Gaum logo

Alchemia perswazji cz.I – Jak skutecznie zjednywać sobie ludzi, aby realizowali Twoje pomysły.

  • Poznasz i zrozumiesz schematy myślenia rozmówcy.
  • Nauczysz się skutecznie „nadawać na tych samych falach” co Twój rozmówca.
  • Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufanie rozmówcy.
  • Nauczysz się mówić takim językiem aby trafiać do umysłu i podświadomości rozmówcy.
  • Nauczysz się unikać słów, które „torpedują” Twój przekaz.
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego przekonywania do swoich racji.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Finanse dla finansistów. Jak skutecznie zarządzać finansami.

  • Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia finansowe do lepszego zarządzania firmą.
  • Nauczysz się jeszcze lepiej analizować sytuację finansową firmy.
  • Zdobędziesz szczegółową wiedzę na temat analizy bilansu i sprawozdań finansowych firmy.
  • Nauczysz się planować wydatki firmy.
  • Będziesz potrafił skutecznie panować nad płynnością finansową firmy.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Controlling. Zarządzaj pieniędzmi jak dobry gospodarz.

  • Dowiesz się jak stworzyć dobrze funkcjonujący system controllingu.
  • Zdobędziesz umiejętności wdrażania projektu controllingu w firmie.
  • Nauczysz się umiejętności skutecznego panowania nad finansami firmy.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Przełamywanie oporu w biznesie. Jak dogadywać się w beznadziejnych na pozór sytuacjach.

  • Dowiesz skąd bierze się opór klienta i jaki ma wpływ na biznes.
  • Zdobędziesz umiejętność dogadywania się z trudnymi klientami.
  • Nauczysz się panować nad negatywnymi emocjami klienta.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
  • Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
  • Nauczysz się szybko zaciekawiać publiczność w czasie prezentacji.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Praktyk NLP w biznesie. Sięgaj tam gdzie inni nawet nie zaglądają.

  • Dowiesz się jak podnieść swoją skuteczność w biznesie.
  • Zdobędziesz umiejętności oddziaływania na podświadomość rozmówcy.
  • Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem.
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego raportu z klientem.
  • Nauczysz się mówić językiem klienta.
  • Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
  • Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

NLP w sprzedaży i negocjacjach. Jak osiągnąć więcej i szybciej niż konkurencja.

  • Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
  • Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem
  • Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
  • Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

NLP w biznesie. Jak szybciej niż konkurencja dogadywać się z klientami.

  • Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji klientów.
  • Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
  • Nauczysz się wzbudzać zainteresowanie swoimi produktami i usługami.
  • Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
  • Zdobędziesz umiejętność finalizowania sprzedaży na pierwszym spotkaniu.
  • Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
  • Nauczysz się skutecznie pokonywać obiekcje klientów.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

NLP a podejmowanie decyzji. Co zrobić, żeby klient chciał podjąć korzystną dla Ciebie decyzję.

  • Nauczysz się jak rozpoznawać schematy decyzyjne klientów.
  • Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
  • Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji klientów.
  • Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
  • Nauczysz się wzbudzać zainteresowanie swoimi produktami i usługami.
  • Zdobędziesz umiejętności zwiększania swojej wiarygodność w rozmowach z klientami.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Mistrz NLP w biznesie. Jak zostać niedoścignionym wzorem dla konkurencji.

  • Dowiesz się jak zwielokrotnić swoją skuteczność w biznesie.
  • Zdobędziesz umiejętności większego oddziaływania na podświadomość rozmówcy.
  • Nauczysz się jak zwiększyć swoją siłę argumentacji.
  • Zdobędziesz umiejętność wykorzystania kotwiczenia w biznesie.
  • Nauczysz się mówić hipnotycznym językiem.
  • Dowiesz się jak zmienić swoje przekonania by łatwiej osiągać ambitne cele
  • Posiądziesz umiejętności pisania hipnotycznych tekstów marketingowych.
  • Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji przy pomocy zaawansowanych technik NLP.

Artur Pleskot 17 kwietnia, 2015

Związki zawodowe oraz prowadzenie sporów zbiorowych.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Odpowiedzialność pracownika oraz odpowiedzialność pracodawcy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Dodatkowe umowy w ramach stosunku pracy: Zakaz konkurencji, Odpowiedzialność materialna, Używanie samochodu prywatnego do celów służbowych, umowa o dokształcanie.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Elastyczne formy zatrudnienia.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Mobbing i molestowanie – ujęcie psychologiczne i prawne.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Działalność socjalna

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zwolnienia grupowe

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Urlopy wypoczynkowe i inne usprawiedliwione nieobecności w pracy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Czas pracy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Uprawnienia związane z macierzyństwem i rodzicielstwem.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zatrudnianie młodocianych.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Wynagrodzenia z pracę i inne świadczenia związane ze stosunkiem pracy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Stosunek pracy a umowy cywilnoprawne.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Efektywna współpraca w firmie. Jak zburzyć organizacyjne silosy i wdrożyć efektywną komunikację w firmie.

  • Poznasz  złożoność procesów decyzyjnych w innych działach firmy,
  • Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy poszczególnymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: marketing, sprzedaż, dystrybucja, HR, finanse, produkcja, by lepiej wdrażać plany na poziomie własnego działu, uwzględniając ich wpływ na pozostałe komórki organizacyjne i firmę jako całość
  • Nabędziesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów
  • Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i ustalania priorytetów działania
  • Zrozumiesz dlaczego i w jaki sposób twoje codzienne decyzje i  działania wpływają na inne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • Sprawdzisz ,czy masz predyspozycje do zarządzania firmą
  • Przez praktyczne działanie rozwiniesz umiejętności: pracy w grupie, komunikacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i efektywnego podejmowania decyzji

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Finanse dla każdego. Jak wykorzystywać wiedzę o finansach na poziomie własnego stanowiska.

  • Dowiesz się jak odczytywać i interpretować sprawozdania finansowe i czym gotówka różni się od zysku
  • Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i ustalania priorytetów działania (ocena rentowności, płynności, ryzyka, wykorzystania majątku i  kapitału)
  • Nauczysz się identyfikować krytyczne elementy wpływające na osiągany zysk
  • Poznasz relacje przyczynowo-skutkowe, które wpływają na wyniki finansowe firmy
  • Zrozumiesz jak działania podejmowane na poziomie poszczególnych obszarów funkcjonalnych firmy takich jak: marketing, dystrybucja, produkcja, zarządzanie zasobami ludzkimi wpływają na sytuację finansową firmy jako całości
  • Zrozumiesz dlaczego i w jaki sposób twoje codzienne decyzje i  działania wpływają na inne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • Nabędziesz umiejętność efektywnej komunikacji z osobami z działów finansowych

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Orientacja biznesowa. Jak skutecznie rozwijać kluczowe umiejętności menedżerskie.

  • Podniesiesz efektywność podejmowania decyzji menedżerskich na poziomie strategicznym i operacyjnym poprzez rozwój orientacji biznesowej  obejmującej umiejętności:
    • szybkiego analizowania i podejmowania trafnych decyzji, 
    • logicznego myślenia, 
    • kreatywności, 
    • przedsiębiorczości
    • otwartości na pomysły innych osób, 
    • komunikacji i negocjacji w grupie, 
    • działania w środowisku zmiany. 
  • Sprawdzisz efekty wdrażania różnych strategii biznesowych, których realizacja nie jest możliwa lub jest zbyt ryzykowna w warunkach własnej organizacji,
  • Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy poszczególnymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: marketing, sprzedaż, dystrybucja, HR, finanse, produkcja by lepiej wdrażać plany na poziomie poszczególnych departamentów
  • Podniesiesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów,
  • Rozwiniesz umiejętność szybkiej analizy finansowej i wyciągania wniosków na podstawie otrzymywanych informacji

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Efektywne zarządzanie marketingowe, Jak budować przewagę konkurencyjną na rynku.

  • Rozwiniesz umiejętności z zakresu strategicznego zarządzania marketingowego: analizy, planowania, wdrażania i kontroli  strategii,
  • Sprawdzisz efekty wdrażania różnych strategii marketingowych, których realizacja nie jest możliwa lub jest zbyt ryzykowna w warunkach własnej organizacji,
  • Dowiesz się jakie czynniki decydują o sukcesie produktów i usług na rynku i które mają największy wpływ,
  • Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy decyzjami marketingowymi a pozostałymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: logistyka, HR, finanse, produkcja, by lepiej wdrażać strategię marketingową, uwzględniając jej wpływ na pozostałe komórki organizacyjne i firmę jako całość 
  • Poznasz istotę  strategicznego zarządzania marketingowego (w przypadku pracowników innych działów) i dowiesz się w jaki sposób wpływa ono na funkcjonowanie twojego departamentu i całej firmy
  • Nabędziesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów
  • Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji firmy i ustalania priorytetów działania
  • Przez praktyczne działanie rozwiniesz umiejętności: pracy w grupie, komunikacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i efektywnego podejmowania decyzji

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Skuteczny handlowiec. Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe.

  • Dowiesz się jak przygotowywać się do spotkań by realizować z łatwością cele sprzedażowe. 
  • Poznasz zasady biznesowego 
  • Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
  • Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
  • Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Trudny klient. Jak zmienić wroga w przyjaciela.

  • Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu  z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
  •  Wyrobisz umiejętności komunikowania się z trudnymi klientami. 
  • Nauczysz się  łatwiej i szybciej łagodzić konflikty.
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
  • Zdobędziesz umiejętności panowania nad emocjami rozmówców.
  • Nauczysz się asertywnych zachowań w kontaktach z klientami.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Perswazyjne techniki sprzedaży.

Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
Nauczysz się  łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
Dowiesz się jak  ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów.
Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Techniki sprzedaży. Jak szybko stać się skutecznym handlowcem

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zdobywanie klientów. Jak szybko pozyskać klientów konkurencji.

  • Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami.
  • Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
  • Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
  • Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Telemarketing. Jak skutecznie pozyskiwać klientów przez telefon.

  • Nauczysz się nawiązywać kontakt z klientem by wzbudzić zainteresowanie.
  • Zdobędziesz umiejętności przełamywania oporu klienta
  • Poznasz techniki skutecznej sprzedaży przez telefon.
  • Nauczysz się jak radzić sobie z emocjami klientów.
  • Poznasz osobowość klienta i wpływ jej na reakcje ludzkie.
  • Nauczysz się rozmawiać z trudnymi osobowościami.
  • Nabędziesz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w klientem.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Pogromca obiekcji. Jak radzić sobie z „nie” klienta.

  • Dowiesz się dlaczego klienci mówią NIE.
  • Nauczysz się odróżniać prawdziwe obiekcje od wydumanych.
  • Posiądziesz umiejętności kasowania wydumanych obiekcji.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
  • Poznasz skuteczne techniki pokonywania obiekcji.
  • Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Osobowść klienta a sprzedaż. Dlaczego tylko niektózy handlowcy dogadują się z prawie każdym klientem?

  • Poznasz różne typy osobowości i ich wpływ na sprzedaż.
  • Dowiesz się dlaczego z niektórymi osobami dogadujesz się a z innymi nie możesz znaleźć wspólnego języka
  • Nauczysz się jak dopasowywać się do każdego rozmówcy.
  • Poznasz i nauczysz się wykorzystywać schematy decyzyjne klientów.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności zastosowania technik wywierania wpływu

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Obsługa klienta. Co zrobić, aby kliencie wracali i polecali Twoją firmę innym.

  • Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy.
  • Wyrobisz umiejętności komunikowania się z klientem.
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
  • Nauczysz się być bardziej asertywną wobec żądań klientów
  • Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie z klientem.
  • Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Etapy wizyty handlowej. Jak skutecznie i szybko osiągnąć ambitne cele firmy.

  • Pracownicy zwiększą swoją skuteczność.
  • Spotkania / telefony handlowe będą przebiegać efektywniej, co przyspieszy zawieranie umów.
  • Handlowcy nauczą się, ze oprócz ceny dla klienta ważny jest standard obsługi.
  • Sprzedawcy będą bardziej pewni swoich umiejętności i zwiększą motywację do podejmowania wyzwań.
  • Wypracujesz dobre nawyki u swoich handlowców.
  • Firma będzie szybciej osiągać swoje cele.
  • Organizacja podniesie swoją zyskowność.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Emocje w negocjacjach. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i podpisać najlepszy kontrakt.

– Dowiesz się jak nie dopuszczać do negatywnych emocji klienta
– Nauczysz się rozładowywać negatywne emocje klienta.
– Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania.
– Nauczysz się rozmawiać z trudnymi klientami.
– Nabędziesz umiejętności przełamywania oporu klienta.
– Dowiesz się jak prowadzić rozmowy aby wyprzedzić konkurencję.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Przywództwo. Dlaczego tylko niektózy szefowie cieszą się autorytetem podwładnych.

  • Nauczysz się skutecznie i szybko wprowadzać zmiany w firmie
  • Dowiesz się jak radzić sobie z konfliktami i oporem pracowników
  • Zdobędziesz wiedzę podejmowania właściwych decyzji
  • Nauczysz się szybko zdobywać autorytet podwładnych
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę pomaga w utrzymaniu wysokiego zaangażowania podwładnych
  • Firma będzie skuteczniej  zarządzana

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Skuteczny lider. Dlaczego tylko niektórzy menedżerowie zawsze osiągają planowane cele.

  • Nauczysz się szybko zdobywać autorytet podwładnych.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę pomaga w utrzymaniu wysokiego zaangażowania podwładnych
  • Nauczysz się jak właściwie stawiać cele pracownikom aby były szybko i właściwie realizowane.
  • Poznasz metody pozafinansowej motywacji pracowników.
  • Dowiesz się jak radzić sobie z konfliktami i oporem pracowników
  • Zdobędziesz wiedzę jak zwiększać efektywność pracowników.
  • Nauczysz się jak skuteczniej zarządzać nowymi zespołami ludzi.
  • Firma będzie łatwiej realizować swoje cele.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Budowanie zespołu. Jak stworzyć z ludzi w firmie „Dream Team”.

  • Dowiesz się, jak działają efektywne zespoły.
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego  komunikowania się z ludźmi.
  • Nauczysz się rozmawiać z  przeciwnymi do Ciebie typami osobowości.
  • Nauczysz się  wspólnie pracować podczas spotkań i narad roboczych.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą zasad organizacji pracy w zespole.
  • Poznasz swoje mocne strony podczas pracy w zespole.
  • Przekonasz się, że w grupie można osiągnąć więcej niż pracując indywidualnie. 
  • Dowiesz się, jak ustalić wspólne cele dla pracy zespołu.
  • Wypracujesz wspólne standardy pracy dla całego zespołu.
  • Dowiesz się, jak zorganizować proces zarządzania wiedzą w zespole.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Skuteczna komunikacja wewnętrzna. Jak stworzyć z firmy komunikacyjne „Perpetum Mobile”

  • Nauczysz się tworzyć jeszcze lepsze  relacje ze współpracownikami.
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego  komunikowania się z ludźmi.
  • Nauczysz się rozmawiać z  przeciwnymi do Ciebie typami osobowości.
  • Dowiesz się jak rozmawiać na trudne tematy.
  • Dowiesz się jak stworzyć jeszcze bardziej efektywny zespół.
  • Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie 
  • ze współpracownikami.
  • Nauczysz się jak szybko  zmieniać niewłaściwe zachowania innych.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zarządzanie konfliktem. Jak skutecznie rozwiązywać problemy w firmie.

  • Nauczysz się  umiejętności właściwego definiowania problemów w firmie.
  • Nabędziesz  umiejętności podejmowania właściwych decyzji i tworzenie planu działań.
  • Nauczysz się wykorzystywać potencjał swoich podwładnych do rozwiązywania problemów w firmie.
  • Zdobędziesz umiejętności kreatywnego myślenia i znajdywania optymalnych rozwiązań i pomysłów.
  • Nauczysz się  unikać niepotrzebnych konfliktów.
  • Dowiesz jak radzić sobie z emocjami podwładnych.
  • Nabędziesz umiejętności korygowania zachowań podwładnych.
  • Nauczysz się komunikacji nastawionej na rozwiązywanie konfliktów.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Efektywny zespół. Jak wspólnie osiągnąć ambitne cele firmowe w procesie zmian.

  • Nauczysz się łatwiej osiągać cele firmy.
  • Dowiesz się jak motywować zespół w trudnych sytuacjach.
  • Nauczysz się  prezentować niepopularne decyzje podwładnym.
  • Poznasz swoje mocne strony podczas pracy w trudnych sytuacjach.
  • Zdobędziesz umiejętności pracy z oporem pracowników.
  • Poznasz rolę inteligencji emocjonalnej w sytuacjach kryzysowych.
  • Nauczysz się  łatwiej podejmować trudne decyzje.
  • Dowiesz się  jak angażować zespół w rozwiązywanie problemów firmowych.
  • Poznasz metody znajdywania optymalnych rozwiązań.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Jak być jeszcze bardziej skutecznym pracownikiem.

  • Nauczysz się lepiej radzić z porażką, aby zawsze być  zmotywowanym do pracy,
  • co przekłada się na długotrwałą efektywność.
  • Zdobędziesz umiejętności, jak skutecznie  radzić sobie z odmową, krytyką, stresem
  • i konfliktem, co wzmacnia poczucie własnej wartości i pomaga oddziaływać na ludzi
  • w atmosferze obopólnych korzyści.
  • Nabędziesz kompetencje  emocjonalne pomagające przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu wśród zespołu, co przekłada się na większą wydajność w pracy.
  • Nauczysz się wykorzystywać inteligencję emocjonalną dla poprawy własnego samopoczucia,  dzięki czemu będziesz bardziej charyzmatycznym liderem.
  • Pracownicy zwiększą swoją skuteczność.
  • Firma będzie szybciej i łatwiej osiągać swoje cele.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Sztuka magnetycznej prezentacji. Jak skutecznie przekonywać innych do swoich pomysłów.

  • Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zainteresowanie słuchaczy.
  • Nauczysz się jak zrobić szybko piorunujące wrażenie i epatować pozytywną energią przyciągająca ludzi.
  • Dowiesz się jak maksymalnie przykuć uwagę na Twojej prezentacji.
  • Nabędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania.
  • Posiądziesz umiejętności przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pokonywania obiekcji.
  • Nauczysz się skutecznie argumentować w rozmowie z klientem.
  • Nauczysz się przygotowywać ciekawe slajdy.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie niedoścignionym wzorem dla innych.

  • Dowiesz się jak zbudować zmotywowany zespół.
  • Nauczysz się jak integrować zespół.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności jak motywować zespół do realizacji zadań.
  • Nauczysz się wykorzystywać najmocniejsze strony Twoich podwładnych.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę, jak komunikować się z podwładnymi, by motywować ich do pracy.
  • Nauczysz się delegować zadania.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zarządzanie sprzedażą. Jak skutecznie osiągać wyznaczone cele.

  • Nauczysz się tworzyć skuteczny zespół sprzedażowy.
  • Dowiesz się jak zarządzać grupą sprzedażową.
  • Nauczysz się umiejętności stawiania celów podwładnym zgodnych z założeniami finansowymi firmy.
  • Zdobędziesz wiedzę jak tworzyć efektywną strukturę handlową.
  • Nabędziesz umiejętności inspirowania innych w codziennej pracy w obszarze sprzedaży.
  • Nauczysz się jak podzielić terytorium by zmaksymalizować pokrycie rynku.
  • Dowiesz się jak kontrolować handlowców.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zarządzanie projektami. Jak zaplanować sukces firmy.

  • Nauczysz się umiejętności kompleksowego i efektywnego zarządzania projektem.
  • Nabędziesz umiejętności opracowania harmonogramu prac dla zespołu i kierownictwa, monitorowania i raportowania postępu prac.
  • Zdobędziesz umiejętność efektywnego działania i komunikacji w ramach grupy projektowej.
  • Będziesz potrafił stosować nowowczesne techniki w ramach zarządzania projektem.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

Zarządzanie grupą handlowców. Jak stworzyć sprzedażowy „dream team”.

  • Dowiesz się jak zarządzać grupą sprzedażową.
  • Nauczysz się jak motywować zespół przez cele.
  • Zdobędziesz wiedzę jak tworzyć strukturę handlową.
  • Nauczysz się jak podzielić terytorium by zmaksymalizować pokrycie rynku.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak komunikować się z handlowcami by motywować ich do pracy.
  • Nauczysz się jak tworzyć raporty i kontrolować handlowców.

Artur Pleskot 15 kwietnia, 2015

« Poprzednia stronaNastępna strona »
Zobacz dla kogo pracowaliśmy