Gaum logo

1Temat szkolenia

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja ?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży.
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący.
  • Dowiesz się jak ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów.
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów.
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów.
  • Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe.

3Trener

Joseph Wera
Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

4Kiedy i gdzie?

2017-08-28
2 dni
16h
9.00 - 16.00
Gdańsk

05Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Sprzedaży
  • KAM
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią

06Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

07Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia :
    • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie.
    • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem.
    • Co mówić aby wzbudzić zainteresowanie.
    • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać.
    • Jak wzbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie.
  2.  Skąd bierze się opór klientów:
    • Podstawowe źródła i symptomy oporu.
    • Komunikacja a opór.
    • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
    • Trudne tematy- negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji.
    • Dlaczego klient mówi NIE.
  3. Zdobywanie informacji:
    • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać.
    • Zasady zdobywania informacji.
    • Umiejętność zadawania właściwych pytań.
    • Dochodzenie do sedna problemu.
    • Pytania pogłębiające.
    • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań.
    • Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić.
    • Technika trudnych pytań.
  4. Sztuka prezentacji produktów i usług:
    • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji.
    • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów.
    • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów.
    • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów.
    • Techniki podnoszenia wiarygodności
    • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
  5. Techniki perswazyjnej  argumentacji:
    • Jak mówić przekonywująco.
    • Zasady skutecznej argumentacji.
    • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów.
    • Historie i cytaty.
  6. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
    • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
    • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
    • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami.
    • Schematy pokonywania obiekcji.
    • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy.
    • Jak dojść do sedna problemu.
    • Czego unikać w trakcie pokonywania obiekcji.
  7. Zamykanie sprzedaży:
    • Kiedy przejść do finalizacji sprzedaży?
    • Sygnały zakupu.
    • Techniki perswazyjnego zamykania sprzedaży.

08Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

09Cena

Firmy
980 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
980 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Super szkolenia, Super Trenerzy !
Andrzej Świątkowski
Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Dzięki szkoleniu udało mi się zrozumieć dlaczego negocjacje są uważane za najwyższą formę komunikacji :)
Teresa Zakrzewska

11Zapytaj o szkolenie

Zapytaj o szkolenie
+48 58 351 44 81

12Najbliższe szkolenia

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja ?

Akademia sprzedaży
  • Termin: 28-29.08.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji ? Zdobywanie Klientów

przewaga konkurencyjna1
  • Termin: 04-05.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych ?

zarządzanie a1
  • Termin: 06-07.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Sztuka Argumentacji. Bądź jak Sokrates i przekonuj innych do swoich pomysłów

Labirynt1
  • Termin: 11-12.09.2017 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy