Gaum logo

1Temat szkolenia

Komunikacja interpersonalna. Jak utrzymywać dobre relacje z innymi.

2Korzyści

  • Poznasz mechanizmy psychologiczne kontaktu ludźmi.
  • Wyrobisz umiejętności skutecznego komunikowania się z ludźmi.
  • Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami osób.
  • Otrzymasz praktyczne narzędzia pozwalające na efektywne kierowanie rozmową.
  • Nauczysz się być osobą bardziej asertywną wobec żądań innych.
  • Rozwiniesz umiejętności zachowań w sytuacjach trudnych w kontakcie z ludźmi i radzenia sobie z emocjami.

3Trener

Sylwia Karwacka

Psycholog, certyfikowana trenerka, coach Gdańskiej Akademii Umiejętności Menedżerskich. W swojej pracy kieruje się zasadami partnerstwa i komunikacji bez przemocy. Używając różnych narzędzi do rozwoju pomaga w znalezieniu własnej drogi, osiąganiu celów i zadowolenia z życia.

Obszary, którymi się głównie interesuje to: komunikacja międzykulturowa, praca z emocjami, zarządzanie stresem, przełamywanie lęków, myślenie twórcze, zapobieganie wypaleniu zawodowemu, Work Life Balance.
W swoim podejściu kierując się holistycznym podejściem do rozwoju łączy techniki zmiany osobistej z Ericksonowskiej terapii zorientowanej na rozwiązanie, RTZ, terapii wewnętrznego dziecka oraz Soul Body Fusion. Autorka Projektu Rozwiń Skrzydła.

4Kiedy i gdzie?

2018-02-24
1 dni
8h
9.00 - 16.00
Gdańsk

05Dla kogo?

  • Każdy kto chce podnieść swoją skuteczność w komunikacji z innymi i tworzyć zdrowe relacje

06Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Zestaw skutecznych technik komunikacyjnych
  • Podręcznik
  • Certyfikat

07Zakres szkolenia

  1. Zasady skutecznej komunikacji pomiędzy ludźmi:
  • Określenie kluczowych elementów efektywnej komunikacji.
  • Mosty i bariery w efektywnej komunikacji.
  • Komunikacja jedno i dwustronna.
  1. Podstawowe techniki skutecznej komunikacji:
  • Aktywne słuchanie.
  • Komunikat JA.
  • Sztuka zadawania pytań.
  • Trudne pytania.
  • Bufory i bezpieczniki w komunikacji.
  1. Osobowość a komunikacja:
  • Typy osobowości – charakterystyka- po czym poznać określony typ.
  • Mocne i słabe strony poszczególnych typów osobowości.
  • Podobieństwa i różnice pomiędzy poszczególnymi typami.
  • Wymiary osobowości: introwersja/ekstrawersja, postrzeganie/ intuicja, myślenie/ czucie ( opcjonalnie, jeśli jest taka konieczność).
  1. Dopasowanie pomiędzy typami osobowości i wpływ na jakość współpracy:
  • Dopasowanie do partnera- podwładnego, przełożonego, współpracownika.
  • Ton głosu ,Wyraz twarzy, postawa, gestykulacja .
  • Słowa (język: używanie tych samych słów i zwrotów, co rozmówca).
  • Zestrojenie emocjonalne (empatia, współodczuwanie).
  1. Trudne sytuacje:
  • Jak radzić sobie z emocjami rozmówcy
  • Komunikacja bez Przemocy NVC
  1. Zachowania asertywne:
  • Definicja asertywności, uległości i agresji.
  • Istota zachowań asertywnych.
  • Zachowania asertywne, agresywne i uległe.
  • Odmawianie.
  • Proszenie o coś.
  • Wyrażanie własnej opinii.
  • Przyjmowanie krytyki.

08Cena

Firmy
490 zł netto + VAT 23%
Osoby prywatne
490 zł brutto
Promocja
  • Dla wpłacających minimum 21 dni przed terminem szkolenia rabat 100 PLN.
  • Rabat 20% dla każdego uczestnika szkolenia otwartego, który przyprowadzi ze sobą na szkolenie drugiego uczestnika.
  • Zgłoś swój udział i wykup 2 szkolenia otwarte, a za drugie szkolenie zapłacisz tylko 70%
  • Promocje nie łączą się.

Zarezerwuj miejsce już teraz. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność wpłat.

09Szkolenia otwarte GAUM - Opinie Uczestników

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie, poparte praktycznymi przykładami z życiazawodowego uczestników, bardzo miły kontakt z trenerem!
Marta Kuligowska
Szkolenie dotyka bardzo ważnych aspektów. Każdy Manager powinien takie przejść.
Marcin Szablewski
Poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez Trenera na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały i interesujący. Wszelkie wątpliwości wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z ciekawszych i  nie powodujących znużenia uczestnika. W kwestii organizacji szkolenia poza częścią merytoryczną nie mam żadnych zastrzeżeń, organizacja bardzo w porządku.
Piotr Duda

10Zapytaj o szkolenie

Zapytaj o szkolenie
+48 58 351 44 81

11Najbliższe szkolenia

Jak szybko pozyskać klientów konkurencji ? Zdobywanie Klientów

  • Termin: 26-27.04.2018 (16h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Google AdWords – najefektywniejszy sposób na reklamę twojej firmy w Internecie

  • Termin: 12.05.2018 (8h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zdobyć pracę marzeń

  • Termin: 12.05.2018 (8h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl

Zaawansowane funkcje programu Google AdWords – jak wycisnąć jeszcze więcej z systemu?

  • Termin: 13.05.2018 (8h)
  • Miejsce: Gdańsk

Zarezerwuj miejsce wysyłając swoje zgłoszenie na biuro@gaum.pl
Zobacz dla kogo pracowaliśmy