Gaum logo

50 – 79 %

Na podstawie Twoich odpowiedzi można stwierdzić, że żaden z badanych obszarów nie wymaga pilnej interwencji. Można jednak łatwo zidentyfikować możliwości doskonalenia. Z analizy potrzeb wynika kilka propozycji rozwoju kompetencji w firmie. Poniżej wskazania. Aby doprecyzować najpilniejsze potrzeby, skontaktuj się z naszym Konsultantem.

I. Zarządzanie (strategiczne i operacyjne):

  • działania związane z przeglądem celów, wykorzystania zasobów, identyfikacji przeszkód utrudniających realizację strategii
  • szkolenia odświeżające świadomość celów strategicznych
  • przegląd wykonanych projektów związanych z realizacją strategii
  • szkolenia dedykowane rozwiązywaniu problemów w procesach
  • warsztaty projektowe dedykowane funkcjonowaniu organizacji

II. Organizacja i struktura (zasoby i procesy):

  • audyt kultury organizacyjnej
  • analiza zakresu obowiązków i modelu kompetencji
  • przegląd stosowanych w firmie standardów zarządzania
  • badania opinii pracowników
  • badania 180/360 stopni
  • szkolenia menedżerskie dedykowane wypełnianiu konkretnej funkcji kierowniczej
  • warsztaty dedykowane rozwiązywaniu problemów organizacyjnych

III. Sprzedaż:

  • analiza efektywności procesu sprzedaży
  • przegląd kompetencji sprzedażowych pracowników
  • szkolenia z procedur sprzedaży
  • warsztaty dedykowane rozwiązywaniu różnych sytuacji z klientami
  • szkolenia z zaawansowanych technik sprzedażowych i negocjacyjnych

IV. Marketing:

  • audyt realizacji działań marketingowych
  • szkolenia z najnowszych trendów i metod budowania marki firmy
  • warsztaty dedykowane rozwijaniu działań marketingowych

V. Motywacja:

  • badania motywacji pracowników
  •  przegląd skuteczności systemu motywacyjnego
  • szkolenia z zakresu zarządzania motywacją
  • działania związane z budowaniem identyfikacji z marką i organizacją
  • warsztaty dedykowane eliminowaniu barier motywacyjnych
  • szkolenia połączone z działaniami angażującymi pracowników

Artur Pleskot 27 grudnia, 2016

Zobacz dla kogo pracowaliśmy