- Poznasz 11 podstawowych kompetencji coacha ICF.
- Ukształtujesz swoją postawę coachingową zgodnie ze standardami ICF.
- Nauczysz się stosować w praktyce skuteczne narzędzia i techniki coachingowe.
- Nabędziesz umiejętność stosowania Kodeksu Etycznego w praktyce coachingowej.
- Przygotujesz się do akredytacji ICF na poziomie ACC (Associated Certified Coach).
Artur Pleskot
20 września, 2019
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak prowadzić rozmowę aby odróżnić się od konkurencji.
- Poznasz jakie kompetencje niezbędne są do stosowania modelu sprzedaży doradczej.
- Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
- Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
- Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
- Nauczysz się jak finalizować rozmowy handlowe.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak zbudować swój pozytywny wizerunek jako lidera.
- Nauczysz się stosować metody i narzędzia budowania zaangażowania.
- Zdobędziesz umiejętność inspirowania pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej.
- Będziesz potrafił dokonać wyboru metod i narzędzi motywowania uwzględniając potrzeby i możliwości zarówno organizacji jak i pracowników.
- Dowiesz się jak dopasować metody i narzędzia motywowania do stanowiska pracy.
- Nauczysz się tworzyć spójny system motywacyjny oparty na jasnych zasadach.
- Będziesz potrafił określać i komunikować pracownikom kryteria doboru metod i narzędzi motywowania.
- Dowiesz się jak powiązać motywowanie z innymi obszarami zarządzania zespołem.
- Nauczysz się prawidłowo oceniać czas niezbędny do wykonania określonego zadania.
- Zdobędziesz umiejętność delegowania zadań zgodnie z kompetencjami pracowników.
- Dowiesz się jak prowadzić prawidłową komunikację z pracownikami w trakcie realizacji zadań.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Poznasz techniki negocjacyjne i podstawowe style negocjowania.
- Zdobędziesz wiedzę o sposobach przygotowania się do negocjacji oraz o procesie argumentowania.
- Zdobędziesz umiejętność gromadzenia kompletnych informacji na temat drugiej strony.
- Będziesz potrafił podczas negocjacji kontrolować emocje oraz działać z rozmysłem i roztropnością.
- Nauczysz się w sposób aktywny słuchać argumentów partnera negocjacji oraz zadawać pytania szczegółowe starając się zrozumieć interesy drugiej strony.
- Zdobędziesz umiejętność stosowania szerokiego wachlarza argumentacji, nazwania i oceniania stanowiska rozmówcy oraz przygotowywania strategii działania.
- Będziesz potrafił identyfikować interesy i potrzeby partnera negocjacyjnego.
- Dowiesz się jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się jak formułować przekaz w sposób jasny i klarowny.
- Dowiesz się jak rozumieć potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazywać w stosunku do niego empatię, prezentując postawę otwartości.
- Będziesz potrafił wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup.
- Dowiesz się jak rozumieć sens wypowiedzi rozmówcy, analizować ją i podsumowywać wykorzystując parafrazę.
- Nauczysz się dopasować działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
- Dowiesz się jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji klientów.
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zaufanie klientów.
- Nauczysz się wzbudzać zainteresowanie swoimi produktami i usługami.
- Dowiesz się jak wykorzystać schematy decyzyjne klientów, aby podjęli korzystne dla Ciebie decyzje.
- Zdobędziesz umiejętność finalizowania sprzedaży na pierwszym spotkaniu.
- Nauczysz się jak zwiększyć swoją wiarygodność w rozmowach z klientem.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego przekonywania ludzi do swoich produktów i usług.
- Nauczysz się skutecznie pokonywać obiekcje klientów.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak przekazywać informacje w sposób jasny, klarowny i zrozumiały, panując nad emocjami.
- Nauczysz się zadawać odpowiednie pytania rozmówcy.
- Zdobędziesz umiejętność gromadzenia kompletnych informacje na temat drugiej strony.
- Będziesz potrafił podczas argumentacji kontrolować emocje oraz działać z rozmysłem i roztropnością.
- Nauczysz się w sposób aktywny słuchać argumentów partnera negocjacji i zadawać pytania szczegółowe starając się zrozumieć interesy drugiej strony.
- Dowiesz się jak zastosować szeroki wachlarz argumentacji, nazwać i ocenić stanowisko rozmówcy przyjęte w negocjacjach oraz przygotować strategię działania.
- Będziesz potrafił stosować taktyki wpływu w sposób dostosowany do wymogów sytuacyjnych.
- Dowiesz się jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się planować działania bieżące oraz długoterminowe.
- Dowiesz się jak określić priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów.
- Zdobędziesz umiejętność planowania terminów realizacji celów strategicznych i operacyjnych.
- Będziesz potrafił działać w oparciu o ustalone plany.
- Dowiesz się jak zapewnić zasoby (w tym czas) dla realizacji poszczególnych zaplanowanych działań, oraz jak dokonywać potrzebnych korekt harmonogramów.
- Nauczysz się określać czynniki i bariery, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację celów w założonych terminach.
- Będziesz potrafił przygotować plany naprawcze w sytuacji przekroczenia terminów realizacji i nieosiągnięcia założonych celów.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak wykorzystać aktywność społecznościową w procesie komunikacji.
- Nauczysz się poszukiwać informacji na temat trendów w branży, w której działa przedsiębiorstwo.
- Będziesz potrafił swobodnie poruszać się w sieci i korzystać z multimediów.
- Zdobędziesz umiejętność prowadzenia analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
- Będziesz potrafił dopasować działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
- Nauczysz się określać grupy docelowe formułowanych komunikatów i dobierać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
- Zdobędziesz umiejętność stosowania technik marketingowych.
- Będziesz potrafił dokonać analizy i interpretacji badań marketingowych i proponować zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań.
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak budować swój pozytywny i profesjonalny wizerunek.
- Zdobędziesz umiejętność tworzenia prezentacji dostosowanych do tematyki i grona odbiorców.
- Nauczysz się formułować przekaz w sposób jasny i klarowny.
- Będziesz potrafił obsługiwać urządzenia prezentacyjne.
- Nauczysz się posługiwać programem do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Dowiesz się jak zapanować nad emocjami w czasie prezentowania.
- Będziesz umiał dostosować komunikaty niewerbalne do werbalnych.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się tworzyć prezentacje dostosowane do tematyki i grona odbiorców.
- Dowiesz się jak formułować przekaz w sposób jasny i klarowny.
- Będziesz potrafił zapanować nad emocjami w czasie prezentowania.
- Zdobędziesz umiejętność dostosowania komunikatów niewerbalnych do werbalnych.
- Nauczysz się budować swój wizerunek jako osoby wiarygodnej i skutecznej.
- Będziesz potrafił zainspirować ludzi poprzez zbudowanie emocjonalnie nacechowanego komunikatu.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się tworzyć efektywne kanały informacyjne w organizacji i poza nią.
- Dowiesz się jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
- Będziesz umiał przekazywać informacje w sposób jasny, klarowny i zrozumiały, panując nad emocjami.
- Nauczysz się jak poprawnie rozumieć sens wypowiedzi rozmówcy, analizować ją i podsumowywać wykorzystując parafrazę.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania odpowiednich pytań, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi.
- Będziesz komunikował się ustnie i pisemnie swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się projektować przyszłe aktywności.
- Będziesz umiał zainspirować innych odpowiednim komunikatem.
- Dowiesz się jak stosować metody i narzędzia budowania zaangażowania.
- Będziesz odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna oraz sprawny i skuteczny menadżer.
- Nauczysz się jak sprawnie i skutecznie tworzyć rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników.
- Dowiesz się jak stosować taktyki wpływu w sposób dostosowany do wymogów sytuacyjnych.
- Będziesz potrafił dobierać sobie współpracowników i delegować im uprawnienia i zadania wraz z odpowiedzialnością za nie.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Dowiesz się jak definiować i opisywać przebieg reakcji na czynnik stresotwórczy.
- Będziesz umiał rozpoznawać symptomy odczuwanego stresu.
- Nauczysz się identyfikować czynniki ryzyka związane z treścią oraz z kontekstem pracy.
- Będziesz umiał przeprowadzać ocenę zagrożeń związanych ze stresem w swoim miejscu pracy.
- Dowiesz się jakie można zastosować aktywne i pasywne metody radzenia sobie ze stresem w trakcie wykonywania pracy i w czasie wolnym oraz jak oceniać ich skuteczność z perspektywy swoich potrzeb.
- Zdobędziesz umiejętność kształtowania miejsca pracy minimalizując ryzyko nadmiernego stresu.
- Nauczysz się wykorzystywać techniki redukujące nadmierne napięcie nerwowe i fizyczne.
- Zdobędziesz umiejętność zachowania silnej motywacji i niepoddawania się w trudnych sytuacjach.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Nauczysz się sformułować misję strategiczną przedsiębiorstwa.
- Będziesz potrafił ocenić pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku oraz wybrać właściwą dla niego opcję strategiczną.
- Będziesz umiał przetwarzać zebrane informacje i wyciągać z nich wnioski służące ocenie potencjału oraz pozycji przedsiębiorstwa.
- Dowiesz się jak dokonać analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa.
- Będziesz umiał dokonać analizy otoczenia przedsiębiorstwa.
- Nauczysz się jak przekazać wyniki analizy strategicznej pracownikom przedsiębiorstwa.
- Dowiesz się jak ocenić gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzania zmian.
- Będziesz potrafił zainicjować zmiany i zostać liderem ich wprowadzenia w przedsiębiorstwie.
- Nauczysz się jak zdefiniować i wyjaśnić kierunek i skutki planowanych zmian.
- Dowiesz się jak dbać o efektywność procesu zmian, uwzględniając stronę kosztów i korzyści.
- Zdobędziesz umiejętność komunikowania procesu zmian w przedsiębiorstwie, dobierając skuteczne kanały, techniki i treść komunikatów.
- Nauczysz się identyfikować źródła oporu wobec zmian w przedsiębiorstwie i projektować działania służące jego przezwyciężeniu.
Artur Pleskot
20 września, 2019
- Poznasz budowę skutecznej strony internetowej
- Dowiesz się, jak wypromować swoja firmę w Internecie
- Nauczysz się badać statystyki wejść oraz skuteczność reklamy internetowej
- Nauczysz się analizować, które działania przynoszą najlepsze rezultaty
- Nauczysz się pisać chwytliwe treści na swoją stronę
- Poznasz techniki pomagające w realizacji celu kampanii
- Dowiesz się, jak pisać wiadomości e-mail, aby odbiorcy je przeczytali
- Będziesz wiedział, do czego użyć marketingu szeptanego
- Poznasz zasady pisania postów zadowalających każdego malkontenta
Artur Pleskot
1 lipca, 2015
- Dowiesz się, jak sprawdzić pozycjonowanie się konkurencji
- Nauczysz się pozycjonować grafikę
- Dowiesz się, jak zmienić stronę pozycjonowaną, aby zwiększyć sprzedaż
- Poznasz metody optymalizacji strony, aby pozycjonowanie było jeszcze efektywniejsze
Artur Pleskot
1 lipca, 2015
- Nauczysz się dobierać optymalne słowa kluczowe do pozycjonowania
- Będziesz wiedział, jak optymalizować swoje strony pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Dowiesz się, jak tworzyć treści, których szukają twoi klienci
- Nauczysz się metod sprawdzania skuteczności pozycjonowania
- Poznasz kilkadziesiąt parametrów mających wpływ na pozycję twojej strony w wyszukiwarce Google
Artur Pleskot
1 lipca, 2015
- Nauczysz się budować kampanie rozszerzone
- Dowiesz się jak zwiększyć powierzchnię reklamy aby wyróżnić się na tle konkurencji
- Poznasz zasady optymalizacji kampanii reklamowych aby były jeszcze efektywniejsze
- Nauczysz się ponownie ściągnąć na stronę użytkownika, który już raz odwiedził stronę
- Dowiesz się jak badać i zwiększać współczynnik konwersji reklamy (CR)
- Będziesz wiedział jak znaleźć frazy, które powodują sprzedaż
- Nauczysz się prowadzić efektywne kampanie w sieci reklamowej Google AdWords
Artur Pleskot
1 lipca, 2015
- Nauczysz się jak przekładać analizę potrzeb na planowanie szkolenia.
- Dowiesz się jak projektować ciekawe ćwiczenia.
- Wzbogacisz swój warsztat umiejętności trenerskich
- Poznasz kolejne metody nauczania.
- Zdobędziesz umiejętność prowadzenia ćwiczeń w praktyce.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Dowiesz się skąd bierze się opór uczestników.
- Nauczysz się zmieniać wroga w przyjaciela.
- Zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi uczestnikami.
- Nauczysz się radzić sobie w sytuacjach na pozór beznadziejnych.
- Dowiesz się jak „rozbroić ludzi”, którzy przyszli na szkolenie z przymusu.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami rozmówców.
- Poznasz techniki zbijania obiekcji.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Nauczysz się szybciej przekonywać ludzi do zmiany zachowań i postaw.
- Poznasz zasady skutecznej perswazji.
- Zdobędziesz wiedzę jak skutecznie argumentować w dyskusji.
- Poznasz perswazyjne techniki zmiany przekonań.
- Dowiesz się dlaczego warto czasami nie przekonywać na siłę.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Dowiesz się jak z głową wykorzystywać sprzęt audiowizualny
- Będziesz potrafił wykorzystać właściwie flipchart na szkoleniu
- Zdobędziesz wiedzę jak uatrakcyjnić szkolenie
- Zdobędziesz umiejętności wykorzystywania gadżetów na szkoleniu
- Dowiesz się jak wykorzystać filmy w procesie nauczania
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Poznasz zasady uczenia osób dorosłych.
- Dowiesz się jak projektować ciekawe ćwiczenia.
- Wzbogacisz swój warsztat umiejętności trenerskich
- Poznasz różne metody nauczania.
- Zdobędziesz umiejętność prowadzenia ćwiczeń w praktyce.
- Poznasz techniki szybkiej integracji grupy.
- Nauczysz się jak sobie ze spadkiem energii grupy.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Opanujesz metodologię oceny efektywności szkoleń.
- Otrzymasz zestaw narzędzi i modeli badania efektywności Twojej pracy.
- Dowiesz się jak obliczyć efekty finansowe szkolenia.
- Nauczysz się pisać raporty po szkoleniu.
- Rozwiniesz umiejętności prezentacji efektów szkolenia
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Poznasz różne typy potrzeb szkoleniowych.
- Dowiesz się, dlaczego szkolenie musi mieć przyczynę biznesową.
- Rozpoznasz potrzebę szkolenia, która różni się od iluzji potrzeby.
- Nauczysz się definiować luki kompetencji.
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia wywiadu z różnymi uczestnikami procesu szkoleniowego.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zainteresowanie słuchaczy.
- Zdobędziesz nowe umiejętności komunikowania się z ludźmi na różnych poziomach percepcji.
- Nauczysz się przekazywać wiedzę w bardziej interesujący sposób.
- Poznasz unikalne techniki przekazywania wiedzy
- Zdobędziesz umiejętność jak ciekawie zakończyć szkolenie i zmotywować ludzi do wdrożenia nowych umiejętności.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Dowiesz się jak interesująco rozpocząć szkolenie
- Dowiesz się jak błyskawicznie zdobyć zainteresowanie słuchaczy.
- Dowiesz się jak szybko dopasować się do grupy
- Nauczysz się unikania i tworzenia sytuacji trudnych
- Nauczysz się właściwie komunikować z całą grupą uczestników.
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Dowiesz się jak szybko zbudować autorytet wśród uczestników szkolenia
- Nauczysz się radzić sobie z tremą.
- Zdobędziesz umiejętności robienia świetnego wrażenia
- Nauczysz się zjednywać sobie publiczność.
- Zdobędziesz nowe umiejętności komunikowania się z otoczeniem
- Nauczysz się oddziaływać na grupę na różnych poziomach komunikacji
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- zdobędziesz wiedzę o naturalnych zjawiskach wewnątrzgrupowych, potrzebnych
- do prowadzenia szkoleń w zdrowej atmosferze
- przećwiczysz i utrwalisz w praktyce tą wiedzę, co da ci większą pewność
- siebie i zmniejszy stres wynikający z pracy z grupą
- nabędziesz praktyczne umiejętności w prowadzeniu grupy do oczekiwanego
- celu szkoleniowego
- nauczysz się szybko integrować grupę
Artur Pleskot
19 maja, 2015
- Poznasz źródła przykrych emocji w kontakcie z uczniem trudnym.
- Nauczysz się sposobów radzenia sobie z uczuciem złości i bezradności w trudnych sytuacjach.
- Nabędziesz umiejętność nawiązywania kontaktu i budowania pozytywnej relacji nauczyciel –uczeń trudny.
- Wypracujesz metody pozwalające poradzić sobie w sytuacjach konfliktowych w sposób budujący poczucie własnej wartości.
- Dowiesz się w jaki sposób budować swój autorytet w oczach uczniów.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Poznasz różne typy osobowości rodziców i ich wpływ na rozmowy.
- Nauczysz się szybko i skutecznie rozwiązywać konflikty..
- Poznasz naturę ludzką i jej reakcję na trudne sytuacje.
- Nauczysz się swobodniej radzić sobie z emocjami rodziców..
- Dowiesz się jak przyjmować niesłuszną krytykę rodziców.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Nauczysz się szybko i skutecznie rozwiązywać konflikty w pracy.
- Poznasz naturę ludzką i jej reakcję na trudne sytuacje.
- Dowiesz się skąd bierze się opór ludzi przez zmianą złych zachowań.
- Nauczysz prowadzić trudne rozmowy z pracownikami i uczniami.
- Nauczysz się swobodniej radzić sobie z emocjami i stresem w warunkach konfliktu.
- Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z podwładnymi.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak zmieniać negatywne zachowania podwładnych
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat przyswajania informacji.
- Poznasz psychologiczne mechanizmy rządzące procesem uczenia osób dojrzałych.
- Przestaniesz używać metod, które już nie działają na uczniów.
- Dowiesz się – dlaczego nie działają.
- Zdobędziesz nowe umiejętności komunikowania się z otoczeniem.
- Nauczysz się przekazywać wiedzę w bardziej interesujący sposób.
- Łatwiej zdobędziesz autorytet otoczenia
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Nauczysz się rozpoznawać w swoim zespole klasowym uczniów ponadprzeciętnych intelektualnie.
- Dowiesz się w jaki sposób wspomagać rozwój ucznia zdolnego.
- Nauczysz się projektować indywidualny program nauczania dla ucznia zdolnego.
- Poznasz metody integrowania ucznia zdolnego z zespołem klasowym.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Poznasz podstawowe style osobowości
- Nauczysz się rozpoznawać style osobowości
- Dowiesz się dlaczego niektórzy Cię nie słuchają
- Zdobędziesz umiejętność komunikowania się z różnymi osobowościami
- Zdobędziesz nowe umiejętności komunikowania się z otoczeniem.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Poznasz mechanizmy poznawcze i emocjonalne sprzyjające powstawaniu zniekształceń w procesie oceniania.
- Będziesz miał pewność, że stawiane przez Ciebie oceny są sprawiedliwe.
- Dowiesz się jak inni ludzie mogą wpływać na formułowane oceny.
- Wypracujesz bardziej efektywne metody oceniania.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak możesz stać się współtwórcą sukcesów szkolnych swoich uczniów.
- Nauczysz się rozbudzać w swoich podopiecznych zapał do nauki.
- Zaznajomisz się z mechanizmami funkcjonowania motywacji ludzkiej.
- Poznasz techniki motywowania uczniów o różnych postawach wobec nauki.
- Zwiększysz poziom satysfakcji ze swoich osiągnięć dydaktycznych.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Nauczysz się szybko zdobywać autorytet podwładnych.
- Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z podwładnymi.
- Zdobędziesz umiejętności właściwej komunikacji.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę pomaga w utrzymaniu wysokiego zaangażowania podwładnych.
- Dowiesz się, jak rozmawiać z podwładnymi w trudnych sytuacjach.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Nauczysz się bardziej szanować siebie i swoje poglądy.
- Będziesz bardziej szanowany przez innych.
- Nauczysz się odważnie wyrażać swoje poglądy.
- Zdobędziesz umiejętności osiągania więcej niż inni.
- Nauczysz się odmawiać bez naruszania relacji.
- Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Nauczysz się swobodniej radzić sobie z emocjami rozmówców.
- Dowiesz się jak przyjmować niesłuszną krytykę.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Poznasz siłę perswazji i programowania neurolingwistycznego (NLP) oraz nauczysz się je wykorzystywać.
- Rozwiniesz swoje umiejętności przekonywania.
- Zrozumiesz psychologiczne mechanizmy rządzące procesem decyzyjnym ludzi.
- Dowiesz się dlaczego nie działają pewne techniki .
- Zdobędziesz nowe, rewolucyjne umiejętności komunikowania się z ludźmi.
- Nauczysz się w wyrafinowany sposób pokonywać obiekcje.
Artur Pleskot
20 kwietnia, 2015
- Dowiesz się jak wiarygodność wpływa na Twój biznes
- Poznasz skąd bierze się opór klienta i jaki ma wpływ na biznes.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Nauczysz się panować nad negatywnymi emocjami klienta.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji słuchaczy.
- Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz skąd bierze się opór i jaki ma wpływ na zarządzanie i biznes.
- Nauczysz się rozwiązywać problemy z oporem podwładnych.
- Zdobędziesz umiejętność dogadywania się z trudnymi osobami.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
- Nauczysz się szybko zaciekawiać publiczność w czasie prezentacji.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz skąd bierze się opór klienta i jaki ma wpływ na biznes.
- Zdobędziesz umiejętność dogadywania się z trudnymi klientami.
- Nauczysz się panować nad negatywnymi emocjami klienta.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
- Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
- Nauczysz się szybko zaciekawiać publiczność w czasie prezentacji.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Dowiesz się dlaczego Twoi rozmówcy postrzegają świat inaczej niż Ty.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
- Poznasz schematy decyzyjne rozmówców.
- Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie rozmówcy.
- Posiądziesz umiejętności przekonywania ludzi do swoich pomysłów i racji.
- Dowiesz się jak wpływać na decyzję ludzi.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Poznasz tajniki skutecznego perswazyjnego przekonywania klientów.
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji rozmówców.
- Zdobędziesz umiejętności szybkiego zdobywania zaufania rozmówców.
- Dowiesz się jak poprzez wzorce językowe uzyskiwać cele sprzedażowe..
- Nauczysz się mówić takim językiem aby trafiać do podświadomości klientów.
- Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
- Zdobędziesz zaawansowane umiejętności skutecznego przekonywania innych do swoich pomysłów.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Poznasz tajniki skutecznego perswazyjnego przekonywania.
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji słuchaczy.
- Dowiesz się jak poprzez wzorce językowe uzyskiwać cel perswazyjny.
- Nauczysz się mówić takim językiem aby trafiać do podświadomości rozmówcy.
- Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
- Zdobędziesz zaawansowane umiejętności skutecznego przekonywania innych do swoich pomysłów.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
- Nauczysz się poprzez język trafiać do umysłów i emocji słuchaczy.
- Zdobędziesz zaawansowane umiejętności skutecznego przekonywania innych do swoich pomysłów.
- Dowiesz się jak poprzez wzorce językowe uzyskiwać cel perswazyjny.
- Nauczysz się mówić takim językiem aby trafiać do podświadomości rozmówcy.
- Nabędziesz umiejętności niezauważalnego przekonywania rozmówców.
- Nauczysz się wyłączać „opór” rozmówcy przed Twoimi argumentami.
Artur Pleskot
17 kwietnia, 2015
Następna strona »