Podszkolenia

1 2 3 4 5 Dalej
Emocje w negocjacjach. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i podpisać najlepszy kontrakt.
Emocje w negocjacjach. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi i podpisać najlepszy kontrakt.

KORZYŚCI – Dowiesz się jak nie dopuszczać do negatywnych emocji klienta – Nauczysz się rozładowywać negatywne emocje klienta. – Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania. – Nauczysz się rozmawiać z trudnymi klientami. – Nabędziesz umiejętności przełamywania oporu klienta. – Dowiesz się jak prowadzić rozmowy aby wyprzedzić konkurencję. ZAKRES SZKOLENIA: 1. Jak nie dopuścić do powstania emocji […]

Czytaj dalej

Negocjacje Handlowe Poziom Podstawowy. Dlaczego tylko niektórzy potrafią zawsze wynegocjować dobre umowy.
Negocjacje Handlowe Poziom Podstawowy. Dlaczego tylko niektórzy potrafią zawsze wynegocjować dobre umowy.

KORZYŚCI Nauczysz się  kiedy i jak rozmawiać o cenie. Dowiesz się jak negocjować optymalne kontrakty. Poznasz zasady optymalnego przetargu negocjacyjnego. Zdobędziesz umiejętności dawania ludziom satysfakcji w negocjacjach. Nauczysz się szybciej finalizować rozmowy handlowe. Dowiesz się, jak bronić ceny. ZAKRES SZKOLENIA: 1. Podstawy skutecznych negocjacji: Mentalność skutecznego negocjatora. Osobowość a wynik negocjacji. Cechy skutecznego negocjatora. Style […]

Czytaj dalej

Komunikacja interpersonalna. Dlaczego tylko niektórzy dogadują się z prawie każdym.
Komunikacja interpersonalna. Dlaczego tylko niektórzy dogadują się z prawie każdym.

KORZYŚCI Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu ludźmi. Wyrobisz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi. Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami osób. Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową. Nauczysz się być osobą bardziej asertywną wobec żądań innych. Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie z ludźmi. ZAKRES SZKOLENIA: 1. Zasady skutecznej komunikacji pomiędzy ludźmi: […]

Czytaj dalej

E-marketing w praktyce. Skuteczna promocja online twojej firmy.
E-marketing w praktyce. Skuteczna promocja online twojej firmy.

KORZYŚCI Poznasz budowę skutecznej strony internetowej Dowiesz się, jak wypromować swoja firmę w Internecie Nauczysz się badać statystyki wejść oraz skuteczność reklamy internetowej Nauczysz się analizować, które działania przynoszą najlepsze rezultaty Nauczysz się pisać chwytliwe treści na swoją stronę Poznasz techniki pomagające w realizacji celu kampanii Dowiesz się, jak pisać wiadomości e-mail, aby odbiorcy je […]

Czytaj dalej

Firma w czasie zmiany. Jak szybko i z sukcesem wprowadzić zmiany w firmie.
Firma w czasie zmiany. Jak szybko i z sukcesem wprowadzić zmiany w firmie.

KORZYŚCI Nauczysz się sformułować misję strategiczną przedsiębiorstwa. Będziesz potrafił ocenić pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku oraz wybrać właściwą dla niego opcję strategiczną. Będziesz umiał przetwarzać zebrane informacje i wyciągać z nich wnioski służące ocenie potencjału oraz pozycji przedsiębiorstwa. Dowiesz się jak dokonać analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa. Będziesz umiał dokonać analizy otoczenia przedsiębiorstwa. Nauczysz się jak […]

Czytaj dalej

Etapy wizyty handlowej. Jak skutecznie i szybko osiągnąć ambitne cele firmy.
Etapy wizyty handlowej. Jak skutecznie i szybko osiągnąć ambitne cele firmy.

KORZYŚCI Pracownicy zwiększą swoją skuteczność. Spotkania / telefony handlowe będą przebiegać efektywniej, co przyspieszy zawieranie umów. Handlowcy nauczą się, ze oprócz ceny dla klienta ważny jest standard obsługi. Sprzedawcy będą bardziej pewni swoich umiejętności i zwiększą motywację do podejmowania wyzwań. Wypracujesz dobre nawyki u swoich handlowców. Firma będzie szybciej osiągać swoje cele. Organizacja podniesie swoją […]

Czytaj dalej

Obsługa klienta. Co zrobić, aby kliencie wracali i polecali Twoją firmę innym.
Obsługa klienta. Co zrobić, aby kliencie wracali i polecali Twoją firmę innym.

KORZYŚCI Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu z klientem i jego wpływ na postrzeganie całej firmy. Wyrobisz umiejętności komunikowania się z klientem. Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową. Nauczysz się być bardziej asertywną wobec żądań klientów Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie z klientem. Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów ZAKRES SZKOLENIA: […]

Czytaj dalej

Stres w pracy. Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Stres w pracy. Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach.

KORZYŚCI Dowiesz się jak definiować i opisywać przebieg reakcji na czynnik stresotwórczy. Będziesz umiał rozpoznawać symptomy odczuwanego stresu. Nauczysz się identyfikować czynniki ryzyka związane z treścią oraz z kontekstem pracy. Będziesz umiał przeprowadzać ocenę zagrożeń związanych ze stresem w swoim miejscu pracy. Dowiesz się jakie można zastosować aktywne i pasywne metody radzenia sobie ze stresem […]

Czytaj dalej

Social media w służbie promocji Twojej firmy
Social media w służbie promocji Twojej firmy

KORZYŚCI Poznasz najważniejsze media społecznościowe Dowiesz się, w których mediach warto się znaleźć Nauczysz się jak skutecznie pozyskać wielu odbiorców Poznasz czym jest marketing wirusowy i jak go poprowadzić, aby nikt nie wiedział, że jest to reklama Nauczysz się pisać posty przyciągające użytkowników Dowiesz się dlaczego niektóre posty widzisz częściej niż inne Poznasz najważniejsze cechy […]

Czytaj dalej

Power Point. Narzędzie przekonywującego menedżera.
Power Point. Narzędzie przekonywującego menedżera.

KORZYŚCI Nauczysz się jak tworzyć atrakcyjne wizualnie prezentacje, które pozwolą przyciągnąć uwagę widza i słuchacza. Posiądziesz umiejętności efektywnego wykorzystania narzędzi aplikacji PowerPoint 2007. Nauczysz się, jak przygotować prezentację do pokazu multimedialnego. Dowiesz się jak przygotować materiały informacyjne na podstawie prezentacji. ZAKRES SZKOLENIA: 1. PowerPoint – Informacje podstawowe: Cechy i możliwości aplikacji. Opis okna programu i […]

Czytaj dalej

1 2 3 4 5 Dalej

Kontakt

Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i gotowi do stawienia czoła wyzwaniom, jakie przed nami postawisz. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami – wspólnie podejmiemy się realizacji Twoich celów biznesowych.

T: 608 414 802

M: biuro@gaum.pl