- Nauczysz się sformułować misję strategiczną przedsiębiorstwa.
- Będziesz potrafił ocenić pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku oraz wybrać właściwą dla niego opcję strategiczną.
- Będziesz umiał przetwarzać zebrane informacje i wyciągać z nich wnioski służące ocenie potencjału oraz pozycji przedsiębiorstwa.
- Dowiesz się jak dokonać analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa.
- Będziesz umiał dokonać analizy otoczenia przedsiębiorstwa.
- Nauczysz się jak przekazać wyniki analizy strategicznej pracownikom przedsiębiorstwa.
- Dowiesz się jak ocenić gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzania zmian.
- Będziesz potrafił zainicjować zmiany i zostać liderem ich wprowadzenia w przedsiębiorstwie.
- Nauczysz się jak zdefiniować i wyjaśnić kierunek i skutki planowanych zmian.
- Dowiesz się jak dbać o efektywność procesu zmian, uwzględniając stronę kosztów i korzyści.
- Zdobędziesz umiejętność komunikowania procesu zmian w przedsiębiorstwie, dobierając skuteczne kanały, techniki i treść komunikatów.
- Nauczysz się identyfikować źródła oporu wobec zmian w przedsiębiorstwie i projektować działania służące jego przezwyciężeniu.
Artur Pleskot
20 września, 2019