Gaum logo

1Temat szkolenia

Perswazyjne techniki sprzedaży. Jak sprzedawać więcej niż konkurencja?

2Korzyści

  • Dowiesz się jak szybko zdobyć zaufanie klienta
  • Nauczysz się łatwiej i szybciej zdobywać niezbędne informacje do sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętność mówienia o swoich produktach w sposób bardzo przekonywujący
  • Dowiesz się jak ciekawie mówić o swoich produktach i usługach, aby wzbudzić ciekawość klientów
  • Zdobędziesz umiejętności skutecznego pokonywania obiekcji klientów
  • Poznasz perswazyjne techniki przekonywania innych do swoich pomysłów i produktów
  • Nauczysz się skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe

3Trener

Magdalena Komiago

Certyfikowany trener biznesu z 12-letnim doświadczeniem, coach, magister psychologii. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywałam zarówno w dużych koncernach, jak i w mniejszych firmach rodzinnych. Zaczynałam jako handlowiec w międzynarodowej firmie farmaceutycznej. Przygodę z korporacją zakończyłam na stanowisku wewnętrznego trenera sprzedaży. Moja specjalność to rozwijanie kompetencji sprzedażowych z uwzględnieniem standardów obsługi ukierunkowanych na budowanie długofalowych relacji z klientem.

„Tylko bardzo zadowolony klient jest lojalny” – ta myśl przyświeca filozofii sprzedaży, którą wdrażam. Dlatego też ważny jest dla mnie nie tylko solidny warsztat narzędziowy, ale też budowanie w uczestnikach silnej motywacji do działania oraz wiary w produkt/ usługę. Moje szkolenia to solidna porcja wiedzy, nowych umiejętności oraz atmosfery sprzyjającej osiąganiu sukcesów.

4Kiedy i gdzie?

2024-05-23
2 dni
16h
09.00 - 16.00
Sopot

5Dla kogo?

  • Menedżerowie
  • Pracownicy Działów Sprzedaży
  • KAM
  • Osoby prowadzące działalność gospodarczą
  • Osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią

6Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat

7Zakres szkolenia

  1. Sztuka robienia świetnego wrażenia:
    • Jak zrobić wrażenie profesjonalisty w pierwszym kontakcie
    • Komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem
    • Co mówić aby wzbudzić zainteresowanie
    • Co zrobić aby klient zaczął Ci ufać
    • Jak wzbudzić wiarygodność w pierwszym kontakcie
  2. Skąd bierze się opór klientów:
    • Podstawowe źródła i symptomy oporu
    • Komunikacja a opór
    • Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu”
    • Trudne tematy – negatywne nastawienie klienta i sposoby ich neutralizacji
    • Dlaczego klient mówi NIE
  3. Zdobywanie informacji:
    • Jakie informacje powinniśmy pozyskiwać
    • Zasady zdobywania informacji
    • Umiejętność zadawania właściwych pytań
    • Dochodzenie do sedna problemu
    • Pytania pogłębiające
    • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych  rozwiązań
    • Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić
    • Technika trudnych pytań
  4. Sztuka prezentacji produktów i usług:
    • Jak przedstawić produkt aby wyróżnić się od konkurencji
    • Jak ciekawie i interesująco mówić aby wzbudzić zainteresowanie klientów
    • Racjonalność czy emocje, co wpływa na decyzje klientów
    • „Słowa miny”- czego nie mówić aby nie zrażać do siebie klientów
    • Techniki podnoszenia wiarygodności
    • Zasady interesującego przedstawiania produktów i usług
  5. Techniki perswazyjnej  argumentacji:
    • Jak mówić przekonywująco
    • Zasady skutecznej argumentacji
    • Schematy decyzyjne klientów i sposoby ich wykorzystania do zakupu klientów
    • Historie i cytaty
  6. Jak skutecznie pokonywać obiekcje klientów:
    • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
    • Opór czy obiekcja – jak rozróżnić emocje od racjonalności?
    • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami
    • Schematy pokonywania obiekcji
    • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy
    • Jak dojść do sedna problemu
    • Czego unikać w trakcie pokonywania obiekcji
  7. Zamykanie sprzedaży:
    • Kiedy przejść do finalizacji sprzedaży?
    • Sygnały zakupu
    • Techniki perswazyjnego zamykania sprzedaży

8Metody pracy podczas szkolenia

  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze

9Cena

Firmy
1490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
1490 zł brutto

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

10Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu, zorganizowanego dla KN Brevi Manu. Wartościowe treści przekazane w prostej formie, pełen profesjonalizm oraz zaangażowanie trenera - to zdecydowanie to, co wyróżniało to szkolenie od innych. Polecam !
Paulina Węsiora
Generalnie łazisz na te szkolenia i teraz każdy uczy czegokolwiek oznaczając się managerem i coachem. Przeważnie to takie zdanie "Twardo stąpający 25letnie manager, coach, mówca z 40letnim doświadczeniem " itd... A Joseph? A GAUM? To prawdziwa bajka, real life poparte naprawdę dużą dawką praktyki, wielu opowieści z życia biznesu, opowieści tych dobrych i złych oraz masa innych informacji, które przydadzą się każdemu. Polecam Serdecznie Josepha i całe GAUM tylko, jeśli zależy Ci na własnym rozwoju.
Małgorzata Kępińska
Szkolenie bardzo ciekawe, Trener doskonale przygotowany do jego przeprowadzenia. Polecam.
Łucja Deręgowska

11Zapytaj o szkolenie



    608 414 802

    12Najbliższe szkolenia

    Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak stworzyć zespół, który będzie wzorem dla innych?

    • Termin: 04-05.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Lean Office. Tworzenie przyjaznych procedur w firmie. cz. II

    • Termin: 08-09.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?

    • Termin: 16-17.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

    Efektywna komunikacja w biznesie. Co robić, a czego unikać, by dogadać się z każdym?

    • Termin: 18-19.04.2024 (16h)
    • Miejsce: Sopot

    Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
    Zobacz dla kogo pracowaliśmy