.
- Nauczysz się prezentować niepopularne decyzje podwładnym.
- Poznasz swoje mocne strony podczas pracy w trudnych sytuacjach.
- Zdobędziesz umiejętności pracy z oporem pracowników.
- Poznasz rolę inteligencji emocjonalnej w sytuacjach kryzysowych.
- Nauczysz się łatwiej podejmować trudne decyzje.
- Dowiesz się jak angażować zespół w rozwiązywanie problemów firmowych.
- Poznasz metody znajdywania optymalnych rozwiązań.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się lepiej radzić z porażką, aby zawsze być zmotywowanym do pracy,
- co przekłada się na długotrwałą efektywność.
- Zdobędziesz umiejętności, jak skutecznie radzić sobie z odmową, krytyką, stresem
- i konfliktem, co wzmacnia poczucie własnej wartości i pomaga oddziaływać na ludzi
- w atmosferze obopólnych korzyści.
- Nabędziesz kompetencje emocjonalne pomagające przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu wśród zespołu, co przekłada się na większą wydajność w pracy.
- Nauczysz się wykorzystywać inteligencję emocjonalną dla poprawy własnego samopoczucia, dzięki czemu będziesz bardziej charyzmatycznym liderem.
- Pracownicy zwiększą swoją skuteczność.
- Firma będzie szybciej i łatwiej osiągać swoje cele.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zainteresowanie słuchaczy.
- Nauczysz się jak zrobić szybko piorunujące wrażenie i epatować pozytywną energią przyciągająca ludzi.
- Dowiesz się jak maksymalnie przykuć uwagę na Twojej prezentacji.
- Nabędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania.
- Posiądziesz umiejętności przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
- Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.
- Nauczysz się przygotowywać ciekawe slajdy.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak zbudować zmotywowany zespół.
- Nauczysz się jak integrować zespół.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności jak motywować zespół do realizacji zadań.
- Nauczysz się wykorzystywać najmocniejsze strony Twoich podwładnych.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak komunikować się z podwładnymi, by motywować ich do pracy.
- Nauczysz się delegować zadania.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się tworzyć skuteczny zespół sprzedażowy.
- Dowiesz się jak zarządzać grupą sprzedażową.
- Nauczysz się umiejętności stawiania celów podwładnym zgodnych z założeniami finansowymi firmy.
- Zdobędziesz wiedzę jak tworzyć efektywną strukturę handlową.
- Nabędziesz umiejętności inspirowania innych w codziennej pracy w obszarze sprzedaży.
- Nauczysz się jak podzielić terytorium by zmaksymalizować pokrycie rynku.
- Dowiesz się jak kontrolować handlowców.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Nauczysz się umiejętności kompleksowego i efektywnego zarządzania projektem.
- Nabędziesz umiejętności opracowania harmonogramu prac dla zespołu i kierownictwa, monitorowania i raportowania postępu prac.
- Zdobędziesz umiejętność efektywnego działania i komunikacji w ramach grupy projektowej.
- Będziesz potrafił stosować nowowczesne techniki w ramach zarządzania projektem.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak zarządzać grupą sprzedażową.
- Nauczysz się jak motywować zespół przez cele.
- Zdobędziesz wiedzę jak tworzyć strukturę handlową.
- Nauczysz się jak podzielić terytorium by zmaksymalizować pokrycie rynku.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak komunikować się z handlowcami by motywować ich do pracy.
- Nauczysz się jak tworzyć raporty i kontrolować handlowców.
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015
« Poprzednia strona —
Następna strona »