Gaum logo
Istniejemy od 2007 roku. Posiadamy doświadczenie w szkoleniach firm z branży FMCG, B2B, a nawet firm z branży zbrojeniowej. Operujemy na obszarach biznesu związanych ze szkoleniami, coachingiem, doradztwem biznesowym, rekrutacją oraz psychologią biznesu. Wielu z Naszych Trenerów to wykładowcy MBA. Jak mówią nam Klienci, to co jest mocną stroną naszej firmy to doświadczeni Trenerzy – największy nasz Kapitał. Moglibyśmy powiedzieć tak jak większość firm, że mamy najlepszych, doświadczonych trenerów, którzy prowadzą zajęcia w ciekawy sposób, ucząc i bawiąc jednocześnie, ale tego nie zrobimy. Czy jest tak w rzeczywistości, możesz ocenić tylko Ty sam. Więc zanim zdecydujesz się na współpracę z nami, przekonaj się czy nasi Trenerzy spełniają Twoje wymagania…
Joseph Wera

Z wykształcenia humanista i ekonomista, wykładowca MBA, certyfikowany trener NLP. Trener i konsultant z 26-letnim doświadczeniem biznesowym. Swoje umiejętności zdobywał głównie w koncernach międzynarodowych. Rozpoczynał swoją karierę jako handlowiec, był zawodowym negocjatorem oraz  Dyrektorem d/s rozwoju. Skończył swoją karierę jako Dyrektor Handlowy firmy z listy 300 największych firm w Polsce. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, zdobywanie klientów, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, coaching, motywacja) jak i szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste (komunikacja, perswazja, NLP, trudny klient, umiejętności osobiste menedżera, zarządzanie czasem). Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu udziela sprawdzonych praktycznych wskazówek, jak osiągać cele biznesowe, skutecznie sprzedawać, zarządzać i komunikować się z ludźmi.

Joanna Makuch

Trener FRIS, Certyfikowany trener biznesu (z międzynarodową certyfikacją ACI), Trener i Egzaminator na Kursie trenerskim Akademii Trenerów z Pasją, konsultant i doradca. Od 13 lat związana z rynkiem usług doradczo – szkoleniowych poprzez udział w przygotowaniu i realizacji projektów outplacementowych i szkoleniowych. Z wykształcenia socjolog.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.

W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.

Kieruje się mottem Walta Disney’a: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

 

 

Arkadiusz Naruk

Trener i pasjonat komunikacji z międzynarodowym certyfikatem trenerskim II stopnia CIPT® oraz najwyższym certyfikatem DTM światowej organizacji mówców.

Doświadczenie zbiera od 2013 roku w rolach mówcy, konferansjera, wykładowcy akademickiego i keynote speakera. Jego pasję i warsztat potwierdzają liczne nagrody, medale i wyróżnienia (w 2020 roku: 10 medali). Szkolił dla i w organizacjach takich jak: Ambasada Australii w Warszawie, NATO w Brukseli czy Forum Wizja Rozwoju.

Prywatnie interesuje się literaturą rozwojową (biznes i psychologia), dalekimi podróżami oraz ambitnymi grami PC. Pełny opis, certyfikaty i referencje: profil Business Trainer

Małgorzata Pracoń

Certyfikowany Trener biznesu i  Coach, instruktor fitness. W pracy kieruje się podejściem holistycznym do klienta. Prowadzi warsztaty rozwojowe, podczas których uświadamia, inspiruje i zachęca ludzi  do pracy nad sobą. Rozwijając uczestników swoich szkoleń, łączy wiedzę biznesową z 10-letnim doświadczeniem instruktora fitness.

Największą jej pasją jest coaching i praca nad wzmocnieniem zasobów swoich klientów.

Fascynuje ją  życie Tu i Teraz, wyciszanie umysłu na zajęciach jogi, życie świadome w zgodzie ze sobą, aby osiągnąć szczęście, spokój i harmonię.

Jej  motto życiowe: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein.

Emilia Kacprzyk

Menadżer HR z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem Human Resources globalnych korporacji. Przez 8 lat pełniła funkcję Szefa HR odpowiedzialnego za politykę personalną w  grupie 20 spółek na całym świecie. W organizacjach polskich i zagranicznych (m.in. Rosja, Stany Zjednoczone, Chiny) wdrażała procesy HR tj. talent acquisition, Employer Branding, zarządzanie oparte  na kompetencjach czy programy rozwojowe.

Na co dzień współpracuje z menadżerami wszelkich szczebli  w Polsce i za granicą, wdrażając ich  i umacniając w przekonaniu o wartości wdrażania procesów umożliwiających wzrost efektywności organizacji dzięki zaangażowaniu pracowników.  Jako coach ICF w pracy stosuje podejście oparte na współpracy i wsparciu rozwoju innych.

Jest konsultantem HR, prowadzi szkolenia na rynku polskim i arenie międzynarodowej z HR (zarządzanie przez kompetencje, Employer Branding, ścieżki kariery itd.) oraz umiejętności miękkich (współpraca w zespole, zarządzanie strukturą rozproszoną, wielokulturową, wielopokoleniową itp.), jest wykładowcą akademickim z obszaru zarządzania biznesem i HR.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.

Tomasz Piwoński

Trener-konsultant z ponad 12-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym 9 lat na stanowiskach kierowniczych.  Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach umiejętności analitycznych, narzędziach rozwoju rynku i dystrybucji, analizach sprzedaży, segmentacji, badaniach rynkowych, jak również zarządzaniu projektami. Przygotowuje i prowadzi praktyczne szkolenia rozwijające umiejętności efektywnego wykorzystania narzędzi pakietu Office (Exel, Access, Power Point, Word). Z wykształcenia finansista, pasjonat analiz danych, systemów komputerowych, zarządzania projektami. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu na kierunku Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw. Doświadczenie biznesowe zdobywał w Działach Sprzedaży, Marketingu i Trade Marketingu w międzynarodowych koncernach ( Ovita Nutricia, Seagram Polska, Wyborowa SA, JTI Polska). Tworzył systemy baz danych, analiz sprzedaży i zarządzania. Jako menedżer projektów wdrażał z sukcesami w życie projekty zarządzania działami handlowymi jak  międzynarodowe projekty  CRM oparte na systemie Siebel.

Jego pasją jest fotografia.

Artur Pleskot

Certyfikowany Trener Biznesu – konsultant, doradca biznesowy. Od 10 lat zajmuje się szeroko pojętym marketingiem serwisów internetowych ze szczególnym naciskiem na ich pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Prowadził kampanie SEO dla małych stron, ale także dla jednych z największych sklepów internetowych w kraju. Swoją karierę z Internetem zaczynał 12 lat temu jako programista jednego z największych wtedy serwisów w Polsce – PRV.PL.

Do niedawna zawodowo Prezes Zarządu firmy Seo Power, zajmującej się pozycjonowaniem i promocją serwisów internetowych w wyszukiwarce Google. Obecnie Prezes Zarządu w firmie InfluBe, zajmującej się marketingiem internetowym z naciskiem na Content Marketing. Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords.

Wolne chwile spędza z aparatem fotograficznym w ręku szukając nieco innego spojrzenia na otaczający nas świat. Od kilku lat członek Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego. Miłośnik Sportów Walki. Certyfikowany trener systemu walki Krav Maga.

Magdalena Pettke

Radca prawny, której praktyka zawodowa skupia się na zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i prawa spółek. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego oraz Chicago-Kent Collage of Law. Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku. Właścicielka Kancelarii i prawnik in-house. Certyfikowany Doradca Alternatywnego Systemu Obrotu NewConnect przy Giełdzie Papierów Wartościowych S.A.

Od 2008 roku do chwili obecnej zdobywała doświadczenie w obsłudze korporacyjnej przedsiębiorców. Początkowo związana z czołowymi trójmiejskimi kancelariami, gdzie obsługiwała spółki z sektora paliwowo – naftowego z kapitałem Skarbu Państwa. Aktualnie właścicielka Kancelarii Prawnej, radca prawny i prawnik in-house Grupy Kapitałowej ATC CARGO S.A. z branży spedycji i logistyki. Oprócz bieżącej obsługi prawnej przedsiębiorców, zajmuje się zadaniami nietypowymi, jak: areszty statków, zakładanie spółek kapitałowych i joint-venture na terenie Chin, wprowadzaniem spółek akcyjnych na rynek NewConnect i Giełdę Papierów Wartościowych S.A., przekształcenia i łączenie spółek prawa handlowego.

 

 

Izabela Trafalska

Certyfikowany Trener Biznesu. Logistyk posiadający 20-letnie  doświadczenie w świecie  biznesu w branży FMCG. Praktyk w zakresie zarządzania zespołem, wdrażania innowacji i prowadzenia projektów również w środowisku międzynarodowym. Zawodowe inspiracje to optymalizacja procesów łańcucha dostaw, planowania produkcji oraz obsługa klienta. Przez wiele lat pracowała w międzynarodowych korporacjach Unilever UK (Planista ds. Usprawnień w Logistyce), Francja (Specjalista ds. Obsługi Klienta), Szwajcaria (Europejski Planista Produktów i Polska (Kierownik Działu Planowania i Obsługi Klienta) oraz TLC Nigeria (Kierownik ds. Rozwoju Firmy- transport morski) specjalizując się w zagadnieniach logistycznych, organizacyjnych, usprawniających i lean managament. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu usprawniania działalności firmy z wykorzystaniem narzędzi Kaizen, efektywna kooperacja z dostawcami w nowoczesnym łańcuchu dostaw, zarządzanie procesem planowania produkcji, perfekcyjny proces obsługi klienta, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, Program 5s, Program TPM. Prywatnie, wielbicielka podróży…

Marzena Anna Suchocka

Coach ACC ICF oraz ICC, Trener Biznesu, Mediator w Organizacji, Mentor.       

Miarą wszelkich moich działań jest drugi człowiek.

Fascynuje mnie i niezmiennie zadziwia złożoność natury ludzkiej.

Doświadczenie zawodowe – sektor finansowy i ubezpieczeniowy (P.P.T.F.P. Pioneer, Commercial Union, ING Group, Nationale-Nederlanden, Sygma Bank). Jako freelancer, praktykę trenerską rozpoczęłam w 2009 roku a praktykę coachingową w 2010 roku.

Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, członkiem International Coaching Community, mentorem w programie Youth Business Poland, TEDx Marszałkowska, partnerem w L&P Group, trenerem współpracującym między innymi z T.U.Ż Cardif Polska.  Mam wykształcenie dziennikarskie (Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie), marketingowe (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie). Ponadto, ukończyłam studia podyplomowe w zakresie Psychologii Zachowań Rynkowych, Negocjacji i Mediacji (Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, Wydział Prawa), Coaching Profesjonalny (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie).

Moje kwalifikacje coacha i trenera potwierdzają otrzymane certyfikaty:
CoachWise Coaching Mentoring Essentials Program – Mentor

Mistrzowska Szkoła Trenerów Biznesu MODERATOR – Business Trainer Certificate
The International Coach Federation (ICF) – Associate Certified Coach (ACC)
Academy of Executive Coaching (AOEC Londyn) – The Certificate of Executive Coaching
Coaching Center – CoachWise Essentials – Coach
The International Coaching Community  – International Coaching Certification (ICC)
Studium Trenerów Biznesu – NLP Practitioner Certificate
Francuski Instytut Zarządzania – MBA cykl szkoleń „Zarządzanie dla Managerów”.

Specjalizuje się w coachingu biznesowym, life coachingu oraz coachingu relacji. Propaguję coaching holistyczny, w którym sposób zarządzania własnymi emocjami i relacje z innymi ludźmi, wpływają na jakość życia i poszerzają świadomość możliwości i zasobów.
W praktyce trenerskiej skupiam się na wspieraniu klientów w budowaniu unikatowego, spójnego wizerunku, samoświadomości i osobistego rozwoju, z radością uczestniczę
w procesach transformacji zawodowych i życiowych prowadzących do trwałej zmiany.

Artur Mastaliński

Trener – konsultant z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym ponad 20 lat na stanowiskach kierowniczych.

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu organizacji biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem, w szczególności usprawniania procesów:

  • produkcyjnych (m.in. z wykorzystaniem  Lean Management),
  • zarządzania funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (organizacja, zarządzanie projektowe, budżetowanie, wewnętrzny przepływ informacji),
  • sprzedaży i obsługi posprzedażnej (gwarancyjnej i pogwarancyjnej).

Twórca i wieloletni manager kilku organizacji techniczno-handlowych, działających z sukcesami na rynku  krajowym i zagranicznym (branża techniczna). Z wykształcenia inżynier. Ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku Samochody i Maszyny Robocze oraz studium Mobilne Maszyny Robocze na Politechnice Wrocławskiej.

Prowadzi seminaria dla dyplomantów Politechniki z zakresu umiejętności łączenia nabytej przez nich wiedzy teoretycznej  z  praktyką oraz związku pomiędzy cechami technicznymi a potencjałem marketingowym produktu.

Doświadczenie biznesowe zdobywał w strukturach sprzedaży, marketingu, serwisu i utrzymania ruchu w firmach polskich i międzynarodowych (Bumar, Juanja, Maintpartner ASI, Techglass). Tworzył systemy organizacji struktur i projektów, zarządzania, obsługi handlowej i serwisowej, utrzymania ruchu. Jako menedżer projektów wdrażał z sukcesami projekty zarządzania zarówno strukturami kilkuosobowymi jak i obejmującymi 150+ pracowników.

Jego pasją są historia, technika i modelarstwo.

Katarzyna Szachowicz

Z wykształcenia ekonomistka, z doświadczenia manager, certyfikowany Trener Biznesu. Swoje umiejętności zdobywała w jednej z największych międzynarodowych korporacji finansowych. Ukończyła SGH w Warszawie na Wydziale Finansów i Statystyki. Rozpoczęła karierę w banku jako specjalista od transakcji w handlu zagranicznym, następnie przez 18 lat zdobywała doświadczenie managerskie pełniąc funkcje kierownicze, zarządzając wieloosobowymi zespołami oraz managerami. Obecnie prowadzi działalność jako trener i doradca w zakresie systemów zarządzania. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste w tym kompetencje managerskie (komunikacja, motywowanie, trudne rozmowy,  budowanie zespołów). Posiada długoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, wdrażaniu zmian, usprawnianiu procesów.

Jej pasje to dalekie podróże, nurkowanie i scrabble.

Paweł Błaszkiewicz

Trener konsultant, doktor psychologii, praktyk zarządzania zasobami ludzkimi. W pracy naukowej zajmuje się problematyką badania satysfakcji pracy. Ukończył socjologię, podyplomowe studia z doradztwa personalnego oraz Studium Menedżerów Personalnych w Gdańsku.

Zanim rozpoczął pracę jako trener-konsultant, zdobył doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych firm produkcyjnych: Philips Consumer Electronics Industries w Kwidzynie oraz Flextronics International w Tczewie. Uczestniczył w transferze najlepszych metod zarządzania zasobami ludzkimi na grunt polskiego przedsiębiorstwa (zarządzanie kompetencjami, wycena zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki, wskaźniki biznesowe w dziale personalnym).

Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Toruniu. Przeprowadził adaptację narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Opracowuje strategie personalne oraz zarządza projektami zmiany organizacyjnej. Kierownik merytoryczny programów szkoleniowych realizowanych w ramach dotacji Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).

Joanna Grabska

Absolwentka Ekonomii UG i studiów MBA. Zanim rozpoczęła pracę jako szkoleniowiec przez kilka lat pracowała w koncernach w branży FMCG. Certyfikowany trener ACI z 21-letnim doświadczeniem zawodowym: ponad 2200 dni na sali szkoleniowej; ponad 500 indywidualnych sesji coachingowych i terapeutycznych głębokiej zmiany zawodowej i osobistej.

Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, coaching, motywowanie, zarządzanie sprzedażą zarządzanie zespołem, budowanie zespołów, efektywne prowadzenie zespołów, zarządzanie talentami, zarządzanie zmianą, zarządzanie oporem w zmianie).

Posiada dar tzw. szerszej intuicji, wglądów. Dar ten pozwala dostrzec ukryte talenty, Twoje siły i moce, ale też blokady, ukryte dynamiki relacji w organizacjach. Dzięki temu łatwiej jest pomóc dotrzeć do ukrytych schematów, trudnej energii,  które w niejawny i nieoczywisty  sposób rządzą realnymi  wynikami w firmie.  To pomaga zainspirować do podjęcia decyzji zgodnych z własną, głęboką prawdą, prawdą serca i duszy.

Łączy metody trenerskie, coachingowe, Coaching Prowokatywny, Ustawienia systemowe, Ustawienia hellingerowskie, poziomy świadomości profesora Hawkinsa (również w odniesieniu do organizacji), pracę na poziomie połączenia logiki i intuicji.

Absolutna pasjonatka Polinezji. Odwiedziła kilkukrotnie Hawaje, Tonga, Nową Zelandię. Te kraje i ludzie, to ważna lekcja naturalności, kontaktu ze sobą i przyrodą, szacunku do Starszyzny. Tańczy hawajski taniec hula- kahiko i auana.

Piotr Wysocki

Z wykształcenia ekonomista, ukończył studia podyplomowe w zakresie BHP oraz w zakresie Lean Six Sigma, doradca biznesowy i certyfikowany trener biznesu.

W ciągu ostatnich 18 lat zrealizował ponad 100 projektów doradczych, min. w zakresie wdrażania i usprawniania systemów zarządzania, zarządzania procesami, zarządzania projektami oraz zarządzaniu ryzykiem.

Agnieszka Kurzawska

Certified International Professional Trainer®, dyplomowany Business Coach, Trener Metody Biegun oraz Trener Wspomagania z 11-letnim doświadczeniem szkoleniowym, zarówno dla biznesu jak i edukacji. Łączy wiedzę i umiejętności coachingowe oraz trenerskie z doświadczeniem biznesowym marketingowca i PR-owca.

Wykładowca w Kaszubsko – Pomorskiej Szkole Wyższej w Wejherowie, w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz Trener w Fundacji Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Partner oraz Trener Stylów Myślenia FRIS®. Konsultant MaxieDISC.

Prowadzi własne projekty rozwojowe oraz współpracuje z wieloma instytucjami szkoleniowymi.Pomaga swoim klientom w budowaniu efektywnych zespołów. Specjalizuje się w szkoleniach: z zarządzania zespołem, z rozwiązywania konfliktów, zarządzania talentami, komunikacyjnych, negocjacyjnych, z przywództwa, o Stylach Myślenia opartych o metodologię FRIS®, coachingowych, motywacyjnych, z obsługi klienta.

Autorka kart coachingowych „MOVEIN – wprowadź zmiany”.

Prywatnie pasjonatka poznawania nowych kultur i smaków.

Paulina Bujwid

Certyfikowany trener biznesu, menedżer, absolwentka socjologii Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla polskich i międzynarodowych firm lotniczych, początkowo jako stewardessa, później na stanowiskach kierowniczych.

Pasjonuje się tematyką savoir – vivre. Swoją wiedzę w zakresie etykiety i protokołu dyplomatycznego pogłębiała na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała m.in. dla Olt Express Regional i Wizz Air Hungary Sp. z o.o.

Tomasz Wypych

Trener, coach, konsultant biznesu, doświadczony wieloletni menedżer, dziennikarz motoryzacyjny, konsultant biznesowy, także w obszarze motoryzacji, trener, PR-owiec, spiker. Współautor wprowadzenia na rynek „Auto Dziś i Jutro” i „Auto Moto”, współtwórca „Gazety Auto” – dodatku motoryzacyjnego do „Gazety Wyborczej”. Uczestnik Rajdu Paryż Dakar. Absolwent Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Łodzi, studiów executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Management and Training IMS School i Amerykańskiej Szkoły dla Dziennikarzy Europy Wschodniej. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jako trener przez 12 lat zrealizował samodzielnie ponad 1500 dni szkoleniowych i sesji coachingowych. Konsultant i interim manager – analiza i diagnoza sytuacji organizacji, przygotowanie planów naprawczych i rozwojowych wraz z ich wdrożeniem w celu zwiększania efektywności firmy. W komunikacji i PR – autor ok. 3 tys. tekstów, kilkudziesięciu audycji RTV z zakresu kultury, publicystyki interwencyjnej, motoryzacji oraz wywiadów, a także kilkunastu kampanii komunikacyjnych i wizerunkowych.

Zajmuje się szkoleniami zespołów sprzedażowych i handlowych, restrukturyzacją działów sprzedaży, zwiększaniem efektywności i rentowności działań, pozyskiwaniem nowych klientów i obszarów rynku dla wiodących firm na rynku w swoich branżach. W motoryzacji szkoliłem m.in. Daimler Chrysler Polska, Mitsubishi Poland, Hyundai Poland, Nissan, Fiat odpowiadałem za PR w Auto Traper Jeep.  Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty m.in. ze sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, priorytetami, ludźmi, terytorium, budżetem, compliance, rekrutacji, komunikacji i PR.

Monika Szczerbińska-Inglot

Certyfikowana Trenerka Biznesu, konsultant i facylitator projektów. Specjalizuje się w tematach związanych z Zarządzaniem Projektami (PMI® PMBoK® Guide i PRINCE2™ a także SCRUM). Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich. Z wykształcenia magister Zarządzania i Marketingu. Jej mocne strony to szkolenia z Zarządzanie projektami – różne metodyki, Zarządzanie ryzykiem w projekcie, Harmonogramowanie, Budowanie zespołu projektowego, Zarządzanie efektywnych zespołem projektowym, Komunikacja w projekcie, SCRUM – zwinne zarządzanie projektami, MSProject jako wsparcie dla projektu i Kreatywne rozwiązywanie problemów.

Prywatnie uwielbia kulturę dalekowschodnią i stara się żyć zgodnie z jej filozofią. Interesuje się sztukami walki, filozofią i psychologią. Jest zapalonym brydżystą a wolne chwile poświęca na naukę japońskiego.

Maciej Sowiński

Manager, trener, konsultant i wykładowca. Specjalizuje się w tematyce zarządzania finansami, analizy finansowej, analizy opłacalności projektów inwestycyjnych, wyceny wartości przedsiębiorstw, zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem oraz zarządzania ciągłością działania. Autor i współautor wielu wycen wartości przedsiębiorstw. Zrealizował wiele projektów doradczych i szkoleniowych dla wielu firm i organizacji. Wykładowca na studiach podyplomowych, w tym na studiach Master of Business Administration (MBA). Certyfikowany Menedżer Zarządzania Ryzykiem metodyki IRM oraz metodyki M_o_R ® (Management of Risk). Jako menedżer ryzyka odpowiadał za opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania ryzykiem oraz za zarządzanie ryzykiem w jednej z polskich energetycznych grup kapitałowych.

Kierownik projektów i Konsultant w projektach opracowania, wdrożenia, rozwoju oraz integracji systemów wspierających zarządzanie – zarządzania strategicznego, zarządzania wartością (VBM), zarządzania przez cele (MBO), zarządzania finansami, zarządzania projektami, zarządzania procesami, zarządzania ryzykiem (ERM) i ciągłością działania (BCM).

Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK oraz FERMA – Federacji Europejskich Stowarzyszeń Zarządzania Ryzykiem z siedzibą w Brukseli.

Ewa Magdalena Lach

Żyję w zgodzie z moimi wartościami. Jestem odpowiedzialna za wszystko co robię w moim życiu. Jestem spójna. Najlepiej opisuje mnie 5 słów: PASJA, PRACA, UCZCIWOŚĆ, ROZWÓJ, PRZYGODA. Coachingowe podejście do rozwoju jest stylem życia. Stylem, który przyczynia się do zrozumienia własnych potrzeb, rozwija samoświadomość, poszerza perspektywę, wpływa na realizację własnych marzeń.
W życiu prywatnym podążam za pragnieniami marzeniami. Najważniejsza jest dla mnie droga. Najwspanialsze z moich podróży budowały mnie, rozwinęły coachingowe podejście do świata: stawianie pytań, tworzenie relacji, uważne słuchanie świata i siebie.

Jestem coachem na poziomie akredytacji PCC (Professional Certified Coach) zrzeszonym w ICF (International Coach Federation), przestrzegającym w swojej pracy zasad Kodeksu Etycznego ICFu. Jestem  również biologiem (UAM Wydział Biologii Poznań), zainteresowanym kognitywistyką i neuroplastycznością mózgu. Proces coachingowy opieram na głębokiej pracy z klientem, wspierając poszerzanie świadomości klienta i proces trasformującej zmiany.

Jestem mediatorem i negocjatorem, dzięki ukończonym studiom podyplomowym z Negocjacji, Mediacji i innych Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów, na Uniwersytecie  Warszawskim na Wydziale Prawa i Administracji. Pracuję z osobami, przygotowując je do wystąpień w programie TEDx w Polsce. Posiadam certyfikaty
i dyplomy w obszarach coachingu zespołowego i grupowego. Ukończyłam program Noni Hoefner (Niemiecki Instytut Terapii Prowokatywnej) 2016, w obszarze coachingu prowokatywnego. Wspieram swoją pracą Fundację Słoneczko, jestem w zarządzie Fundacji Brawo My!

Współtworzyłam autorskie narzędzie Metamorfozy Świadomości™ w oparciu o które, powstał program akredytowany przez ICF w 2015 roku. Stworzyłam model wartości i jestem współtwórcą programu Integrity™ dotyczącego zarządzania emocjami, pracy z przekonaniami, zmiany w oparciu o wartości i rozwój kompetencji liderów w organizacjach. Jestem współautorką artykułów do wydawnictwa Bauer na temat relacji międzypokoleniowych kierowców. Wystąpiłam z wykładem na temat znaczenia wartości, emocji i przekonań w procesie coachingowym, podczas VII Międzynarodowej Naukowej Konferencji Coachingu, Coaching jako konstruktywny dialog.

Szkolenia  certyfikowane przez Międzynarodową Organizację Coachingową
(ICF – International Coach Federation):

  • Szkolenie „Rozwój postawy coacha/Coaching profesjonalny”; „Development of a Coach Attitude / Professional Coaching” – prowadzone przez Urszulę Sadomską (Master Certified Coach ICF).
  • Szkolenie „Coach, czyli kto?” – prowadzone przez Bartosza Berendta (Associate Certified Coach ICF), 2012
  • Coach Wise Essentials – szkolenie organizowane przez Coaching Center, Warszawa
  • Intuicyjny Coach – Akademia Coachingu Joanny Flanagan (67h) 2014
  • Coaching zespołowy – Edyta Ponarad (80h)
  • Akredytacja na poziomie PCC (Professional Certified Coach)™ 2014
  • Coaching mózgu społecznego – CoMe, 2017

Obecnie rozwijam autorską formułę pracy coachingowej na SUP’ach w otwartej przestrzeni Zatoki Puckiej.

Mariusz Wójcik

Absolwent podyplomowych studiów Europejski Model Zarządzania oraz Elektroniki na Politechnice Gdańskiej. Certyfikowany Trener Biznesu.

Trener i konsultant z 22-letnim doświadczeniem biznesowym; 7 lat jako kierownik zespołu a także trener wewnętrzny i produktowy w międzynarodowej korporacji w branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, asertywności, typologii klientów, sprzedaży, negocjacji i profesjonalnej obsługi klienta

Jego hobby to piłka nożna (czynnie) i całoroczne kąpiele w Bałtyku.

Jakub Felczak

Psycholog, trener kompetencji cyfrowych, wykładowca umiejętności TIK na Uniwersytecie Trzeciego Wieku, wykładowca w dziale psychologii w Wyższej Szkole Bankowej, trener warsztatów śmiechu oraz kompetencji miękkich.

Swoje doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń zaczął zdobywać, już od początku studiów (2009 r.). Jego cierpliwość, otwartość i umiejętność prostego tłumaczenia przekłada się na owocną współpracę z różnorodnymi grupami odbiorców.

Swojego kształcenia nie zaprzestał na studiach psychologicznych, z powodzeniem ukończył międzynarodową certyfikację trenerską American Certification Institute, szkolenie certyfikacyjne International Coaching Community, pierwszy stopień Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, jak również inne przydatne w pracy szkoleniowej i dydaktycznej.

Jest zafascynowany i stara się wprowadzać do swojej pracy elementy gamifikacji, mechanizmy kooperacyjne i strategie działania Win-win.

W wolnym czasie wielki fan gier z i bez prądu oraz majsterkowania i druku 3d.

 



Misją Naszej firmy jest szybki rozwój Naszych Klientów

Nasi Klienci mówią o nas, że jesteśmy nowoczesną firmą szkoleniowo-doradczą, która w nowatorski i skuteczny sposób rozwija ich największy kapitał, czyli LUDZI. Cenią nas nie tylko za nNasza Firma, Nasze Wartościowoczesną wiedzę, która gwarantuje  im szybki  rozwój, ale także za doświadczonych i kompetentnych trenerów w swojej dziedzinie. To dzięki nim powstał  nasz oryginalny system AKADEMIA SUKCESU – SYSTEM BIZNES KNOW-HOW®, który rozwija biznes naszych klientów.

Możesz to w łatwy sposób zmierzyć przez wzrost swoich kompetencji, rentowności, sprzedaży, czy dystrybucji. Ten skuteczny efekt osiągamy przez udzielanie prostych i najlepszych odpowiedzi na nurtujące Cię w codziennej pracy pytania. Naszym zdaniem dobre szkolenia to szkolenia rentowne, które przyniosą Twojej firmie wymierne korzyści, takie  jakie sobie zaplanowałeś inwestując pieniądze. Jesteśmy w pełni przekonani, że aby Klienci byli zadowoleni z naszych usług, naszym podstawowym zadaniem jest współpraca z Klientem w celu analizy rzeczywistych potrzeb szkoleniowych. Dopiero po zbadaniu jakich kompetencji brakuje Twoim pracownikom lub Tobie, możemy rozpocząć efektywny proces szkolenia, dedykowany właściwym potrzebom.

Służymy swoim doświadczeniem, wiedzą, praktyką oraz charyzmatycznymi Trenerami i Doradcami. Wieloletnie doświadczenie wskazuje, że najlepsze efekty osiągają Klienci, którzy korzystają z rozwiązań szkoleniowo – doradczych w sposób kompleksowy i zaplanowany. Wówczas dedykowane rozwiązania są korzystną, rozwojową i rentowną inwestycją. Z badań wynika, że szkolenia przynoszą najlepsze efekty wtedy, gdy:

  • są elementem szerszej wizji zmiany i strategii rozwoju firmy
  • połączone są ze strategią wdrożenia szkolonych umiejętności (np.  coaching)
  • dochodzi do  ścisłej  współpracy między zlecającym szkoleniem a trenerem prowadzącym, zwłaszcza na etapie przygotowania szkolenia
  • właściwie zbadamy potrzeby szkoleniowe i  zdefiniujemy wspólnie problemy
  • dobrze  dobrane ćwiczenia  nastawione są na realizację celów szkoleniowych
  • forma szkolenia angażuje uczestników w proces uczenia

Zwłaszcza ten ostatni element jest kluczowy, bo dzięki niemu ludzie chętniej  przełamują swoje wewnętrzne bariery, zdobywają nową wiedzę i  umiejętności oraz uczą się właściwych postaw. Żeby to osiągnąć stosujemy różne formy uczenia się pamiętając zawsze o celach szkoleniowych Klienta, które konsekwentnie realizujemy.


METODY SZKOLENIOWE GAUM

KARTA PRAW USŁUG SZKOLENIOWYCH

REKLAMACJA – PROCEDURA GAUM

Zobacz dla kogo pracowaliśmy