Gaum logo

1Temat szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji? Zdobywanie klientów

2Korzyści

  • Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy
  • Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi
  • Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych
  • Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2024-05-27
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia:
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem
  • Co mówić, aby wzbudzić zainteresowanie
  • Co powiedzieć, żeby nie dać się zbyć klientowi
  • Co zrobić, aby klient zaczął Ci ufać
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie
  1. Pokonywanie oporu w pierwszym kontakcie – budowanie relacji:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu
  • Komunikacja a opór
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
  • Dlaczego klient mówi NIE
  • Techniki zjednywania klientów
  • „Czytanie w myślach”
  • Wciąganie w dialog
  1. Rozmowa „Urodzonego zdobywcy” – jak z NIE przejść do TAK:
  • „Sprzedaj siebie”
  • „Zapanuj nad emocjami”
  • „Zamień wroga w przyjaciela”
  • „Zbuduj klientowi furtkę do wyjścia z twarzą”
  • „Żałuj, że ze mną nie współpracujesz”
  1. Dopasowanie do klienta:
  • Co to jest raport?
  • Na czym naprawdę polega dopasowanie
  • Werbalne, niewerbalne aspekty dopasowania i ich wpływ na sprzedaż
  • Słowa „miny”
  • Co motywuje do działania poszczególne typy klientów
  1. Sztuka ciekawej prezentacji produktów i usług oddziaływującej na podświadomość:
  • Jak przedstawić  firmę, usługę, produkt, aby wyróżnić się od konkurencji
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
  • Techniki podnoszenia wiarygodności
  1. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
  • Skąd się biorą obiekcje klientów
  • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
  • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
  • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami
  • Schematy pokonywania obiekcji
  • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy
  1. Jak skutecznie przekonywać silne osobowości:
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania
  • Wskaźniki odniesienia

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Bardzo dobra interakcja z trenerem. Dobrze zagospodarowany czas. Dużo ćwiczeń, przystępna wiedza.
Tomasz Lewandowski
Szkolenie było niezwykłym doświadczeniem. Gdyby tak tłumaczyli zagadnienia prowadzący na studiach, to na pewno skończyłbym je przed terminem !
Kuba Klimecki
Bardzo dobre szkolenie, profesjonalne podejście, odpowiednie tempo pracy, miła atmosfera. Serdecznie polecam !
Iwona Roskosz

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Komunikacja interpersonalna. Jak skutecznie dogadać się z innymi?

    • Termin: 25-26.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń?

    • Termin: 07.05.2024 (8h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Jak budować skuteczną komunikację i współpracę w zespole w oparciu o FRIS®?

    • Termin: 07-08.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Odwaga menedżerska. Jak przeprowadzić trudne zmiany w zespole i ustalić relacje z pracownikami?

    • Termin: 09-10.05.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy