- Poznasz złożoność procesów decyzyjnych w innych działach firmy,
- Zrozumiesz istotę powiązań funkcjonalnych pomiędzy poszczególnymi obszarami operacyjnymi firmy takimi jak: marketing, sprzedaż, dystrybucja, HR, finanse, produkcja, by lepiej wdrażać plany na poziomie własnego działu, uwzględniając ich wpływ na pozostałe komórki organizacyjne i firmę jako całość
- Nabędziesz umiejętność prognozowania i zarządzenia w warunkach ograniczonych zasobów
- Zdobędziesz umiejętność samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i ustalania priorytetów działania
- Zrozumiesz dlaczego i w jaki sposób twoje codzienne decyzje i działania wpływają na inne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
- Sprawdzisz ,czy masz predyspozycje do zarządzania firmą
- Przez praktyczne działanie rozwiniesz umiejętności: pracy w grupie, komunikacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i efektywnego podejmowania decyzji
Artur Pleskot
15 kwietnia, 2015