Etapy wizyty handlowej. Jak skutecznie i szybko osiągnąć ambitne cele firmy.

KORZYŚCI
  • Pracownicy zwiększą swoją skuteczność.
  • Spotkania / telefony handlowe będą przebiegać efektywniej, co przyspieszy zawieranie umów.
  • Handlowcy nauczą się, ze oprócz ceny dla klienta ważny jest standard obsługi.
  • Sprzedawcy będą bardziej pewni swoich umiejętności i zwiększą motywację do podejmowania wyzwań.
  • Wypracujesz dobre nawyki u swoich handlowców.
  • Firma będzie szybciej osiągać swoje cele.
  • Organizacja podniesie swoją zyskowność.
ZAKRES SZKOLENIA:

1. Kategoryzacja klientów:

  • Czynniki ekonomiczne.
  • Czynniki marketingowe.
  • Czynniki „ludzkie”, relacyjne, które należy brać pod uwagę przy ocenie klienta i budowaniu standardów.
  • Mierniki i kryteria oceny klientów.

2. Planowanie:

  • Jak się przygotować.
  • Cele- szanujesz czas swój i klienta.
  • Częstotliwość spotkań z klientem.
  • Jakie działania należy podejmować u klientów ( informowanie, merchandising, szkolenie personelu), częstotliwość tych działań, standardy działań.
  • Jakie informacje należy zbierać u klientów.

3. Rozmowa handlowa:

  • Jak budować relacje.
  • Jak się zachowywać u klientów.
  • Jak zbierać informację u klientów.
  • Jak prezentować produkt.
  • Jak zamykać wizytę.

4. Merchandising:

  • Co to znaczy dobry merchandising?
  • Standardy merchandisingowe.

5. Co po sprzedaży:

  • Raportowanie sprzedaży.
  • Analiza wizyty i współpracy z klientem.

6. Kryteria oceny pracy:

  • Wypracowanie standardu formularza rozmowy handlowej/ wizyty coachingowej.
  • Raport coachingowy.

Aktualności

Nasza praca polega na dzieleniu się wiedzą, by inni osiągali swoje cele biznesowe. Robimy to na sali szkoleniowej, ale również w internecie – skorzystaj z naszej wiedzy, wchodząc na bloga prowadzonego przez naszych trenerów.

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl