Gaum logo

1Temat szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji ? Zdobywanie Klientów

2Korzyści

  • Nauczysz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sukces biznesowy.
  • Posiądziesz umiejętności pozyskiwania klientów konkurencji.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności szybkiego zjednywania sobie ludzi.
  • Dowiesz się jak zbudować zdrowe relacje z klientami.
  • Posiądziesz umiejętności szybkiego finalizowania rozmów handlowych.
  • Dowiesz się dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z nowymi dostawcami.

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2017-09-04
2 dni
16h
9.00 - 16.00
Gdańsk

05Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Handlowych
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą

06Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

07Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia:
  • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
  • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
  • Co mówić, aby wzbudzić zainteresowanie.
  • Co powiedzieć, żeby nie dać się zbyć klientowi.
  • Co zrobić, aby klient zaczął Ci ufać.
  • Jak  zbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  1. Pokonywanie oporu w pierwszym kontakcie-budowanie relacji:
  • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
  • Komunikacja a opór.
  • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”.
  • Dlaczego klient mówi NIE.
  • Techniki zjednywania klientów.
  • „Czytanie w myślach”.
  • Wciąganie w dialog.
  1. Rozmowa „Urodzonego zdobywcy” – jak z NIE przejść do TAK:
  • „Sprzedaj siebie”.
  • „Zapanuj nad emocjami”.
  • „Zamień wroga w przyjaciela”.
  • „ Zbuduj klientowi furtkę do wyjścia z twarzą”.
  • „Żałuj, że ze mną nie współpracujesz”.
  1. Dopasowanie do klienta:
  • Co to jest raport?
  • Na czym naprawdę polega dopasowanie.
  • Werbalne, niewerbalne aspekty dopasowania i ich wpływ na sprzedaż.
  • Słowa „miny”.
  • Co motywuje do działania poszczególne typy klientów.
  1. Sztuka ciekawej prezentacji produktów i usług oddziaływującej na podświadomość:
  • Jak przedstawić  firmę, usługę, produkt, aby wyróżnić się od konkurencji.
  • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług.
  • Techniki podnoszenia wiarygodności.
  1. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
  • Skąd się biorą obiekcje klientów.
  • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
  • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
  • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami.
  • Schematy pokonywania obiekcji.
  • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy.
  1. Jak skutecznie przekonywać silne osobowości:
  • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania.
  • Wskaźniki odniesienia.

08Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

09Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska

11Zapytaj o szkolenie

Zapytaj o szkolenie
+48 58 351 44 81

12Najbliższe szkolenia

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja ?

Akademia sprzedaży
  • Termin: 28-29.08.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji ? Zdobywanie Klientów

przewaga konkurencyjna1
  • Termin: 04-05.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych ?

zarządzanie a1
  • Termin: 06-07.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

Labirynt1
  • Termin: 11-12.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy